۰

برای خرید گوشی Google Pixel 8a پول بیشتری کنار بگذارید

برای خرید گوشی Google Pixel 8a پول بیشتری کنار بگذارید
بازدید 15
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


در یک خبر بد برای علاقمندان به گوشی‌های پیکسل گوگل، ممکن است مدل ارزان قیمت بعدی گران‌تر از نسل فعلی باشد. ظاهراً گوشی Pixel 8a دست‌کم در برخی مناطق قیمت بالاتری نسبت به Pixel 7a خواهد داشت.

در حالی که گوشی Pixel 7a با قیمت 500 یورو در اروپا عرضه شده بود، منابع نسبتاً معتبر خبر از قیمت بالاتر Pixel 8a داده‌اند. حتی گفته می‌شود قیمت ظرفیت 256 گیگابایتی گوشی پیکسل 8a به 630 یورو می‌رسد.

شایعه افزایش قیمت Pixel 8a نسبت به نسل قبل

بر اساس ادعای یک منبع خوش‌نام، قیمت گوشی پیکسل 8a گوگل از 570 یورو شروع می‌شود که 70 یورو گران‌تر از پیکسل 7a است. بد نیست یادآور شویم قیمت 570 یورو مربوط به ظرفیت 128 گیگابایتی این گوشی است و ظرفیت بالاتر آن گران‌تر هم خواهد بود.

رندرهای واقعی گوشی Pixel 8a

انتظار می‌رود گوشی پیکسل 8a به عنوان ارزان‌ترین مدل سری پیکسل 8، در چهار رنگ مختلف روانه بازار شود. یک فروشگاه آلمانی رنگ‌های پیکسل 8a را متشکل از مشکی، بژ، آبی کم‌رنگ و سبز کم‌رنگ عنوان کرده است. البته ظاهراً رنگ ظرفیت‌های مختلف این گوشی متفاوت خواهد بود.

با توجه به مدل‌های پیشین و اطلاعات موجود، می‌بایست گوشی Pixel 8a گوگل در ماه آوریل یا می‌روانه بازار شود. شایعات حاکی از بکارگیری چیپست اختصاصی Tensor G3 ساخت گوگل با 8 گیگابایت حافظه‌رم هستند. همچنین انتظار می‌رود این گوشی طراحی گردتری با برآمدگی دوربین هم‌اندازه با عرض دستگاه داشته باشد. گوگل برای پیکسل 8a از دو دوربین پشتی استفاده کرده است.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید