۰

بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی تا ۳۰ میلیون تومان

بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی تا ۳۰ میلیون تومان
بازدید 38
مدت زمان خواندن نوشته : 13 دقیقه


بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی تا ۳۰ میلیون تومان

یکی از نیازمندی‌های مهم کاربران در سراسر جهان، خرید لپ تاپ کارآمد بوده که بتوانند با استفاده از آن‌ها کارهای مهم خود را انجام دهند. شرکت‌های زیادی در زمینه طراحی و تولید انواع لپ تاپ‌های قدرتمند موفق شده‌اند از خود توانمندی نشان دهند و این خبر خوبی برای کاربران به حساب می‌آید. در حقیقت کاربران می‌توانند از لپ تاپ‌ها برای انجام کارهای روزمره، اداری یا دانشجویی و حتی برای پروژه‌های مختلف استفاده کنند. گاهی وقت‌ها کاربران ممکن است تمایل داشته باشند از لپ تاپ‌های خود برای انجام کارهای گرافیکی استفاده کنند و در عین حال تمایلی برای هزینه کردن زیاد نداشته باشند. در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی تا ۳۰ میلیون تومان را به شما معرفی کنیم تا با استفاده از آن‌ها بتوانید شرایط ایده‌آل را در طول انجام کار تجربه کنید؛ با ما همراه باشید.

بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی تا ۳۰ میلیون تومان

  • لپ تاپ ایسوس مدل ExpertBook B1 B1502CBA-AC i5 1235U
  • لپ تاپ ایسوس مدل R1502ZA-AC i5 1235U
  • لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad Slim 3-C R7 7730U
  • لپ تاپ لنوو مدل THINKBOOK 15-GA i5 1135G7
  • لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 3 Core i51135G7 FHD MX350
  • لپ تاپ لنوو مدل THINKBOOK 15-GS i5 1135G7

در ادامه به معرفی هر یک از محصولات موجود در لیست می‌پردازیم.

لپ تاپ ایسوس مدل ExpertBook B1 B1502CBA-AC i5 1235U

لپ تاپ ایسوس مدل ExpertBook B1 B1502CBA-AC i5 1235U

مشخصات  سخت افزاری
صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچ
پردازنده Intel Core i5 1235U
پردازنده گرافیکی IRIS XE up to 12GB
حافظه رم ۲۴ گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت SSD
باتری ۴۲ وات ساعت

یکی از بهترین لپ تاپ‌هایی که می‌توانید برای انجام کارهای گرافیکی در بازه قیمت ۳۰ میلیون تومان خریداری کنید، لپ تاپ ایسوس مدل ExpertBook B1 B1502CBA-AC i5 1235U نام دارد. این دستگاه دارای ظاهر جذاب بوده و از برند قدرتمند ایسوس است. همانطور که می‌دانید، کمپانی تایوانی ایسوس موفق شده است در زمینه تولید لپ تاپ‌های قدرتمند در سراسر جهان به عنوان یکی از بهترین کمپانی‌ها شناخته شود. این شرکت تایوانی موفق شده در این محصول با توجه به تیم طراحی قدرتمند خود، محصولی جذاب را توسعه دهد. زمانی که به طرفین دستگاه نگاه کنید، خواهید دید خروجی‌های هوای نسبتا خوبی روی آن وجود دارد که باعث می‌شود گرما خارج شود و این مسئله زمانی جذاب‌تر خواهد شد که شما از آن برای انجام کارهای گرافیکی استفاده کنید. یکی دیگر از موارد مهم پیرامون طراحی این لپ تاپ را باید وزن ایده‌آل ۱٫۶۹ کیلوگرم آن عنوان کرد؛ وزن ایده‌آل دستگاه باعث می‌شود شما بتوانید آن را با خود حمل کرده و در شرایط مختلف بدون مشکل مورد استفاده قرار دهید.

قدرت لپ تاپ ایسوس مدل ExpertBook B1 B1502CBA-AC i5 1235U توسط پردازنده اصلی اینتل Core i5 از سری ۱۲۳۵U تامین می‌شود که یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های موجود شناخته شده است. همانطور که می‌دانید، پردازنده یک لپ تاپ را باید به عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن به حساب آورد که باعث می‌شود قدرت لازم برای اجرای دستورهای مختلف در دسترس کاربران قرار بگیرد. این لپ تاپ قدرتمند ایسوس در کنار پردازنده اصلی مجهز به حافظه رم ۲۴ گیگابایت بوده که در نوع خود بی‌نظیر است. توجه داشته باشید سرعت بالای اجرای دستورهای مختلف یا بازگشایی برنامه‌ها به حافظه رم ارتباط زیادی دارد و هر اندازه حافظه رم قدرتمندتر باشد، سرعت اجرای دستورها با افزایش چشمگیر همراه خواهد بود.

در صورتی که نیازمند فضای ذخیره‌سازی هستید، باید بدانید لپ تاپ ایسوس مدل ExpertBook B1 B1502CBA-AC i5 1235U مجهز به حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۵۱۲ گیگابایت SSD است؛ این حافظه ذخیره‌سازی باعث می‌شود شما بتوانید حجم زیادی از اطلاعات را به راحتی نگه‌داری کنید. از طرف دیگر حافظه ذخیره‌سازی SSD باعث می‌شود سرعت بالا در نقل و انتقال اطلاعات را در کنار اجرای دستورهای مختلف تجربه کنید. دستورهای گرافیکی صادر شده از سوی کاربران توسط پردازنده گرافیکی Intel IRIS Xe که قابلیت ارتقا تا ۱۲ گیگابایت را دارد، پشتیبانی شده و پردازش خواهد شد؛ این قابلیت نشان می‌دهد کاربران می‌توانند شرایط ایده‌آل و بسیار خوبی را تجربه کنند. از دیگر مزایای دستگاه می‌توان به صفحه نمایش آن اشاره کرد. در حقیقت لپ تاپ ایسوس مدل ExpertBook B1 B1502CBA-AC i5 1235U دارای نمایشگر ۱۵٫۶ اینچ فول اچ دی با وضوح ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل بوده و از طرف دیگر شاهد پشتیبانی آن از نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز هستیم.

از دیگر مزایای مهم لپ تاپ ایسوس مدل ExpertBook B1 B1502CBA-AC i5 1235U باید به باتری قدرتمند آن اشاره کنیم. در حقیقت کمپانی ایسوس برای این لپ تاپ ارزان قیمت خود که مناسب برای کارهای گرافیکی است از یک باتری ۳ سلولی ۴۲ وات ساعت استفاده کرده است. شما می‌توانید از این باتری انتظار عملکرد و بازدهی ۱ الی ۳ ساعت را داشته باشید. همچنین در طرفین دستگاه شاهد ۲ پورت تایپ سی، ۱ عدد پورت USB 3.2 و ۱ عدد پورت USB 2.0 هستیم. در صورتی که قصد دارید این لپ تاپ را خریداری کنید، کافی است وارد فروشگاه دی‌جی‌لند شوید و این کار را انجام دهید.

لپ تاپ ایسوس مدل R1502ZA-AC i5 1235U

لپ تاپ ایسوس مدل R1502ZA-AC i5 1235U

مشخصات  سخت افزاری
پردازنده Intel Core i5 1235U
پردازنده گرافیکی IRIS XE
حافظه رم ۱۶ گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت SSD
باتری ۴۲ وات ساعت

یکی دیگر از بهترین لپ تاپ‌های تولید شده از سوی کمپانی ایسوس که می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین دستگاه‌ها برای انجام کارهای گرافیکی معرفی کرد، لپ تاپ ایسوس مدل R1502ZA-AC i5 1235U نام دارد. این لپ تاپ قدرتمند ایسوس طراحی فوق‌العاده جذابی دارد و بدنه زیبای آن می‌تواند نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. از مهم‌ترین مزیت‌های این لپ تاپ باید به وزن ایده‌آل و فوق‌العاده ۱٫۷ کیلوگرمی آن اشاره کرد که باعث می‌شود شما بتوانید روی عملکرد آن حساب ویژه‌ای باز کنید. از طرف دیگر وجود خروجی‌های هوا در طرفین لپ تاپ باعث می‌شود به تیم طراحی درود بفرستیم، چرا که باعث می‌شود گرما خارج شده و بدین ترتیب طول عمر لپ تاپ افزایش یابد. اگر در حالت کلی بخواهیم طراحی این لپ تاپ را مورد بررسی قرار دهیم، باید بگوییم یکی از بهترین دستگاه‌ها است.

توجه داشته باشید لپ تاپ ایسوس مدل R1502ZA-AC i5 1235U قدرت خود را از پردازنده اصلی اینتل Core i5 1235U دریافت می‌کند و این خبر خوبی است؛ چرا که به عنوان یکی از پردازنده‌های میان‌رده قدرتمند در لپ تاپ‌ها شناخته شده است. شما می‌توانید از این پردازنده انتظار عملکردی مناسب و کارآمد داشته باشید. از دیگر ویژگی‌های دستگاه می‌توان به حافظه رم ۱۶ گیگابایت آن اشاره کرد که باعث می‌شود سرعت اجرای برنامه‌ها افزایش یابد. این حافظه رم ۱۶ گیگابایت تاثیر زیادی در عملکرد دستگاه خواهد داشت و باید بدانید در کنار آن حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۵۱۲ گیگابایت SSD به چشم می‌خورد. شما می‌توانید از این فضای ذخیره‌سازی برای نگه‌داری اطلاعات استفاده کنید. همچنین سرعت بالا در اجرای دستورهای مختلف از مهم‌ترین ویژگی‌های لپ تاپ به حساب می‌آید که لازم است به آن توجه کنید.

یکی دیگر از بهترین و مهم‌ترین ویژگی‌های لپ تاپ ایسوس مدل R1502ZA-AC i5 1235U می‌توان به پردازنده گرافیکی دستگاه اشاره کرد. این لپ تاپ دارای تراشه گرافیکی Intel IRIS Xe بوده و به سادگی در کنار پردازنده اصلی پاسخگوی نیازهای پردازشی کاربران خواهد بود. در بخش جلوی این لپ تاپ قدرتمند ایسوس شاهد قرارگیری نمایشگر ۱۵٫۶ اینچ فول اچ دی با وضوح ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل خواهید بود که می‌تواند در نمایش جزئیات تاثیر زیادی داشته باشد. عملکرد منحصر به فرد این لپ تاپ باعث می‌شود شما بتوانید محتواهای مختلف را باکیفیت بالا در نمایشگر لپ تاپ مشاهده کنید. همچنین باید بدانید این لپ تاپ دارای باتری ۳ سلولی ۴۲ وات ساعت بوده و می‌توانید انتظار بهترین دوام را داشته باشید. فراموش نکنید لپ تاپ ایسوس مدل R1502ZA-AC i5 1235U دارای بلوتوث داخلی بوده و کیفیت اسپیکر یا میکروفون‌های آن به اندازه‌ای بوده که می‌تواند باعث جلب رضایت کاربران شود. در صورتی که قصد دارید یکی از بهترین و ارزان قیمت‌ترین لپ تاپ‌های تولید شده از سوی ایسوس را خریداری کنید که برای انجام کارهای گرافیکی مناسب باشد، بدون تردید لپ تاپ ایسوس مدل R1502ZA-AC i5 1235U می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها در بازه قیمت ۳۰ میلیون تومان به حساب آید. شما می‌توانید این دستگاه را از فروشگاه دی‌جی‌لند خریداری کرده و در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad Slim 3-C R7 7730U

لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad Slim 3-C R7 7730U

مشخصات  سخت افزاری
پردازنده AMD Ryzen 7 7730U
پردازنده گرافیکی AMD Radeon up to 2GB
حافظه رم ۸ گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت SSD
باتری ۴۷ وات ساعت

در صورتی که علاقه‌مند به خرید یک لپ تاپ تولید شده از سوی برند لنوو هستید، باید بدانید لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad Slim 3-C R7 7730U می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های در دسترس شما به حساب آید. این لپ تاپ قدرتمند لنوو مجهز به طراحی و بدنه‌ای باکیفیت بوده که در یک نگاه می‌تواند توجه شما را به خود جلب کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه باید به وزن ایده‌آل ۱٫۶۲ کیلوگرم آن اشاره کنیم که باعث می‌شود شما بتوانید دستگاه را با خود حمل کرده و در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار دهید. یکی دیگر از موارد مهم که باید پیرامون این دستگاه بدانید، خروجی‌های هوای دستگاه بوده که باعث می‌شود گرما به سادگی از آن خارج شود. در حالت کلی باید بگوییم این دستگاه دارای یکی از بهترین و جذاب‌ترین طراحی‌هایی بوده که می‌توانید انتظار آن را داشته باشید.

قدرت لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad Slim 3-C R7 7730U به وسیله وجود پردازنده اصلی AMD Ryzen 7 از سری ۷۷۳۰U تامین می‌شود و شما می‌توانید به لطف این پردازنده اصلی، شرایط فوق‌العاده جذابی را در زمینه اجرای دستورهای مختلف تجربه کنید. از دیگر مزایای مهم این دستگاه باید به پردازنده گرافیکی آن هم اشاره کنیم که از نوع AMD Radeon up tp 2GB بوده و باید بگوییم یکی از بهترین دستگاه‌های تولید شده از سوی کمپانی ایسوس برای انجام کارهای گرافیکی تا بازه ۳۰ میلیون تومان به حساب می‌آید. شما می‌توانید از این دستگاه سرعت بالا در اجرای دستورها یا بازگشایی برنامه‌ها را انتظار داشته باشید، اما نه به دلیل وجود پردازنده‌های ذکرشده، بلکه این دستگاه دارای حافظه رم ۸ گیگابایت بوده و بدون تردید یکی از بهترین عملکردها را در زمینه اجرای دستورها از سوی آن شاهد خواهیم بود.

از دیگر مزایای این دستگاه باید به حافظه ذخیره‌سازی داخلی لپ تاپ اشاره کنیم. لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad Slim 3-C R7 7730U مجهز به حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۵۱۲ گیگابایت SSD بوده و بدون تردید یکی از بهترین عملکردها را از خود در زمینه سرعت اجرای دستورها یا اجرای سیستم عامل نشان خواهد داد. شما می‌توانید از این لپ تاپ برای انجام کارهای مختلف خود استفاده کرده و تجربه جذابی را کسب کنید. در بخش جلوی لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad Slim 3-C R7 7730U شاهد قرارگیری نمایشگر ۱۵٫۶ اینچ خواهید بود که وضوح آن برابر با ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل است. از طرف دیگر این صفحه نمایش فول اچ دی می‌تواند محتواهای تصویری مختلف را با کیفیت بالا ارائه کند که باید به این مسئله توجه کنید. باتری که یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر لپ تاپ به حساب می‌آید از نوع ۳ سلولی ۴۷ وات ساعت بوده و می‌تواند انرژی لازم برای انجام کارهای مختلف را ارائه کند. شما می‌توانید از این لپ تاپ برای انجام کارهای گرافیکی خود استفاده کرده و تجربه‌ای ایده‌آل را کسب کنید. توجه داشته باشید این دستگاه در فروشگاه دی‌جی‌لند موجود بوده و شما می‌توانید آن را به سادگی خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

لپ تاپ لنوو مدل THINKBOOK 15-GA i5 1135G7

لپ تاپ لنوو مدل THINKBOOK 15-GA i5 1135G7

مشخصات  سخت افزاری
پردازنده Intel Core i5 1145G7
پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce MX450 2GB
حافظه رم ۸ گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت SSD و ۱ ترابایت HDD
باتری ۴۵ وات ساعت

یکی دیگر از لپ تاپ‌های تولید شده از سوی کمپانی لنوو که در بازه قیمت ۳۰ میلیون تومان امکان خرید آن از سوی کاربران وجود دارد، لپ تاپ لنوو مدل THINKBOOK 15-GA i5 1135G7 بوده که به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ‌ها برای کارهای گرافیکی شناخته شده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به طراحی و زیبایی ظاهری آن اشاره کرد که باعث می‌شود شما بتوانید بهترین تجربه را کسب کنید. شما می‌توانید این دستگاه را با وزن ایده‌آل ۱٫۷ کیلوگرم خریداری کرده و با خود حمل کنید. همانطور که می‌دانید، ساده بودن حمل لپ تاپ به دلیل وزن پایین از مهم‌ترین ویزگی‌های آن‌ها به حساب می‌آید که خوشبختانه در این مدل شاهد هستیم. یکی دیگر از مهم‌ترین مواردی که لازم است در نظر داشته باشید، جذابیت ظاهری بوده که در یک نگاه می‌تواند رضایت کاربران را به دست آورد.

در زمینه سخت افزار شاهد بهترین عملکرد از سوی کمپانی لنوو در تولید لپ تاپ‌های ارزان قیمت خواهیم بود. در حقیقت شما می‌توانید از پردازنده اصلی Intel Core i5 1135G7 موجود در لپ تاپ لنوو مدل THINKBOOK 15-GA i5 1135G7 انتظار بهترین عملکرد را داشته باشید. توجه داشته باشید این دستگاه قدرت گرافیکی خود را برای اجرای دستورهای صادر شده پیرامون آن از پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce MX450 با ظرفیت ۲ گیگابایت از نوع GDDR6 دریافت می‌کند که باید آن را به عنوان یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های گرافیکی موجود به حساب آورد. شما می‌توانید از این دستگاه انتظار بهترین عملکرد را داشته باشید و این خبر خوبی برای کاربران است.‌

در کنار پردازنده اصلی و پردازنده گرافیکی قدرتمند موجود در لپ تاپ لنوو مدل THINKBOOK 15-GA i5 1135G7 شاهد حافظه رم ۸ گیگابایت خواهید بود. همانطور که می‌دانید، حافظه رم نقش ویژه‌ای در سرعت بالای اجرای دستورها خواهد داشت و شما باید به این مسئله توجه داشته باشید. از طرف دیگر این دستگاه دارای دو نوع حافظه ذخیره‌سازی داخلی است. شما در ابتدا می‌توانید سیستم عامل خود را روی حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۱۲۸ گیگابایت SSD نصب کنید تا بدین ترتیب سرعت بالا در اجرای ویندوز یا دستورها را تجربه کنید و از طرف دیگر می‌توانید از حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۱ ترابایت HDD برای نگه‌داری اطلاعات استفاده کنید. وجود ۲ حافظه در کنار یکدیگر باعث می‌شود هم از مزیت هارد SSD بهره‌مند شوید و هم دیگر نگران کمبود فضای ذخیره‌سازی برای دستگاه نباشید.

از دیگر مزایای لپ تاپ لنوو مدل THINKBOOK 15-GA i5 1135G7 باید به نمایشگر جذاب آن اشاره کرد. این لپ تاپ قدرتمند لنوو دارای صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچ فول اچ دی بوده و وضوح آن برابر با ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل است. از طرف دیگر صفحه نمایش این لپ تاپ از نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کند که این مسئله را باید یکی از ویژگی‌های مهم لپ تاپ به حساب آورد. بد نیست بدانید باتری موجود در لپ تاپ لنوو مدل THINKBOOK 15-GA i5 1135G7 از نوع ۳ سلولی ۴۵ وات ساعت بوده و می‌تواند انرژی موردنیاز کاربران را برای کار کردن در بازه زمانی ۱ الی ۳ ساعت پاسخ دهد. در صورت تمایل می‌توانید لپ تاپ لنوو مدل THINKBOOK 15-GA i5 1135G7 را به سادگی از فروشگاه دی‌جی‌لند خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 3 Core i51135G7 FHD MX350

لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 3 Core i51135G7 FHD MX350

مشخصات  سخت افزاری
پردازنده Intel Core i5 1135G7
پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce MX350 2GB
حافظه رم ۸ گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی ۱ ترابایت HDD
باتری ۳۸ وات ساعت

لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 3 Core i51135G7 FHD MX350 را باید به عنوان یکی دیگر از بهترین لپ تاپ‌های تولید شده از سوی کمپانی لنوو معرفی کرد که با داشتن مشخصات فنی ایده‌آل، یکی از بهترین لپ تاپ‌ها برای انجام کارهای گرافیکی شناخته می‌شود. این لپ تاپ قدرتمند وزنی برابر با ۱٫۷ کیلوگرم دارد که باعث می‌شود بتوانید آن را به سادگی حمل کرده و در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار دهید. از طرف دیگر طراحی زیبا و منحصر به فرد لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 3 Core i51135G7 FHD MX350 باعث می‌شود در یک نگاه توجه شما به آن جلب شود. از طرف دیگر لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 3 Core i51135G7 FHD MX350 قدرت خود را از پردازنده اصلی Intel Core i5 1135G7 تامین می‌شود و این پردازنده می‌تواند در زمینه اجرای دستورهای مختلف از خود توانایی بسیار خوبی نشان دهد.

در کنار پردازنده اصلی لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 3 Core i51135G7 FHD MX350 شاهد پردازنده گرافیکی مجزای NVIDIA GeForce MX350 با ظرفیت ۲ گیگابایت از نوع GDDR5 خواهید بود؛ وجود این پردازنده گرافیکی سبب شده است بتوانیم این لپ تاپ را به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ‌ها برای انجام کارهای گرافیکی تا ۳۰ میلیون تومان معرفی کنیم. بدون تردید ترکیب این پردازنده گرافیکی در کنار پردازنده اصلی ذکرشده می‌تواند قدرت موردنیاز کاربران را در زمینه اجرای دستورهای مختلف فراهم کند.

توجه داشته باشید لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 3 Core i51135G7 FHD MX350 دارای حافظه رم ۸ گیگابایت بوده و باید بدانید عملکردی بی‌نظیر ارائه خواهد کرد. در حقیقت شما می‌توانید از این لپ تاپ انتظار داشته باشید دستورهای مختلف را به سادگی اجرا کند. از طرف دیگر این لپ تاپ دارای حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۱ ترابایت HDD بوده و خبری از وجود حافظه ذخیره‌سازی داخلی SSD نیست. شما می‌توانید از هارد ۱ ترابایت HDD برای ذخیره‌سازی اطلاعات خود استفاده کنید و این یکی از ویژگی‌های مهم دستگاه به حساب می‌آید. به خاطر داشته باشید دستگاه ممکن است کمی با سرعت کمتری به شما در زمینه اجرای دستورها یا لود ویندوز خدمت‌رسانی کند که به دلیل وجود هارد HDD دور از ذهن نیست.

در بخش جلوی لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 3 Core i51135G7 FHD MX350 شاهد قرارگیری صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچ فول اچ دی با وضوح ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل خواهید بود و لازم است به این مسئله توجه کنید که از نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید از این نمایشگر انتظار بهترین عملکرد را در زمینه نمایش محتواها با کیفیت بالا داشته باشید. بد نیست بدانید لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 3 Core i51135G7 FHD MX350 دارای باتری ۲ سلولی ۳۸ وات ساعت بوده و می‌تواند انرژی موردنیازتان را تامین کند. در حقیقت این باتری می‌تواند در بازه ۱ الی ۳ ساعت ماندگاری شارژ ارائه کرده و این خبر خوبی برای کاربران است. شما می‌توانید این لپ تاپ قدرتمند را از فروشگاه دی‌جی‌لند خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

لپ تاپ لنوو مدل THINKBOOK 15-GS i5 1135G7

لپ تاپ لنوو مدل THINKBOOK 15-GS i5 1135G7

مشخصات  سخت افزاری
پردازنده Intel Core i5 1135G7
پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce MX450 2GB
حافظه رم ۸ گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت SSD
باتری ۴۵ وات ساعت

لپ تاپ لنوو مدل THINKBOOK 15-GS i5 1135G7 را باید یکی دیگر از بهترین لپ تاپ‌های تولید شده از سوی کمپانی لنوو معرفی کرد که می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای انجام کارهای گرافیکی به حساب آید. این دستگاه به لطف تیم طراحی کمپانی لنوو از ظاهر جذاب و منحصر به فردی برخوردار بوده که می‌تواند موجب جلب نظر کاربران شود. در صورتی که وزن دستگاه برای شما اهمیت دارد، باید بدانید لپ تاپ لنوو مدل THINKBOOK 15-GS i5 1135G7 با وزن کلی ۱٫۷ کیلوگرم در دسترس قرار دارد و می‌تواند برای حمل، گزینه‌ای ایده‌آل به حساب آید.

توجه داشته باشید قدرت دستگاه توسط پردازنده اصلی Intel Core i5 از سری ۱۱۳۵G7 تامین می‌شود و می‌توان گفت یکی از بهترین پردازنده‌های موجود در دستگاه‌های ارزان قیمت است. از طرف دیگر این لپ تاپ دارای پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce MX450 بوده که با ظرفیت ۲ گیگابایت از نوع GDDR6 همراه بوده و می‌توان آن را یکی از بهترین پردازنده‌های موجود معرفی کرد. عملکرد و قرارگیری این دو پردازنده قدرتمند در کنار یکدیگر می‌تواند یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه به حساب آید، چرا که قدرت بالا در پردازش را ارائه کند.

حافظه رم یک لپ تاپ می‌تواند در فراهم کردن سرعت بالا برای اجرای دستورها بسیار مهم باشد. شما در لپ تاپ لنوو مدل THINKBOOK 15-GS i5 1135G7 شاهد قرارگیری حافظه رم ۸ گیگابایت خواهید بود که عملکردی بی‌نظیر از خود در تامین سرعت برای اجرای دستورهای مختلف ارائه خواهد کرد. همچنین لپ تاپ لنوو مدل THINKBOOK 15-GS i5 1135G7 دارای حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۲۵۶ گیگابایت از نوع SSD بوده که بدون تردید سرعت بالا در نقل و انتقال اطلاعات یا اجرای سریع سیستم عامل را باید از مهم‌ترین ویژگی‌های آن به حساب آورد. فراموش نکنید در بخش جلوی لپ تاپ لنوو مدل THINKBOOK 15-GS i5 1135G7 یک نمایشگر باکیفیت ۱۵٫۶ اینچ فول اچ دی با وضوح ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل قرار دارد و از طرف دیگر صفحه نمایش دستگاه از نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد.

در صورتی که از لپ تاپ در محیط‌های مختلف که به منبع برق دسترسی ندارید، استفاده می‌کنید، باید بدانید لپ تاپ لنوو مدل THINKBOOK 15-GS i5 1135G7 مجهز به باتری ۳ سلولی ۴۵ وات ساعت بوده که می‌تواند انرژی موردنیازتان را برای کار کردن در بازه زمانی ۱ الی ۳ ساعت تامین کند. شما می‌توانید از این باتری انتظار عملکردی فوق‌العاده داشته باشید. در صورتی که قصد خرید یکی از بهترین لپ تاپ‌های ارزان قیمت در بازه ۳۰ میلیون تومان را برای انجام کارهای گرافیکی دارید، باید بدانید لپ تاپ لنوو مدل THINKBOOK 15-GS i5 1135G7 می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های در دسترس به حساب آید. شما می‌توانید این لپ تاپ قدرتمند را از فروشگاه دی‌جی‌لند خریداری کنید.

سخن آخر

همواره خرید یک لپ تاپ می‌تواند برای کاربران به عنوان یک دغدغه مهم به حساب آید، اما اگر بدانید که قصد دارید دستگاه خود را برای انجام چه کارهایی خریداری کنید، قطعا نتیجه بهتری را کسب خواهید کرد. ما در مقاله بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی تا ۳۰ میلیون تومان تعدادی از بهترین لپ تاپ‌های تولید شده برای انجام کارهای گرافیکی را در بازه قیمت ۳۰ میلیون تومان به شما معرفی کرده‌ایم که می‌توانید آن‌ها را با بهترین قیمت و گارانتی معتبر از فروشگاه دی‌جی‌لند خریداری کنید. هر کدام از این دستگاه‌ها دارای مشخصات فنی و قابلیت‌های منحصر به فرد خود هستند که می‌توانند با ارائه عملکردی خیره‌کننده از خود، رضایت کاربران را به دست آورند.

نوشته بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی تا ۳۰ میلیون تومان اولین بار در نیوز الکترونیک. پدیدار شد.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید