اپلیکیشن هوش مصنوعی Copilot مایکروسافت برای اندروید منتشر شد (+لینک دانلود)
بازدید 52
arash 121 روز پیش
بدون دیدگاه

اپلیکیشن هوش مصنوعی Copilot مایکروسافت برای اندروید منتشر شد (+لینک دانلود)

مدت زمان خواندن نوشته : < 1 دقیقه


مایکروسافت سرانجام دستیار هوش مصنوعی Copilot خود را برای سیستم‌عامل اندروید منتشر کرد. این برنامه در فروشگاه پلی استور برای دانلود قرار گرفته و کار با آن رایگان است و کاربران نیازی به ثبت‌نام یا عضویت در اپلیکیشن Microsoft Copilot ندارند. در ادامه این نوشتار از شهر سخت افزار با مشخصات و ویژگی‌های برنامه هوش مصنوعی مایکروسافت بیشتر آشنا خواهیم شد.

اگر به دنبال یک اپلیکیشن هوش مصنوعی رایگان برای گوشی اندرویدی خود می‌گردید، Microsoft Copilot در نزدیکی شماست. غول فناوری آمریکایی به تازگی هوش مصنوعی محبوب خودش را در قالب اپلیکیشن Copilot برای کاربران اندرویدی منتشر کرده است.

Copilot-2.jpg

کار با این اپلیکیشن رایگان بوده و در ابتدا نیازی به ثبت نام یا ورود بدان نخواهید داشت. ردموندی‌ها معتقدند که Microsoft Copilot می‌تواند به بهترین چت‌بات هوش مصنوعی در اندروید تبدیل شود. همچنین مایکروسافت اعلام کرده نسخه iOS هوش مصنوعی خود را به بازار عرضه می‌کند.

اپلیکیشن Microsoft Copilot از هم‌اکنون در فروشگاه Google Play در دسترس کاربران قرار گرفته اما احتمال دارد امکان دانلود آن برای همه فراهم نباشد زیرا معمولاً مدتی طول می‌کشد تا به دست همه کاربران برسد.

Copilot را می‌توان ربات هوش مصنوعی مایکروسافت نامید که از مدل‌های GPT-4 و DALL·E 3 پشتیبانی می‌کند و قرار است به صورت رایگان اما با محدودیت‌هایی در اختیار کاربران اندرویدی قرار بگیرد.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *