۰

آپدیت سیستم عامل HyperOS بالاخره برای گوشی پوکو F4 شیائومی منتشر شد

آپدیت سیستم عامل HyperOS بالاخره برای گوشی پوکو F4 شیائومی منتشر شد
بازدید 7
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


شیائومی به مرور درحال ارائه بروزرسانی سیستم عامل هایپر اواس برای گوشی‌های قدیمی‌تر خود است. در همین راستا بالاخره آپدیت HyperOS برای یکی از گوشی‌های محبوب این شرکت یعنی پوکو F4 شیائومی منتشر شد.

شیائومی به ارائه به‌روزرسانی‌های HyperOS برای دستگاه‌های بیشتر ادامه می‌دهد. قبل‌تر در خصوص دریافت آپدیت HyperOS روی گوشی Xiaomi 11T Pro و نقشه راه شیائومی برای عرضه آپدیت سیستم عامل هایپر اواس با شما اطلاعاتی را به اشتراک گذاشتیم.

حالا اما شیائومی به سراغ گوشی محبوب POCO F4 آمده و قرار است رابط کاربری اختصاصی خود را تحت عنوان بروزرسانی OS 1.0.1.0.ULMMIXM برای پوکو اف 4 نیز منتشر کند.

تغییرات اخیر در سیستم عامل و رابط کاربری شیائومی، تجربه‌ای روان‌تر را به کاربران ارائه می‌دهد. رابط کاربری MIUI همیشه در میان رابط‌های اندرویدی به قابلیت‌های شخصی‌سازی فراوانش شناخته می‌شد. حالاHyperOS  با افزودن گزینه‌های سفارشی‌سازی مختلف مانند انیمیشن‌های صفحه اصلی، ویجت‌های بهبودیافته و سبک‌های مختلف صفحه قفل، این خصوصیت را به سطح جدیدی می‌رساند.

پیش‌تر گوشیPOCO F4  شیائومی روی MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 اجرا می‌شد که آخرین نسخه MIUI قبل از معرفی HyperOS محسوب می‌شود. با انتشار آپدیت OS 1.0.1.0.ULMMIXM، پوکو F4 اکنون رابطHyperOS  مبتنی بر اندروید 14 در اختیار خواهد داشت.

آپدیت گوشی poco f4

اگر هنوز این آپدیت را در گوشی خود ندیده‌اید، احتمالاً باید کمی صبر کنید تا برای منطقه ایران نیز منتشر شود. همچنین، لطفاً توجه داشته باشید که فقط کاربرانی که در Mi Pilot ثبت‌نام کرده‌اند، اکنون قادر به دریافت این بروزرسانی خواهند بود و برای انتشار عمومی هایپر اواس باید کمی بیشتر صبر کنید.

به گفته رسانه Gizmochina، آپدیت HyperOS جدید برای گوشی POCO F4 شیائومی تقریباً 5 گیگابایت حجم دارد و با وصله امنیتی آوریل 2024 ارائه می‌شود. گوشی پوکو اف 4 دو سال پیش معرفی شد و می‌توان گفت که این گوشی هنوز هم در سال 2024 از مشخصات و عملکرد خوبی برخوردار است. این محصول در زمان عرضه با سیستم عامل اندروید 12 عرضه شد و آپدیت اندروید 14 بروزرسانی نهایی اندروید برای پوکو F4 خواهد بود.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید