۰

اپل با آیفون 16 پرو مکس یکی از بزرگ‌ترین ضعف‌های گوشی‌های خود را برطرف می‌کند

اپل با آیفون 16 پرو مکس یکی از بزرگ‌ترین ضعف‌های گوشی‌های خود را برطرف می‌کند
بازدید 27
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


به نظر می‌رسد که پس از سال‌ها، بالاخره اپل تصمیم گرفته یکی از بزرگ‌ترین ضعف‌های گوشی‌های هوشمند خود یعنی میزان شارژدهی باتری را برطرف کند. بر همین اساس، شایعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد پرچمدار بعدی این شرکت یعنی آیفون 16 پرو مکس قرار است با سخت‌افزار کم‌مصرف و باتری بزرگ‌تر معرفی شود.

گوشی‌های آیفون از همان ابتدا به دلیل شارژدهی نه‌چندان خوب شناخته می‌شدند و سامسونگ نیز تا به امروز از این ضعف به نفع خودش استفاده کرده است. به عنوان مثال، این شرکت کره‌ای چند سال قبل یک آگهی تبلیغاتی منتشر کرد و در آن کاربران گوشی‌های آیفون را Wall Huggers (افرادی که همیشه با شارژر خود در کنار دیوار و پریز برق ایستاده‌اند) توصیف کرد.

شارژدهی باتری آیفون 16 پرو مکس

پس از انتشار این ویدئوی تبلیغاتی که گوشی‌های آیفون را تمسخر می‌کرد، سامسونگ برگ برنده خودش یعنی دو ویژگی جذاب در مقابل محصولات اپل را به نمایش گذاشت. یکی از این ویژگی‌ها حالت Ultra Power Saving Mode بود که با بستن اپلیکیشن‌های موجود در پس زمینه و ایجاد تغییراتی همچون کاهش میزان نور صفحه‌نمایش، شارژدهی باتری گوشی را به شکل چشمگیری افزایش می‌داد.

ویژگی بعدی استفاده از باتری قابل تعویض در گوشی‌های سامسونگ بود، چیزی که در آینده نه چندان دور ممکن است به گوشی‌های ساخت این شرکت بازگردد.

اپل بالاخره مشکل شارژدهی باتری را حل می‌کند

به گزارش Phonearena، حالا به نظر می‌رسد که پس از سال‌ها، بالاخره اپل قصد دارد این نقطه ضعف گوشی‌های آیفون را برطرف کرده و به فکر باتری جدید با شارژدهی بیشتر است.

به گفته یک افشاگر اطلاعات، شارژدهی باتری گوشی آیفون 16 پرو مکس به لطف ترکیب باتری با اندازه‌ای بزرگ و سخت‌افزارهایی که مانند پردازنده 3 نانومتری A18 Pro پرمصرف نیستند، بالاترین میزان در تاریخ آیفون خواهد بود.

شارژدهی باتری آیفون 16 پرو مکس

طبق اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط این افشاگر، سه گوشی از چهار گوشی سری آیفون 16 قرار است همراه با باتری‌های بزرگ‌تر نسبت به قبل معرفی شوند؛ تنها مدلی که قرار است با همان ظرفیت باتری قدیمی خود معرفی شود، گوشی iPhone 16 Plus است که ظرفیت 4383 میلی‌آمپر ساعتی دیده شده در آیفون 15 پلاس را حفظ می‌کند.

شارژدهی باتری آیفون 16 پرو مکس

گوشی iPhone 16 Pro Max نه‌تنها از ظرفیت باتری بیشتر بهره‌مند خواهد شد، بلکه از اجزای داخلی کم‌مصرف نیز استفاده خواهد کرد.

در همین رابطه بخوانید:

– هنوز آیفون 15 نیامده، مشخصات آیفون سری 16 افشا شد

سال گذشته نیز شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده بود که به باتری بزرگ‌تر آیفون 15 پرو مکس اشاره داشتند، با این حال این شایعات به واقعیت تبدیل نشد و بسیاری از کاربران (علی‌رغم بهبود 2.7 درصدی شارژدهی) ناامید شدند.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید