۰

رونمایی موتورولا از گوشی هوشمندی که می‌توانید آن را روی مچ دست خود ببندید

رونمایی موتورولا از گوشی هوشمندی که می‌توانید آن را روی مچ دست خود ببندید
بازدید 11
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


موتورولا در رویداد MWC 2024 به سراغ معرفی یک گوشی مفهومی با ظاهری عجیب و غریب رفته است. این گوشی هوشمند دارای یک نمایشگر منعطف بوده و می‌توانید آن را به صورت دستبند هوشمند دور مچ دست خود ببندید. جزئیات بیشتر درباره گوشی جالب موتورولا را در ادامه این نوشتار از نیوز الکترونیک بخوانید.

موتورولا «نمایشگر تطبیقی» گوشی جدید خود را در کنگره جهانی موبایل به نمایش گذاشته است؛ البته این کانسپت هنوز برای نمایش اولیه است و نباید انتظار داشت که به‌زودی آن را در بازار ببینیم. به‌عبارتی، هدف ساخت کانسپت این گوشی این است که کاربران بدانند چه می‌شد اگر می‌توانستند گوشی خود را به دور مچ دست خم کنند.

m1-2.jpg

گوشی، ساعت یا استند همه در قالب یک گجت گرد هم آمده‌اند!

این محصول در واقع یک گوشی هوشمند منعطف مجهز به صفحه‌نمایش POLED است. از نمای جلو، ظاهر گوشی چندان فرقی با گوشی‌های معمولی ندارد و تنها کمی کشیده به‌نظر می‌رسد. اما تفاوت این گوشی درواقع در پنل پشتی آن است.

از آنجایی که این گوشی چندین لولا دارد، می‌توانید آن را به اشکال مختلفی خم کنید. بنابراین کاربران بسته به نیاز خود می‌توانند گوشی را خم کرده و به اشکال مختلف درآورند. به صورت خلاصه می‌توان از این گوشی در حالت کاملاً صاف استفاده کرد یا آن را خم‌ کرده و روی میز قرار داد.

m1-2.jpg

حتی می‌توان این گوشی را دور مچ دست پیچیده و از آن به عنوان یک ساعت هوشمند استفاده کرد. پنل پشتی گوشی از چندین بخش با نوعی ماده نرم بافته‌شده شکل گرفته که البته منطقی به‌نظر می‌رسد. همچنین لایه نرم پنل پشتی، عرق و آب را جذب می‌کند.

البته برای آنکه گوشی کاملاً دور مچ شما ثابت بماند، باید در ابتدا یک دستبند مغناطیسی جداگانه ببندید تا گوشی به آن متصل شود. بر اساس اعلام androidauthority این گوشی به نمایشگر 6.9 اینچی مجهز بوده و از سیستم‌عامل اندروید برخوردار است.

البته وقتی گوشی را تا کنید با یک نمایشگر 4.6 اینچی مواجه خواهید شد. همانطور که گفته شد اگر چه چنین محصولی بسیار جذاب به نظر می‌رسد اما امکان عرضه گسترده این محصولات بسیار کم است.

توجه: برای اطلاع از آخرین اخبار MWC به صفحه اختصاصی رونمایی موتورولا از گوشی هوشمندی که می‌توانید آن را روی مچ دست خود ببندیدمراجعه فرمایید.



منبع

برچسب‌ها

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید