۰

افشای اولین اطلاعات درباره گوشی مرموز گلکسی C55 سامسونگ

افشای اولین اطلاعات درباره گوشی مرموز گلکسی C55 سامسونگ
بازدید 41
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


به نظر می‌آید سامسونگ تصمیم گرفته سری جدیدی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌اش را به بازار عرضه کند. در همین رابطه اولین اطلاعات از گوشی Galaxy C55 به بیرون درز کرده است. در کنار آن اطلاعات جدیدی درباره گوشی هوشمند گلکسی F55 هم منتشر شده که نشان از عرضه زودهنگام آن دارد. جزئیات بیشتر را در ادامه این نوشتار از نیوز الکترونیک بخوانید.

ظاهراً سامسونگ در حال توسعه گوشی هوشمند جدید سری F به نام گلکسی F55 است. این گوشی به احتمال زیاد بسیار مشابه گلکسی M55 خواهد بود که هنوز معرفی نشده است. جانشین گلکسی F54 در پایگاه داده Wi-Fi Alliance ظاهر شده و به نظر می‌آید که سامسونگ می‌تواند خیلی زود آن را معرفی کند.

جزئیات بیشتر درباره گوشی Galaxy C55 سامسونگ

جزئیات بیشتر درباره گوشی Galaxy C55 سامسونگ

در کنار آن پایگاه داده Wi-Fi Alliance یک گوشی هوشمند جدید دیگر از سامسونگ را تایید کرده است که تاکنون اطلاعاتی درباره آن منتشر نشده بود. این گوشی با شماره مدل SM-C5560 در این وبسایت ظاهر شده که انتظار می‌رود با نام Galaxy C55 روانه بازار شود.

گلکسی C7 و گلکسی C8 آخرین گوشی‌های هوشمند سری C بودند که در سپتامبر 2017 عرضه شدند. به نظر می‌رسد سامسونگ پس از تقریباً پنج سال قصد دارد سری C را احیا کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی‌های گلکسی F55 و گلکسی C55 از وای فای 6 دو بانده پشتیبانی می‌کنند.

پیش از این اطلاعات Geekbench درباره گوشی گلکسی M55 نشان داد که این دستگاه به چیپست Snapdragon 7 Gen 1 مجهز است. با توجه به اینکه گلکسی F55 هم مشابه M55 خواهد بود، به احتمال زیاد از همین پردازنده استفاده می‌کند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد Galaxy F55 منتشر نشده است.

هنوز معلوم نیست که گوشی گلکسی C55 نسخه ری‌پک شده Galaxy M55 خواهد بود یا کره‌ای‌ها یک دستگاه کاملاً متفاوت را روانه بازار خواهند کرد. اما انتظار می‌رود در روزهای آینده اطلاعات بیشتری درباره گلکسی C55 به بیرون درز کند.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید