۰

بروزرسانی اندروید 14 برای گوشی گلکسی A72 منتشر شد؛ آخرین بروزرسانی جامع این گوشی محبوب

بروزرسانی اندروید 14 برای گوشی گلکسی A72 منتشر شد؛ آخرین بروزرسانی جامع این گوشی محبوب
بازدید 41
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


بر اساس خبرهای جدید، شرکت سامسونگ اخیراً بروزرسانی رابط کاربری One UI 6.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 را برای کاربران گوشی‌های گلکسی آ 72 (Galaxy A72) منتشر کرده است. 

اگر به خاطر داشته باشید شرکت سامسونگ گوشی میان‌رده و خوش قیمت گلکسی آ 72 را در مارس سال 2021 معرفی و عرضه کرد. به لطف قابلیت‌هایی از قبیل نمایشگر Super AMOLED، پردازنده اسنپدراگون 720G، دوربین چهارگانه و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی خود، گوشی Galaxy A72 در بازار ایران نیز با استقبال پرشوری مواجه شد و به عنوان یکی از پرفروش‌ترین محصولات زمان خود به شمار می‌رود. 

طبق گزارش‌های جدید، سامسونگ اخیراً آپدیت رابط کاربری One UI 6.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 را برای کاربران سامسونگ گلکسی A72 در کشور روسیه منتشر کرده است. هرچند این بروزرسانی در حال حاضر فقط برای کاربران روسیه عرضه شده، اما همانطور که معمولاً اتفاق می‌افتد، زمان زیادی طول نمی‌کشد تا کاربران سایر کشورها نیز سیستم عامل جدید را دریافت کنند.

گوشی گلکسی آ 72

لازم به ذکر است که این پایان راه برای گوشی محبوب گلکسی A72 است زیرا این آخرین بروزرسانی جامع است که این گوشی 4 ساله دریافت می‌کند. همانطور که گفته شد این گوشی در مارس 2021 با سیستم عامل اندروید 11 رونمایی شد و در نتیجه با بروزرسانی جدید 3 نسل از سیستم عامل‌های اندروید را دریافت کرده است که این تعداد آپدیت برای یک گوشی میان‌رده و ارزان قیمت کاملاً منصفانه است. 

به هر حال، بروزرسانی رابط کاربری One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 با نام A725FXXU6EWL4 برای گوشی‌های گلکسی آ 72 منتشر شده است. آخرین آپدیت گوشی Galaxy A72 در کمال تعجب، تنها 2 گیگابایت حجم دارد و شامل آخرین پچ امنیتی دسامبر 2023 نیز می‌شود.

بروزرسانی اندروید 14

در نظر داشته باشید که این گوشی حداقل تا یک سال آینده نیز بروزرسانی‌های امنیتی گوگل را دریافت خواهد کرد، اما دیگر خبری از آپدیت‌های جامع نرم افزاری برای این گوشی نخواهد بود. همچنین این امکان وجود دارد که رابط کاربری One UI 6.1 پس از عرضه در کنار سری گوشی‌های پرچمدار گلکسی S24 به گلکسی A72 نیز برسد، اما در حال حاضر این امر قطعی نیست.

در هر صورت اگر شما نیز از کاربران گوشی محبوب گلکسی آ 72 سامسونگ هستید پیشنهاد می‌شود در روزهای آینده به بخش بروزرسانی نرم افزار گوشی مراجعه کرده و بررسی کنید که آیا این آپدیت برای گوشی شما منتشر شده است یا خیر؟

در همین رابطه بخوانید:

– آپدیت جدید گوشی‌های گلکسی A52 و گلکسی A72 چه تغییراتی با خود دارد

– سامسونگ گلکسی A72 رسماً معرفی شد؛ دوربین تله در یک گوشی میان‌رده جذاب

– اولین ویدیوی جعبه گشایی رسمی گوشی های گلکسی A52 و گلکسی A72 را اینجا ببینید

آیا بروزرسانی اندروید 14 برای گوشی Galaxy A72 شما منتشر شده است؟ شما در چه تاریخی این آپدیت را دریافت کردید؟



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید