بن شدن بیش از ۲۳ هزار متقلب از بازی Call of Duty
بازدید 36
arash 147 روز پیش
بدون دیدگاه

بن شدن بیش از ۲۳ هزار متقلب از بازی Call of Duty

مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه

شرکت اکتیویژن در یک ماه اخیر بیش از ۲۳ هزار بازیکن متقلب را از تجربه بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare 3 و Warzone محروم کرده است.

با گذشت زمان، تیم Ricochet به بهبود الگوریتم‌ها و مکانیک‌های ضد تقلب خود ادامه داده است و توانسته تا تعداد زیادی از متقلبان بازی‌های Call of Duty را شناسایی کند. حالا به‌تازگی اعلام شده است که در ماه اخیر بیشتر از ۲۳ هزار بازیکن متقلب از بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 و بازی Warzone بن شده‌اند.

در حال حاضر، تیم Ricochet در حال بهبود ویژگی‌های ضد تقلب ازطریق یادگیری ماشین است تا سیستم خود را هوشمند‌تر کند، زیرا ابزارهایی که تقلبگران از آن استفاده می‌کنند، هر روز در حال پیچیده‌تر شدن هستند و این موضوع شناسایی متقلبان را سخت‌تر از قبل می‌کند.

تیم Ricochet درکنار کار روی مکانیک‌هایی که روی شناسایی متقلبان تمرکز دارد، اخیرا از روش‌های جالبی نیز برای تنبیه کردن افرادی که در بازی تفلب می‌کنند، استفاده کرده است. به‌طور مثال چندین بار استفاده از Splat در بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 و بازی Warzone گزارش شده است که باعث می‌شود تا تغییر زیادی در نیروی گرانش برای بازیکن‌های متقلب ایجاد شود، به این شکل یک پرش کوچک تبدیل یک یک سقوط شگفت‌آور به سمت زمین می‌شود که مرگ فوری را برای آن بازیکن در پی دارد.

نسخه فصل سوم نقشه گولاگ در بازی Call of Duty Warzone

بااین‌حال، باید گفت که هنوز سیستم تیم Ricochet به سطح ایده‌آلی که همه بازیکن‌ها انتظار دارند، نرسیده است، بنابراین هنوز مشکلاتی وجود دارند که بسیاری از کاربران از وجود آن‌ها ناراضی هستند. علاوه‌براین سیستم مبتنی بر یادگیری ماشین نیز هنوز ایراداتی دارد که باعث شده است تا چندین بازیکن بی‌دلیل از بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 و بازی Warzone بن شوند و دیگر امکان تجربه آن‌ها را نداشته باشند.

این قطعا خبر خیلی خوبی است که تیم Ricochet با سخت‌کوشی روی سیستم‌های خود کار می‌کند تا بتواند تمام متقلبان را شناسایی و از بازی حذف کند، بااین‌حال به‌نظر می‌رسد که هنوز زمان زیادی باقی مانده است تا بالاخره شاهد یک تجربه بی‌عیب و نقص و بدون هیچ متقلبی را در بازی‌هایی کالاف دیوتی شاهد باشیم.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 و بازی Warzone در حال حاضر ازطریق پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، کامپیوتر، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قابل تجربه هستند.

منبع

برچسب‌ها

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *