۰

این کولر پرقدرت صفحه نمایشی به بزرگی آیفون 15 دارد

این کولر پرقدرت صفحه نمایشی به بزرگی آیفون 15 دارد
بازدید 37
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


اگر واترکولرهای مجهز به صفحه نمایش‌های کوچک دلتان را برده‌اند، شاید بخواهید دوباره فکر کنید. شرکت آلمانی Lamptron یک ایرکولر عظیم‌الجثه و پرقدرت با صفحه نمایشی به بزرگی آیفون 15 طراحی کرده است که می‌تواند به عنوان صفحه نمایش دوم یا نمایشگر اطلاعات سیستم مورد استفاده قرار بگیرد. در ادامه می‌توانید با این کولر متفاوت و پرقدرت آشنا شوید.

ST060 یک ایرکولر دوقلو (دوال تاور) بزرگ با یک جفت فن و ابعاد 128x153x168 است که در زمره کولرهای بزرگ بازار قرار می‌گیرد. ادعا شده این کولر با داشتن شش هیت پایپ، دو فن و تعداد زیاده صفحه آلومینیومی، قادر به دفع تا 260 وات گرما است که برای داغ‌ترین CPU های بازار هم کافی به نظر می‌رسد. کولر بزرگ Lamptron با کلیه سوکت های رایج Intel سازگاری دارد اما فقط از AMD AM4 پشتیبانی می‌کند و به نظر می‌رسد با AM5 سازگار نباشد.

ایر کولر Lamptron با صفحه نمایش 6 اینچی

این کولر به دو فن 120 میلی متری بدون نورپردازی RGB مجهز است که ادعا شده فشار هوای آن با بیشینه نویز 35.3dBA، به 2.05 میلی متر آب می‌رسد. نکته حائز اهمیت، وجود فضای تنها 3.6 میلی متر برای نصب ماژول‌های حافظه رم است و اگر ارتفاع آنها بیشتر باشد، باید قید فن اول را زد.

کولر با LCD

از ویژگی‌های معمول که بگذریم، به صفحه نمایش 6 اینچی LCD این کولر می‌رسیم که دارای وضوح تصویر فول اچ دی است. البته نرخ نوسازی تصویر صفحه نمایش کولر ST060 را نمی‌دانیم.

کولر صفحه نمایش دار

خریداران یک نسخه مجانی از برنامه AIDA64 را هم دریافت می‌کنند که از صفحه نمایش این کولر برای نمایش اطلاعات سیستم به طور کامل پشتیبانی می‌کند. شاید تنها نکته منفی درباره این صفحه نمایش دو منظور که می‌تواند به عنوان صفحه نمایش دوم سیستم هم مورد استفاده قرار بگیرد، نیاز برای وصل کردن کابل ورودی تصویر HDMI و کابل دیتا  USB است.

ایرکولر بزرگ

قیمت نسخه غیر RGB این کولر در آلمان حدود 27 دلار است.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید