۰

احتمال عرضه تمام گوشی‌های سری گلکسی S25 سامسونگ با تراشه اگزینوس!

احتمال عرضه تمام گوشی‌های سری گلکسی S25 سامسونگ با تراشه اگزینوس!
بازدید 57
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


به تازگی گزارش‌های جدیدی از گوشی‌های سری گلکسی S25 به بیرون درز کرده که در صورت صحت آن شاهد یک تغییر بزرگ در رویکرد سامسونگ در قبال گوشی‌های هوشمند هستیم. آنطور که ادعا شده تمام گوشی‌های سری گلکسی S25 با تراشه Exynos سامسونگ عرضه خواهد شد و خبری از نسخه اسنپدراگون نخواهد بود!

البته هنوز هیچ‌چیز به صورت قطعی و رسمی اعلام نشده است. با این حال gsmarena در یک ادعای بزرگ گفته که تمام سری گلکسی S25 با تراشه Exynos سامسونگ عرضه خواهد شد. احتمالاً این تصمیم سامسونگ برای همه بازارها خواهد بود.

همچنین درباره راهبرد انتخاب تراشه برای سری گلکسی Z و گلکسی A نیز تغییراتی به وجود آمده است. شایعه جدیدی امروز در شبکه اجتماعی X دست به دست می‌شود که برای مخالفان تراشه‌های Exynos سامسونگ خبر بدی است.

s25-2.jpg

بر اساس اعلام منابع خبری سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای استفاده تراشه‌های اگزینوس روی گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۵ خود است. احتمالاً این تصمیم برای تمام مدل‌های این سری و در تمام بازارهای دنیا اعمال خواهد شد.

هر چند هنوز نام تراشه اگزینوس به کار رفته در سری گلکسی اس ۲۵ اطلاعاتی منتشر نشده اما با توجه به روند نام‌گذاری فعلی سامسونگ، احتمالا باید شاهد اگزینوس ۲۵۰۰ باشیم. از سوی دیگر، گلکسی زد فولد 7 و گلکسی زد فلیپ 7 فقط از تراشه‌های اسنپدراگون کوالکام استفاده خواهند کرد. با توجه به روند نام‌گذاری فعلی، احتمالا اسنپدراگون ۸ نسل ۴ برای آن‌ها استفاده می‌شود.

درباره سری Galaxy A سال ۲۰۲۵ هم اطلاعاتی عنوان شده است. احتمالا سری‌های پایه و میان‌رده گلکسی A به مانند روند فعلی، ترکیبی از تراشه مدیاتک و سامسونگ خواهند داشت.

در حال حاضر هنوز تا رونمایی رسمی این محصولات فاصله خیلی زیادی داریم. در نتیجه نمی‌توان خیلی روی گزارش‌های فعلی حساب باز کرد. با این حال اگر همه این‌ها درست باشد، به خاطر داشته باشید که ما هنوز نمی‌دانیم Exynos 2500 دقیقاً چه توانایی‌هایی خواهد داشت. شاید سامسونگ به تراشه سال آینده خود خیلی معتقد است که چنین ریسکی را به جان می‌خرد.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید