۰

زمان عرضه بازی Death Stranding 2 مشخص شد [تماشا کنید]

زمان عرضه بازی Death Stranding 2 مشخص شد [تماشا کنید]
بازدید 91
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


به تازگی اطلاعات جدیدی از نسخه‌ دوم بازی Death Stranding به بیرون درز کرده است. این بازی توسط استودیوی Kojima Productions در سال ۲۰۲۲ معرفی شد. اکنون نیز جزئیات بیشتری از زمان عرضه این بازی که با عنوان On the Beach شناخته می‌شود به همراه ویدیویی از گیم‌پلی آن به بیرون درز کرده است. علاوه بر این زمان عرضه نسخه اول بازی Death Stranding برای گوشی‌های آیفون نیز اعلام شده است.

نسخه‌ دوم Death Stranding با عنوان On the Beach ارائه خواهد شد و طی ۱۵ روز آینده رونمایی جدیدی از این بازی در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت. علاوه بر این انتظار می‌رود در رویداد State of Play سونی در سال جاری میلادی، اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر شود.

ds2-2.jpg

عرضه بازی Death Stranding Director’s Cut برای گوشی‌های آیفون

علاوه بر این تاریخ انتشار بازی Death Stranding Director’s Cut برای آیفون و مک نیز مشخص شده است. این بازی در ۳۰ ژانویه (۱۰ بهمن) برای گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو، آیفون ۱۵ پرو مکس و همه آیپدها و مک‌های دارای تراشه M1 یا جدیدتر منتشر خواهد شد.

Death Stranding برای افزایش نرخ فریم از فناوری MetalFX اپل استفاده خواهد کرد. حجم این بازی برای گوشی‌های آیفون حدود 1.8 گیگابایت و برای کامپیوترهای مک حدود 70 گیگابایت خواهدبود.

بر اساس اعلام theverge قیمت این بازی 35 دلار خواهد بود اما در حال حاضر با 50 درصد تخفیف برای پیش‌خرید در اختیار گیمرها قرار گرفته است. استودیوی Kojima Productions به طور رسمی روی Death Stranding 2 برای پلی استیشن ۵ و بازی ترسناک OD با ایکس باکس کار می کند.

در همین رابطه بخوانید:

– بازی Death Stranding 2 معرفی شد؛ بازگشت هیدو کوجیما با دستانی پر [تماشا کنید]

به‌زودی اطلاعات و جزئیات بیشتری درمورد Death Stranding 2، بازی جدید Kojima Productions که سال ۲۰۲۲ معرفی شد، در دسترس قرار خواهد گرفت. ظاهراً این بازی ابتدای سال 2025 ابتدا برای کنسول پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد و فعلاً خبری از عرضه نسخه PC از آن نیست. در ادامه می‌توانید ویدویی از گیم‌پلی این بازی را مشاهده کنید:



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید