۰

این گوشی‌های میان‌رده محبوب سامسونگ دیگر آپدیت نمی‌شوند

این گوشی‌های میان‌رده محبوب سامسونگ دیگر آپدیت نمی‌شوند
بازدید 22
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


به نظر می‌آید که سامسونگ تعدادی از گوشی‌ها و تبلت‌های خود را از لیست پشتیبانی خارج کرده است. بر اساس داده‌های منتشر شده گوشی‌های گلکسی A51 و گلکسی A01 به پایان راه خود رسیده و دیگر قرار نیست آپدیت جدیدی را دریافت کنند. همچنین دو تبلت محبوب این شرکت نیز توسط سامسونگ بازنشسته اعلام شدند. جزئیات بیشتر را در نیوز الکترونیک بخوانید.

ظاهراً سامسونگ برنامه‌‌ انتشار آپدیت برای گوشی و تبلت‌هایش را تغییر داده است. بر اساس اعلام sammobile گوشی‌های سامسونگ مدل گلکسی A51 و گلکسی A01 در کنار تبلت سامسونگ مدل‌ گلکسی تب S6 و گلکسی تب S6 5G دیگر به‌روزرسانی‌ نمی‌شوند.

a51-2.jpg

گلکسی A51 یکی از بهترین گوشی های میان رده سامسونگ محسوب می‌شد که تا یک ماه پیش سالانه دو به‌روزرسانی دریافت می‌کرد اما از الان به بعد پشتیبانی از مدل 4G متوقف خواهد شد. گوشی میان رده Galaxy A51 جزء اولین مدل‌های سامسونگ بود که با اندروید 10 و تضمین دریافت سه آپدیت روانه بازار شد.

در نتیجه این گوشی حالا به اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1 مجهز است که همین امسال برای آن منتشر شد. آپدیت گوشی گلکسی A51 صرفاً تعداد اندکی از تغییرات موجود در One UI 5.1.1 را با خود داشته و خبری از تمام قابلیت‌ها و تغییرات این آپدیت ذاتاً کوچک نیست. 

علاوه بر این گوشی‌های گلکسی A15 و گلکسی A25 نیز پیش از سری گلکسی S24 با اندروید ۱۴ راهی بازار شدند. گوشی میان رده Galaxy A51 یک محصول سبک و باریک با یک چیپست نه چندان خوب بود. 

در همین رابطه بخوانید:

– سامسونگ دارندگان گوشی Galaxy A51 را با آپدیت One UI 5.1.1 غافلگیر کرد

– مژده به کاربران Galaxy A51 5G؛ همین حالا گوشی‌تان را به One UI 5.1 آپدیت کنید

در ادامه این گوشی دو آپدیت اندروید 11 و 12 را در سال‌های 2021 و 2022 دریافت نموده و آذر ماه سال گذشته بود که آپدیت اندروید 13 با رابط کاربری One UI 5.0 نیز برایش عرضه شد. این در حالی است که One UI 6.1 چندین قابلیت هوش مصنوعی را برای گوشی‌های پرچم‌دار آورده و  قرار نیست به مدل‌های میان‌رده و اقتصادی گوشی سامسونگ راه یابد.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید