انیمه Spy x Family Code: White شروعی عالی در گیشه ژاپن داشته است
بازدید 60
arash 108 روز پیش
بدون دیدگاه

انیمه Spy x Family Code: White شروعی عالی در گیشه ژاپن داشته است

مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


به‌تازگی اولین آمار از عملکرد انیمه Spy x Family Code: White منتشر شده است که نشان از موفقیت این انیمه در گیشه ژاپن می‌دهد.

پخش فصل دوم انیمه Spy x Family با انتشار قسمت ۱۲ام رسما به پایان رسید و هنوز فصل سوم آن تایید نشده است، اما به‌تازگی انیمه Spy x Family Code: White روی پرده‌های سینما رفته است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمه سینمایی جاسوس x خانواده شروعی موفق در گیشه ژاپن داشته است. انیمه Spy x Family Code: White موفق شد در سه روز اول اکرانش بیش از ۱.۲ میلیارد ین ژاپن فروش کند.

انیمه اسپای x خانواده کد: سفید در ۴۳۳ سالن سینما در سراسر ژاپن روی پرده‌های سینما رفته است و جمعا ۸۶۶ هزار بلیت از این انیمه فروخته شده و فروش آن در مجموع به ۱.۲۲۴.۲۰۸.۲۸۰ میلیارد ین در گیشه ژاپن رسیده است که به عبارتی دیگر ۸.۵۹ میلیون دلار آمریکا می‌شود. انیمه Spy x Family Code: White قرار است در اوایل سال ۲۰۲۴ اکران جهانی را تجربه کند و اکنون برنامه پخش نسخه خانگی آن اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود اکرانی طولانی را تجربه کند.

لوید فورجر در تلاش برای کنترل هواپیما در انیمه Spy x Family Code: White

ویت استودیو و CloverWorks وظیفه تولید انیمه جاسوس x خانواده: کد سفید را بر عهده داشته‌اند و تاتسویا اندو، خالق آن به‌عنوان مدیر اجرایی در این انیمه نقش داشته است. تاکاشی کاتاگیری وظیفه کارگردانی و ایچیرو اوکوچی وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمه Spy x Family Code: White را بر عهده داشته‌اند. تاکویا اگوچی، آتسومی تانزکای، سائوری هایامی، تومویا ناکامورا، کنتو کاکو، بانجو گینگا، شونسوکه تاکئوچی و کنیچیرو ماتسودا برای صداپیشگی شخصیت‌های خود در قسمت سینمایی انیمه Spy x Family بازگشته‌اند.

تا به امروز ۱۰ قسمت از مانگا Spy x Family نوشته و منتشر شده است. انیمه Spy x Family داستان مامور مخفی به‌نام لوید فورجر با لقب مامور گرگ و میش را دنبال می‌کند که یک عملیات خطرناک در کشور دشمن برای جلوگیری از یک جنگ بزرگ دریافت می‌کند که در آن باید با تشکیل یک خانواده خیالی به یک مدرسه نفوذ کند تا بتواند با فرد مدنظر سازمان ارتباط برقرار کند. همسر خانواده به‌نام یور فورجر یک آدمکش حرفه‌ای و دختر خانواده به‌نام آنیا فورجر دارای قدرت‌های تلپاتی است.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *