۰

این بار ماشین چمن‌زنی! [تماشا کنید]

این بار ماشین چمن‌زنی! [تماشا کنید]
بازدید 58
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


در راستای اجرای بازی Doom بر روی هر چیزی که صفحه‌نمایش به همراه دارد، یک شرکت تولیدکننده دستگاه‌های چمن‌زنی به صورت داوطلبانه آپدیت نرم‌افزاری این بازی را برای کاربران خودش منتشر کرده است. افرادی که ماشین چمن‌زنی Automower NERA را خریداری کرده‌اند، به مدت محدود می‌توانند بازی Doom را به شکلی جدید تجربه کنند.

نسخه اول بازی Doom که به عنوان پدر سبک شوتر اول شخص شناخته می‌شود، حدود 30 سال قبل عرضه شد و توانست تحولی در دنیای گیم ایجاد کند. تأثیرگذاری این بازی در جهان آن‌قدر زیاد بوده که پس از گذشت این سال‌ها، همچنان شاهد انتشار اخبار و گزارش‌هایی در رابطه با آن هستیم.

این بازی آن‌قدر در بین افراد مختلف محبوبیت یافت که اصطلاح DROE (اجرای Doom روی هر چیزی) رواج پیدا کرد و متخصصان دنیای کامپیوتر سعی کردند که این بازی را بر روی هر دستگاهی که نمایشگر به همراه دارد، اجرا کنند.

اجرای بازی Doom روی ماشین چمن‌زنی

بر همین اساس، طی سال‌های گذشته شاهد آن بوده‌ایم که بازی مذکور بر روی دستگاه‌های مختلف و گاهی عجیب مانند ماشین حساب، یخچال و حتی باکتری‌های روده اجرا شده است!

آپدیت داوطلبانه Doom روی ماشین چمن‌زنی

در تازه‌ترین مورد، یک شرکت تولیدکننده دستگاه چمن‌زن وارد عمل شده و با انتشار یک آپدیت برای برخی محصولات خود، اجرای روان و بدون مشکل Doom روی آن‌ها را داوطلبانه ممکن ساخته است.

اجرای بازی Doom روی ماشین چمن‌زنی

به گزارش Tomshardware، شرکت Husqvarna اخیراً از انتشار بازی Doom در یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری رایگان برای کاربران دستگاه‌های مدل Automower NERA خبر داده و مدعی شده که از آوریل 2024 تا سپتامبر 2024 امکان دسترسی به این بازی وجود خواهد داشت. پس از این تاریخ نیز دسترسی به بازی دوم امکان‌پذیر نخواهد بود.

در همین رابطه بخوانید:

– اجرای بازی Doom در کیوسک سفارش غذای مک دونالد!

– بازی Doom بر روی باکتری‌های روده اجرا شد! [تماشا کنید]

این به‌روزرسانی (همان‌طور که انتظار می‌رود)، یک گزینه اختیاری بوده و کسانی که تمایل به اجرا بازی بر روی ماشین چمن‌زنی گران‌قیمت خود ندارند، می‌توانند از دریافت آن خودداری کنند.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید