۰

برای بازی وارزون پرچمدار ایسوس از آیفون 15 پرو مکس اپل بهتر است

برای بازی وارزون پرچمدار ایسوس از آیفون 15 پرو مکس اپل بهتر است
بازدید 41
مدت زمان خواندن نوشته : 3 دقیقه


بر اساس گزارش‌های اخیر، گوشی پرچمدار ROG Phone 8 Pro ایسوس در اجرای بازی کال آف دیوتی وارزون (Call of Duty Mobile Warzone) توانسته گوشی آیفون 15 پرو مکس اپل را شکست دهد. در ادامه این خبر نیوز الکترونیک به بررسی نتایج این مقایسه گیمینگ جالب می‌پردازیم.

همانطور که می‌دانید بازی Call of Duty Mobile Warzone اخیراً در پلتفرم iOS عرضه شده است و در نتیجه می‌توان انتظار داشت که یک مقایسه مناسب بین گوشی iPhone 15 Pro Max اپل و یک گوشی هوشمند گیمینگ سطح بالا می‌تواند نشان دهد که کدام دستگاه در اجرای این بازی پرطرفدار برتر است. از این رو گوشی پرچمدار ROG Phone 8 Pro ایسوس برای رقابت انتخاب شده و توانسته در این مقایسه گیمینگ رقیب کوپرتینویی خود را با اختلاف 7.5 درصد شکست دهد، اما فقط در تنظیمات گرافیکی «HIGH».

مقایسه گوشی در بازی وارزون

نمودار منتشر شده توسط Dame Tech سه پرچمدار ایسوس، اپل و سامسونگ را نشان می‌دهد که در این آزمون برای اجرای Call of Duty Mobile Warzone استفاده شده‌اند: گوشی‌های iPhone 15 Pro Max ،ROG Phone 8 Pro و Galaxy S24 Ultra. همانطور که در تصویر می‌بینید، تنها آیفون 15 پرو مکس با تنظیمات گرافیکی «PEAK» (بالاترین تنظیمات گرافیکی ممکن) تست شده است. دلیل این امر این است که هیچ یک از پرچمداران اندرویدی مجهز به چیپست Snapdragon 8 Gen3 از این گزینه پشتیبانی نمی‌کنند و دلیل اصلی این امر هنوز مشخص نیست.  

در هر صورت، در تنظیمات گرافیکی HIGH، گوشی پرچمدار ROG Phone 8 Pro ایسوس با برتری 7.5 درصدی و ثبت نرخ فریم 81.3 فریم بر ثانیه، بهتر از آیفون 15 پرو مکس ظاهر شده است. از سوی دیگر، گوشی Galaxy S24 Ultra با وجود داشتن نسخه اورکلاک شده از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3، نهایتاً به نرخ فریم ناامیدکننده‌ی 56.7 فریم بر ثانیه دست یافته است.

بازی وارزون موبایل

به احتمال زیاد راه حل خنک سازی برتر گوشی ROG Phone 8 Pro به پردازنده 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 750 اجازه می‌دهد تا حداکثر توانایی خود را به نمایش گذارند و در نتیجه نرخ فریم بالاتری نسبت به آیفون 15 پرو مکس داشته باشند.

با این حال، چیزی که در مورد آیفون 15 پرو مکس قابل توجه است این است که هرچند این گوشی فاقد راهکار خنک سازی به وسیله محفظه بخار مانند ROG Phone 8 Pro است، همچنان می‌تواند با حفظ دمای ثابت 41 درجه سانتی‌گراد، نرخ فریمی رقابتی ارائه دهد. احتمالاً فرآیند ساخت 3 نانومتری تراشه A17 Pro در این مقایسه به آن کمک زیادی کرده است. همچنین باید در نظر داشت که در گزینه گرافیکی PEAK نیز آیفون 15 پرو مکس نرخ فریم 62 فریم بر ثانیه را ثبت می‌کند که هنوز هم تجربه‌ای روان است.

امیدواریم وقتی چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام عرضه شود، بتوانیم Call of Duty Mobile Warzone را در بالاترین تنظیمات بصری اجرا کنیم و در نتیجه به مقایسه های بهتری بین گوشی‌های اندروید و iOS دست یابیم. 

در همین رابطه بخوانید:

– بهترین ترفندهای بازی وارزون 2 ؛ چگونه در Warzone 2.0 حرفه ای شویم؟

– انتشار بازی Call of Duty: Warzone Mobile برای اندروید و iOS؛ آیا گوشی من قادر به اجرای آن است؟

– خبر خوش AMD برای طرفداران بازی وارزون 2 و کال آف دیوتی

نظر شما در مورد مقایسه انجام شده بین گوشی های روگ فون 8 پرو و آیفون 15 پرو مکس چیست؟





منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید