۰

سامسونگ درباره سرنوشت Galaxy AI پس از سال ۲۰۲۵ توضیح داد

سامسونگ درباره سرنوشت Galaxy AI پس از سال ۲۰۲۵ توضیح داد
بازدید 45
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI قرار است تا سال ۲۰۲۵ رایگان باشند، اما سامسونگ هنوز تصمیمی درباره سرنوشت این فناوری بعد از آن تاریخ نگرفته است.

مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ درباره آینده فناوری Galaxy AI صحبت کرده است. او گفته که با وجود سرمایه‌گذاری بزرگی که برای توسعه Galaxy AI انجام شده، قابلیت‌های آن تا سال ۲۰۲۵ برای همه کاربران رایگان خواهد بود.

به گفته تی‌ام رو،

«طبق بررسی ما، نیازهای مختلفی برای هوش مصنوعی در بازار وجود دارد. بنابراین کاربرانی وجود خواهند داشت که از قابلیت‎‌های رایگان Galaxy AI راضی خواهند بود. اما ممکن است کاربرانی نیز وجود داشته باشند که قابلیت‌های قوی‌تری Galaxy AI بخواهند و حتی حاضر باشند برای آن پول پرداخت کنند. لذا همه این موارد در تصمیم‌گیری‌ آینده ما دخیل خواهند بود.»

سامسونگ قبلا  گفته بود که قابلیت‎‌های هوش مصنوعی Galaxy AI در نیمه اول سال ۲۰۲۴ برای سری گلکسی S23، گلکسی زد فولد و فلیپ ۵ و گلکسی تب S9 عرضه خواهد شد. احتمالا گوشی‌های گلکسی زد فولد ۶ و فلیپ ۶ نیز این قابلیت‌ را خواهند داشت.

سامسونگ درباره سرنوشت Galaxy AI پس از سال ۲۰۲۵ توضیح داد

هوش مصنوعی Galaxy AI بسیار مورد توجه قرار گرفته است و دارای قابلیت‌های جذابی مانند Circle to Search، Live Translate، Note Assist، Photo Assist و موارد دیگر است.

از آنجائیکه سری گلکسی S24 هفت سال آپدیت نرم‌افزاری دریافت خواهد کرد، احتمالا قابلیت‌های هوش مصنوعی بیشتری برای آن‌ ارائه خواهد شد.

اما گوشی‌های گلکسی S22، S22 پلاس و S22 اولترا هیچ قابلیت هوش مصنوعی دریافت نخواهند کرد. لذا تعداد دستگاه‌هایی که هوش مصنوعی Galaxy AI را دریافت می‌کنند، بسیار کمتر از آن چیزی است که انتظار می‌رفت.

رئیس تجربه مشتریان سامسونگ گفته است: «ما در حال یادگیری هستیم و می‌خواهیم قدم‌به‌قدم پیش برویم. ما می‌دانیم که Galaxy AI روی سری گلکسی S24 به خوبی کار می‌کند و روی سری گلکسی S23 نیز به خوبی کار خواهد کرد. اما در حال حاضر نمی‌دانیم که میزان استقبال کاربران از آن چقدر خواهد بود.»

عدم ارائه قابلیت Galaxy AI برای سری گلکسی S22 می‌تواند خبر بدی برای دارندگان آن باشد، مخصوصا اینکه گلکسی S22 از همان تراشه گلکسی S23 FE استفاده می‌کند که قرار است Galaxy AI را دریافت کند.



منبع

برچسب‌ها,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید