۰

خط و نشان شیائومی برای رقبا؛ گرد و خاک گوشی قاتل پرچمدار پوکو F6 در بنچمارک گیک‌بنچ

خط و نشان شیائومی برای رقبا؛ گرد و خاک گوشی قاتل پرچمدار پوکو F6 در بنچمارک گیک‌بنچ
بازدید 7
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


انتظار می‌رود نسل بعدی گوشی‌های پوکو در روزهای آینده برای بازارهای جهانی معرفی شود. در همین رابطه شاهد افشای برخی مشخصات گوشی Poco F6 و نتایج بنچمارک‌های آن در شبکه‌های اجتماعی هستیم. به نظر می‌آید مدل استاندارد گوشی پوکو F6 به تراشه اسنپدراگون 8s نسل ۳ مجهز باشد. جزئیات بیشتر درباره مشخصات و امتیاز گوشی جدید برند پوکو را در ادامه این نوشتار از نیوز الکترونیک بخوانید.

پوکو F6 با شماره مدل 24069PC21G در میان داده های بنچمارک Geekench ظاهر شده است. حرف «G» در انتهای شماره مدل گوشی به ما می‌گوید که با نسخه گلوبال طرف هستیم. اما این گوشی در بخش تک هسته‌ای امتیاز ۱۸۸۴ و در بخش چند هسته‌ای نیز امتیاز ۴۷۹۹ را کسب کرده است.

poco-f6-2.jpg

همچنین برخی از مشخصات کلیدی پوکو F6 در بنچمارک Geekench افشا شده است. نسخه‌ای از این گوشی با ۱۲ گیگابایت حافظه رم در بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده اما احتمالاً باید منتظر کانفیگ‌های دیگری از این گوشی باشیم.

بر اساس گزارش‌ 91mobiles در داده های گیک‌بنچ و در بخش Motherboard با نام رمز «peridot» مواجه می‌شویم. POCO F6 از تراشه Snapdragon 8s Gen 3 به عنوان قلب تپنده خود استفاده خواهد کرد. فرکانس ‌هسته‌های این چیپست به ۳.۰۱ گیگاهرتز می‌رسد.

انتظار می‌رود که POCO F6 به صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲0 هرتزی مجهز باشد. حداکثر روشنایی این نمایشگر به ۲۴۰۰ نیت رسیده و توسط شیشه Gorilla Glass Victus از آن محافظت می‌شود.

poco-f6-2.jpg

گوشی جدید پوکو حداکثر با 16 گیگابایت حافظه رم نوع LPPDDR5x و ۱ ترابایت حافظه داخلی UFS 4.0 قابل تهیه خواهد بود. این گوشی هوشمند به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS به دست خریداران می‌رسد.

دوربین اصلی پوکو F6 از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی با لرزشگیر اپتیکال یا همان OIS بهره می‌برد. دوربین اولتراواید نیز وضوح ۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. همچنین انتظار به‌کارگیری یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی را برای این گوشی هوشمند داریم. در انتها باید گفت که این دستگاه از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار بوده و احتمالاً از شارژ سریع ۹۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید