۰

این شما و این هم اولین تصاویر واقعی از گوشی پرچمدار شیائومی 14 اولترا!

این شما و این هم اولین تصاویر واقعی از گوشی پرچمدار شیائومی 14 اولترا!
بازدید 30
مدت زمان خواندن نوشته : 3 دقیقه


پس از معرفی گوشی‌های شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو، شایعاتی درباره سومین عضو گوشی‌های پرچمدار برند چینی منتشر شده بود. اکنون تصاویر واقعی گوشی شیائومی ۱۴ اولترا فاش شده است که طراحی احتمالی جانشین شیائومی ۱۳ اولترا را نشان می‌دهند. در ادامه این نوشتار از نیوز الکترونیک با تصاویر و تمام مشخصات دستگاه پرچمدار شیائومی آشنا خواهیم شد.

ظاهراً این تصاویر در طول آزمایش اولیه دوربین‌های دستگاه ثبت شده است. در تصاویر منتشر شده یک گوشی را می‌بینیم که درون یک قاب محافظ قرار گرفته است. به همین خاطر طراحی کلی دستگاه چندان قابل تشخیص نبوده اما یک ماژول بزرگ دوربین مشهود است که با لنز پریسکوپ در سمت راست پایین آن همراه شده است.

نمای پشتی گوشی پرچمدار شیائومی 14 اولترا

اما جالب‌ترین جزئیات مربوط به این تصاویر لیک شده مربوط به برچسب سفید پنل پشتی دستگاه است. بر اساس اعلام gizmochina روی این برچسب علامت‌های N1 ،P2 و EU دیده می‌شود که هر کدام اطلاعات جالبی را به ما می‌دهد. 

طبق گفته شیائومی عبارت N1 به گوشی پرچمدار لایکا (Leica) اشاره دارد و این احتمال را تقویت می‌کند که این دستگاه می‌تواند شیائومی 14 اولترا باشد. عبارت P2 روی این برچسب به نمونه اولیه بودن گوشی اشاره دارد.

همچنین عبارت EU به نسخه جهانی گوشی اشاره دارد که برای بازارهای اروپایی درنظر گرفته شده است. گفته می‌شود شیائومی ۱۴ اولترا همانند گوشی سامسونگ مدل گلکسی S24 اولترا و گوشی اپل مدل آیفون ۱۵ پرو مکس از فریم تیتانیومی استفاده خواهد کرد.

تصویر مخفی از گوشی پرچمدار شیائومی 14 اولترا

مشخصات گوشی پرچمدار شیائومی 14 اولترا

ظاهراً این گوشی از نمایشگر 6.73 اینچی نوع LTPO امولد با نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می‌برد. گوشی شیائومی ۱۴ اولترا احتمالاً نمایشگر 2K با حفره‌ دایره‌ای خواهد داشت. این نمایشگر از هر چهار طرف خمیده خواهد بود.

شیائومی 14 اولترا با 4 دوربین 60 مگاپیکسلی در قسمت پشتی عرضه می‌شود. سنسور اصلی احتمالاً دوربین 1 اینچی Sony LYT-900 خواهد بود که از دیافراگم متغیر f/1.6 تا f/4.0 پشتیبانی می‌کند.

مانند شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو، گوشی پرچمدار شیائومی 14 اولترا قرار است به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز شود. علاوه بر این، انتظار می‌رود که شاهد استفاده از سیستم‌عامل HyperOS مبتنی بر اندروید 14 در این پرچمدار جدید باشیم.

این چیپست به یک هسته Cortex-X4 با فرکانس 3.2 گیگاهرتز، پنج هسته Cortex-A720s با فرکانس 3.0 گیگاهرتز و دو هسته Cortex-A520 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز مجهز شده است. این چیپست با پردازنده گرافیکی Adreno 750 و مودم Snapdragon X75 5G همراه می‌شود.

گوشی پرچمدار شیائومی 14 اولترا در دست کاربران

گوشی پرچم‌دار شیائومی با 12 یا 16 گیگابایت حافظه رم به همراه 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی نوع UFS 4.0 روانه بازار خواهد شد. البته وجود نسخه یک ترابایتی هم برای این گوشی متصور است.

گوشی شیائومی 14 اولترا قرار است همراه با یک باتری 5180 میلی‌آمپر ساعتی از راه برسد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده این گوشی جدید با پشتیبانی از شارژ سیمی 90 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی وارد بازار خواهد شد. به طور دقیق‌تر، این گوشی پرچم‌دار احتمالاً در سه‌ماهه دوم سال 2024 و همراه با تبلت جدید Xiaomi Pad 7 در ماه آوریل (فروردین ۱۴۰۳) رونمایی خواهند شد.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید