۰

بازی‌های انحصاری ایکس باکس راهی کنسول پلی استیشن 5 می‌شوند؟

بازی‌های انحصاری ایکس باکس راهی کنسول پلی استیشن 5 می‌شوند؟
بازدید 48
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


به تازگی گزارش‌های جدیدی درباره تمایل مایکروسافت برای ارائه عناوین انحصاری ایکس باکس روی کنسول پلی استیشن 5 منتشر شده است. در همین رابطه شایعه شده که بازی‌های استارفیلد Starfield، های-فای راش Hi-Fi Rush و دزدان دریایی Sea of Thieves برای کنسول PS5 عرضه می‌شوند. جزئیات بیشتر را در ادامه این نوشتار از نیوز الکترونیک بخوانید.

برخی منابع خبری مدعی شده‌اند که شرکت مایکروسافت بازی Starfield را پس از انتشار بسته‌الحاقی Shattered Space راهی کنسول PS5 می‌کند. گفتنی است این بسته‌الحاقی بزرگ در اواخر سال جاری میلادی برای کنسول‌های ایکس باکس سری X و S و پلتفرم کامپیوترهای شخصی یا همان PC منتشر می‌شود.

عناوین ایکس باکس در راه کنسول رقیب

عناوین ایکس باکس در راه کنسول رقیب

به نظر می‌آید که  مایکروسافت به دنبال سرمایه‌گذاری بیشتر روی کیت‌های توسعه PS5 بوده تا دست استودیوهای سازنده برای انتقال بیشتر بازی‌های Xbox به کنسول رقیب بازتر شود. از سوی دیگر برخی منابع خبری مانند vgchartz گزارش می‌دهند که بازی Indiana Jones and The Great Circle پس از گذشت چند ماه از انتشار روی کنسول ایکس باکس و پلتفرم PC، راهی کنسول PS5 خواهد شد.

البته هنوز تاریخ دقیق دسترسی گیمرهای کنسول PS5 به بازی Indiana Jones مشخص نشده است. همچنین در این گزارش آمده که انتشار آزمایشی بازی Hi-Fi Rush برای سه ماهه اول سال جاری میلادی برنامه ریزی شده و احتمالاً مایکروسافت در این ماه بیانیه‌ای را درباره استراتژی جدید خود منتشر خواهد کرد.

علاوه بر این مقامات مایکروسافت به جمع‌بندی برای اینکه کدام بازی‌ها باید روی کنسول‌های رقیب منتشر شوند و کدام بازی‌ها باید انحصاری کنسول Xbox باقی بمانند، نرسیده‌اند. پیش از این هم شایعه شده بود که بازی Hellblade II نیز برای کنسول گیمینگ پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. مایکروسافت هنوز به این گزارش‌ها به صورت رسمی واکنش نشان نداده است.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید