۰

از این به بعد کامپیوتر استوک و قطعات کارکرده کامپیوتر رو از شهرکامپیوتر بخرید!

از این به بعد کامپیوتر استوک و قطعات کارکرده کامپیوتر رو از شهرکامپیوتر بخرید!
بازدید 18
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


در این روزها به خاطر بالا رفتن قیمت ارز و  با گرانتر شدن کامپیوترها و قطعات آکبند کامپیوتر افرادی که قصد تهیه کامپیوتر یا قطعات کامپیوتر رو دارند اقبال بیشتری به سمت بازار کامپیوترهای دست دوم نشون میدند. در این بین به دلیل وجود افراد سودجو در بازار کامپیوترهای استوک متاسفانه درصد زیادی از خریداران از خرید کامپیوتر استوک یا قطعات دست دوم کامپیوتر دل خوشی ندارند.

در برخی موارد فروشندگان سودجو قطعات تقلبی و فیک رو به جای قطعات ارجینال به مشتریان عرضه میکنند و خریدارن به دلیل عدم توانایی در تشخیص قطعات ارجینال از قطعات اصلی فقط از روی قیمت خرید خودشون رو انجام میدند .

در حال حاضر درصد بسیار زیادی از رم های و هاردهای استوک موجود در بازار از نوع تقلبی یا اصطلاحا ریفربیشد هستند که گاها در بسته بندی ها آکبند هم عرضه میشوند . یا کارت گرافیک هایی که سالها در زیر فشار استخراج ارزهای دیجیتال بودند و حالا وارد بازار کامپیترهای استوک شدند و بخش زیادی از عمر و قدرتشون رو از دست دادند .

در این آشفته بازار کامپیوترهای استوک فروشنده هایی هم پیدا میشوند که کیفیت و اعتبارشون رو فدای سود بیشتر نمیکنند و قطعات استوک کامپیوتر رو با کیفیت بالا و گارانتی عرضه میکنند .

شهرکامپیوتر یکی از این فروشگاه ها هستش که در طی 12 سال حضور در بازار کامپیوتر کشور یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین فروشگاه های فروش آنلاین کامپیوتر و حضوری در کشور هستش .

در شهرکامپیوتر میتونید انواع قطعات استوک کامپیوتر و همچنین کامپیوترهای کارکرده رو پیدا کنید . همچنین اگه قصد فروش کامپیوتر قدیمیتون رو داشته باشید میتونید روی شهرکامپیوتر حساب کنید .

در شهر کامپیوتر انتخاب گارانتی قطعات دست دوم کامپیوتر به انتخاب خوده شماست ! و میتونید از 7 الی 180 روز گارانتی برای کامپیوترهای استوک یا قطعات اون انتخاب کنید .

shahr-computer-p2.jpg

برای ورود به وب سایت شهر کامپیوتر کافیست کلمه “شهرکامپیوتر” رو در گوگل جستجو و یا به آدرسshahrcomputer.com  مراجعه کنید.

سلب مسئولیت: مطالب منتشرشده در دسته رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب صرفاً بازنشر شده و شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.



منبع

برچسب‌ها

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید