۰

با ADATA SD-620 آشنا شوید؛ زیبا‌ترین و مقاوم‌ترین SSD اکسترنال از ای دیتا

با ADATA SD-620 آشنا شوید؛ زیبا‌ترین و مقاوم‌ترین SSD اکسترنال از ای دیتا
بازدید 15
مدت زمان خواندن نوشته : 3 دقیقه


اگر دنبال یک SSD اکسترنال مقاوم و جان‌سخت با استاندارد نظامی می‌گردید که تا سر حد مرگ زیر شکنجه دوام بیاورد و از فایل‌های شما محافظت کند، ادامه این مطلب را بخوانید تا با یکی از SSD های اکسترنال برند ADATA آشنا شوید. SD-620 با وزن کم خود، از بالاترین استاندارهای نظامی پشتیبانی کرده و سرعت خواندن و نوشتن بالایی را برای انتقال سریع فایل‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در ادامه با ویژگی‌های بارز ADATA SD-620  بیشتر آشنا می‌شویم.

ADATA را می‌توان برندی دانست که برای تمام سلیقه‌ها و نیازها محصولات متفاوت و مرغوبی را به بازار عرضه کرده است. اس اس دی های اکسترنال این برند از کیفیت بالایی برخوردار بوده و با قیمت و گارانتی طولانی‌مدت به بازار عرضه می‌شوند.

اس اس دی SD-620 هم از این رویه مستثنی نبوده و یکی از سبک‌ترین و مقاوم‌ترین اس اس دی های برند ای دیتاست که از استانداردهای نظامی پشتیبانی کرده و در ظرفیت‌های مختلف راهی بازار شده است. همچنین سازگاری با انواع پلتفرم‌ها و جدیدترین کنسول‌های گیمینگ از دیگر ویژگی‌های این اس اس دی است. در ادامه با قابلیت‌های شاخص این شاهکار برند ای دیتا بیشتر آشنا می‌شویم.

با ADATA SD-620 آشنا شوید؛ زیبا‌ترین و مقاوم‌ترین SSD اکسترنال از ای دیتا

سخت، سبک و بادوام

ADATA SD-620 یکی از محکم‌ترین SSD های اکسترنال بازار به حساب می‌آید که با استاندارد نظامی MIL-STD-810G آمریکا سازگاری دارد. این یعنی SD-620 هنگام سقوط از ارتفاع 1.22 متری جان سال به در خواهد برد.

SD-620 با وزن 55 گرم و طراحی بسیار جمع و جور خود، از ظاهر زیبایی برخوردار است و به واسطه حجم کوچکش می‌توانید درون جیب لباستان قرار داد و همراه خود به هرجایی ببرید. اس اس دی به روکش سیلیکونی محافظ مجهز بوده و در برابر ضربه مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان می‌دهد.

با ADATA SD-620 آشنا شوید؛ زیبا‌ترین و مقاوم‌ترین SSD اکسترنال از ای دیتا

سریع و سازگار با پلتفرم‌های مختلف

اس اس دی اکسترنال ADATA SD-620 علاوه بر ظاهری مستحکم از سرعت بسیار مناسبی در جابجایی اطلاعات برخوردار بوده که تقریباً 6 برابر سریعتر از هارددیسک‌های اکسترنال است.

SD-620 از درگاه USB 3.2 Gen2 با سرعت انتقال 10 Gbps پشتیبانی کرده و امکان رسیدن به سرعت خواندن و نوشتن 520 و 460 مگابایت بر ثانیه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا داده‌های حجیم شما را در زمانی بسیار کوتاه بین سیستم‌های مختلف جابجا شود.

بنابراین اگر اطلاعات ارزشمندی داشته و مدام در حال جابجایی بین مکان‌هایی بوده که خطر از دست رفتن اطلاعات وجود دارد، ADATA SD-620 می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه برای شما باشد.

علاوه بر این SSD اکسترنال مورد اشاره با انواع پلتفرم‌های مختلف مانند ویندوز و اندروید نیز سازگار بوده و می‌توان در هر زمان و مکانی با سرعت هرچه تمام از اطلاعات خود بکاپ تهیه کنید.

با ADATA SD-620 آشنا شوید؛ زیبا‌ترین و مقاوم‌ترین SSD اکسترنال از ای دیتا

علاوه بر پشتیبانی از لپ‌تاپ و گوشی هوشمند، قابلیت تبادل داده با آخرین نسل کنسول‌های گیمینگ نیز از دیگر ویژگی‌های اس اس دی SD-620 ای دیتا بوده می‌تواند محلی برای ذخیره فایل بازی‌های شما باشد.

سخن آخر

آونگ متنوع ترین SSD های اکسترنال بازار ایران را از برند معتبر ADATA وارد کشور کرده و آنها را تا 3 سال ضمانت می‌کند. شما می‌توانید SSD ضد ضربه و مقاوم SD-620 ای دیتا را در سه رنگ مشکی و آبی و قرمز و در ظرفیت‌های 512 گیگابایت و یک ترابایت با گارانتی خوش نام «آونگ» تهیه کنید.

سلب مسئولیت: مطالب منتشرشده در دسته رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب صرفاً بازنشر شده و شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.



منبع

برچسب‌ها

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید