۰

رندرهای لو رفته از گوشی آیفون 16 پرو اپل را تماشا کنید

رندرهای لو رفته از گوشی آیفون 16 پرو اپل را تماشا کنید
بازدید 12
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


جدیدترین تصاویر لو رفته از رندرهای گوشی آیفون 16 پرو، نشان می‌دهد امسال نباید به تغییرات شگرف در طراحی دل خوش کنیم. در ادامه مطلب، تصاویر شایعه شده را مشاهده کنید.

طراحی ادعا شده برای آیفون 16 پرو امروز در رندرهای جدید CAD به اشتراک گذاشته شده توسط 91Mobiles به نمایش گذاشته شد. رندرهای لیک شده طراحی شبیه به آیفون 15 پرو را نشان می‌دهند و تعداد کمی تغییرات ظاهری وجود دارد که مربوط به برخی از دکمه‌ها است.

دکمه Action کمی کشیده‌تر شده و اکنون به طولی مشابه با یکی از دکمه‌های صدا شبیه است، اما با شکلی کمی پهن‌تر که تشخیص آن را فراهم کند. دکمه کاملا جدید «Capture» در سمت چپ دستگاه وجود دارد، جایی که آنتن mmWave در مدل‌های قبلی قرار داشت. طول آن شبیه به دکمه جانبی است، اما کاملاً با دستگاه همسطح است.

iPhone-16-Pro-render-2.jpg

وب‌سایت91Mobiles  قبلاً رندرهای CAD دقیق آیفون 13 پرو و آیفون 14 پرو را فاش کرده بود، اما طراحی اپل واچ سری 7 آن در نهایت نادرست از آب درآمد. این وب‌سایت همچنین اخیراً رندرهایی را به اشتراک گذاشته است که ظاهراً طراحی آیپد ایر 12.9 اینچی بعدی و نسل چهارم آیفون SE را نشان می‌دهد.

در ماه ژانویه، MacRumors اولین نگاه اجمالی را به طراحی آیفون 16 پرو ارائه کرد. در آن تصاویر، یک دکمه ضبط که در کنار دستگاه قرار داشت که امروز به طور گسترده‌تری توسط فایل منتشر شده از رندهای 91Mobiles تأیید شد.

همچنین MacRumors متعاقباً اطلاعاتی به دست آورده که نشان می‌دهد در حالی که اپل طراحی دکمه Action کشیده‌تری را امتحان کرده است، از آن زمان این ایده را کنار گذاشته و اکنون انتظار می‌رود که دکمه Action  تقریباً در ابعادی مانند iPhone 15 Pro باشد.

iPhone-16-Pro-render-3.jpg

شایعه شده است که تغییر اصلی در طراحی آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس، نمایشگرهای بزرگتر بوده که به ترتیب از 6.1 به 6.3 اینچ و از 6.7 به 6.9 اینچ افزایش خواهند یافت. پس از بازطراحی قابل توجه با تغییر به قاب تیتانیومی و لبه‌های گردتر در آیفون 15 پرو در سال گذشته، انتظار می‌رود تغییر چندانی با ظاهر دستگاه‌های جدید امسال شاهد نباشیم.

انتظار می رود سری آیفون 16 اپل در پاییز 1403 عرضه شود.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید