۰

این کارت گرافیک RTX 4090 زیبا و خوش قیمت را از آمازون نخرید! [+ویدئو]

این کارت گرافیک RTX 4090 زیبا و خوش قیمت را از آمازون نخرید! [+ویدئو]
بازدید 38
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


یک‌بار دیگر افراد شیاد توانسته‌اند با سوء استفاده از طمع خریداران، سر آنها کلاه بگذارند. این بار پای یک کارت گرافیک RTX 4090 بسیار زیبا و خوش قیمت در میان است. به نظر می‌رسد کولرهای برداشته شده از روی کارت‌های تبدیل شده به شتاب دهنده هوش مصنوعی در حال سرازیر شدن به بازار هستند و باید مراقب تقلب جدید چینی‌ها بود.

اگر خبرها را دنبال کرده باشید، احتمالاً می دانید چینی‌ها به طور گسترده در حال تبدیل کردن کارت‌های گیمینگ به AI هستند که در این میان کولر آنها اضافه می‌آید. همین کافی است تا افراد سودجو به دنبال سوء استفاده از کولر کارت‌های گیمینگ باشند که هرچند وقت یک‌بار نمونه‌ای از آنها رسانه‌ای می‌شود.

فروش کارت گرافیک RTX 4090 تقلبی و سوخته در آمازون

قربانی بخت برگشته یک کارت گرافیک RTX 4090 از فروشگاه آمازون خریداری کرده که در اصل تقلبی است. این کارت برخلاف ظاهر زیبا و فریبنده‌ای که دارد، به تراشه RTX 4080 و قطعات سوخته مجهز است، از همین رو به نظر می‌رسد افراد سودجو با استفاده از کولر کارت‌های تبدیل شده به شتاب دهنده AI و قطعات سوخته آن را ساخته باشند.

جالب اینکه برچسب سریال این کارت در ظاهر نشان می‌دهد با یک کارت 24 گیگابایتی RTX 4090 روبرو هستیم، با این حال پردازنده گرافیکی نصب شده بر روی آن در اصل RTX 4080 بوده که به احتمال قوی آن نیز معیوب است.

با توجه به انبوه کولرهای کاملاً نو که در دست چینی‌ها است، این روزها خریداران باید مراقب کارت‌های گرافیک تقلبی باشند. دور از انتظار نیست چنین تقلب‌هایی گسترش یابد.

RTX 4090 تقلبی

پیش از این نیز یک کارت RTX 4090 فاقد پردازنده گرافیکی خبرساز شده بود. کارت مورد بحث فاقد GPU بود و تعدادی از تراشه های حافظه ویدئویی آن به کلی نصب شده بودند که موجب حیرت خریدار شد.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید