۰

رونمایی ریلمی از گوشی 3.5 میلیونی نوت 50 با امکانات یک دستگاه میان‌رده!

رونمایی ریلمی از گوشی 3.5 میلیونی نوت 50 با امکانات یک دستگاه میان‌رده!
بازدید 35
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


ریلمی به تازگی از اولین گوشی ارزان‌قیمت سری نوت خود با نام Note 50 رونمایی کرده است. گوشی ارزان‌قیمت ریلمی مشخصات سخت‌افزاری بسیار مناسبی دارد و به نمایشگر 6.74 اینچی با نرخ نوسازی 90 هرتز مجهز شده است. در ادامه این نوشتار از نیوز الکترونیک با مشخصات و قابلیت‌های این گوشی 65 دلاری بیشتر آشنا خواهیم شد.

ریلمی امروز از سری تازه‌ای از گوشی‌های خود با نام نوت رونمایی کرد. ریلمی نوت 50 اولین محصول از این سری است که با قیمت 65 دلار عرضه خواهد شد. این شرکت همچنین عرضه دو مدل دیگر از این سری در آینده را تأیید کرده است.

note-50-2.jpg

ریلمی نوت 50 به نمایشگری 6.74 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن +HD و نرخ نوسازی 90 هرتزی مجهز شده است. حداکثر روشنایی پنل این نمایشگر برابر 560 نیت بوده و از نرخ نمونه‌برداری لمسی 180 هرتزی پشتیبانی می‌کند. در بالای این نمایشگر یک بریدگی به شکل قطره وجود دارد که میزبان دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است.

اولین گوشی سری نوت ریلمی به تراشه Unisoc T612 در کنار 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. روی قاب پشتی هم گوشی یک دوربین 13 مگاپیکسلی و یک ماژول ثانویه QVGA قرار گرفته است. ضخامت این دستگاه برابر 7.99 میلی‌متر بوده که برای محصولی با این قیمت بسیار جذاب است.

note-50-2.jpg

گوشی ریلمی نوت ۵۰ از رابط کاربری Realme UI T Edition مبتنی بر اندروید 13 بهره می‌برد. یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی این دستگاه را بر عهده داشته که با یک شارژر 10 واتی همراه شده است.

گوشی نوت 50 همچنین از گواهی IP54 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار برخوردار است. علاوه بر این می‌توان به حسگر اثر انگشت و جک 3.5 میلی‌متری صدا اشاره کرد که در محصولات هم‌رده به ندرت یافت می‌شود. سنسور اثر انگشت در لبه کناری گوشی و روی فریم آن تعبیه شده است.

Realme Note 50 در رنگ‌های آبی و مشکی به بازار عرضه شده و قیمت آن از 65 دلار شروع می‌شود. البته هنوز زمان عرضه جهانی این گوشی مشخص نشده اما می‌توان انتظار داشت که در هفته‌های آینده این گوشی ارزان‌قیمت ریلمی در دسترس کاربران سایر کشورها نیز قرار بگیرد.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید