۰

تمام مشخصات گوشی پرچمدار Edge 50 Ultra موتورولا لو رفت؛ چیپست اسنپدراگون و دوربین 50 مگاپیکسلی

تمام مشخصات گوشی پرچمدار Edge 50 Ultra موتورولا لو رفت؛ چیپست اسنپدراگون و دوربین 50 مگاپیکسلی
بازدید 5
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


بر اساس افشاگری‌های اخیر، شرکت موتورولا قصد دارد در آینده‌ای نزدیک از پرچمدار جدید خود با نام Edge 50 Ultra رونمایی کند. این گوشی از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3، 12 گیگابایت حافظه رم و یک ترکیب دوربین سه گانه بهره‌مند خواهد بود. در ادامه این خبر نیوز الکترونیک به بررسی مشخصات افشا شده از گوشی اج 50 اولترای موتورولا می‌پردازیم.

همانطور که می‌دانید موتورولا اخیرا گوشی هوشمند Edge 50 Pro را عرضه کرده است و شایعات حاکی از آن است که این شرکت در حال آماده شدن برای رونمایی از برادر بزرگتر این گوشی با نام Edge 50 Ultra، در 16 آوریل (28 فروردین) است.

هرچند تاکنون چندین افشاگری جزئی از این گوشی منتشر شده است، اکنون افشاگر معروف دنیای موبایل، DigitalChatStation، مشخصات کامل اج 50 اولترا را فاش کرده است.

مشخصات گوشی Motorola Edge 50 Ultra

انتظار می رود که گوشی Edge 50 Ultra دارای یک صفحه نمایش OLED با وضوح بالا (احتمالاً 1440p) و نرخ نوسازی 144 هرتز باشد. ظاهراً این صفحه نمایش خمیده‌ای دوربین سلفی این گوشی را نیز در طراحی حفره‌ای خود قرار می‌دهد. گفته می‌شود این گوشی دارای فریم فلزی بوده که با قابی شیشه‌ای همراه شده است.

در بخش دوربین، شایعات حاکی از آن است که این گوشی دارای یک ترکیب دوربین سه گانه خواهد بود. دوربین اصلی یک حسگر 50 مگاپیکسلی با اندازه بزرگ 1/1.3 اینچی است. این دوربین با یک لنز تله‌فوتو پریسکوپی 75 میلی‌متری با زوم اپتیکال 3.2 برابری برای عکس‌های دقیق از اجسام دور همراه خواهد بود. مشخصات سنسور سوم هنوز فاش نشده است، اما می‌تواند یک دوربین اولتراواید برای ثبت تصاویر عریض باشد.

مشخصات گوشی edge 50 ultra

با توجه به عملکرد افشا شده از این گوشی، گفته می‌شود که Edge 50 Ultra از جدیدترین چیپست Snapdragon 8s Gen 3 بهره می‌برد. این گوشی همچنین در Geekbench با همان تراشه توانسته ۱۹۴۷ امتیاز در آزمون تک هسته‌ای و ۵۱۴۹ امتیاز در آزمون چند هسته‌ای بدست آورد. 12 گیگابایت حافظه رم نیز تراشه قدرتمند کوالکام را همراهی خواهد کرد. 

در بخش شارژ، گفته می‌شود گوشی مزبور از شارژ سیمی 125 وات برای شارژ سریع و همچنین شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند. با وجود قابلیت شارژ سریع 125 واتی، انتظار می‌رود موتورولا پرچمدار جدید خود را با یک باتری نسبتاً متوسط 4500 میلی آمپر ساعتی عرضه کند.

در همین رابطه بخوانید:

– خودنمایی Motorola Edge 50 Ultra در گیک‌بنچ با تراشه پرچمدار

– مشخصات Edge 50 Fusion افشا شد؛ نسل بعدی گوشی‌های ارزان قیمت موتورولا با تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1

– طراحی گوشی موتورولا اج 50 فیوژن در این ویدئوی تبلیغاتی لو رفت [تماشا کنید]

نظر شما در مورد قابلیت‌های افشا شده از گوشی پرچمدار Edge 50 Ultra موتورولا چیست؟ با توجه به مشخصات افشا شده شما چه قیمتی را برای این گوشی پیش‌بینی می‌کنید؟



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید