۰

سنهایزر Momentum Sport معرفی شد؛ ایربادی با قابلیت تشخیص ضربان قلب و دمای بدن

سنهایزر Momentum Sport معرفی شد؛ ایربادی با قابلیت تشخیص ضربان قلب و دمای بدن
بازدید 41
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


برند سنهایزر هم با محصولات جالبی به رویداد CES 2024 آمده است. سنهایزر از یک هدفون و دو ایرباد جدید رونمایی کرده است. ایرباد Momentum Sport می‌تواند در هنگام پخش موسیقی ضربان قلب و دمای بدن را اندازه بگیرد. همچنین ایرباد بی‌سیم Momentum True Wireless 4 و یک جفت هدفون Accentum Plus هم در این رویداد معرفی شده است.

ایرباد سنهایزر Momentum Sport به سنسور داخلی PPG مجهز شده و اطلاعات ضربان قلب و دمای بدن را ذخیره و در اختیار اپلیکیشن‌های مربوطه قرار می‌دهد.. این ایرباد می‌تواند در هنگام ورزش کردن داده‌های مربوط به سلامت را به ساعت هوشمند Polar Vantage V3 ارسال کند.

ایرباد سنهایزر Momentum Sport
ایرباد سنهایزر Momentum Sport

ایرباد سنهایزر Momentum Sport از گواهی IP55 بهره برده و باتری ایرباد می‌تواند تا 6 ساعت شارژدهی داشته باشد و در صورت استفاده از کیس شارژ این مقدار به 24 ساعت می‌رسد. ایرباد جدید سنهایزر از کدک‌های AptX Adaptive و AAC و SBC هم پشتیبانی می‌کند.

ایرباد سنهایزر Momentum True Wireless 4

علاوه بر این سنهایزر از ایرباد پرچمدار Momentum True Wireless 4 رونمایی کرده که کیفیت صدای بسیار خوبی بهره‌ می‌برد. این ایرباد از فناوری AptX Lossless کوالکام در قابلیت‌هایی مثل بلوتوث LE پشتیبانی می‌کند.

همچنین می‌توان به فناوری حذف نویز تطبیقی برای این ایرباد هم اشاره کرد. شارژدهی ایرباد سنهایزر Momentum True Wireless 4 برابر 7.5 ساعت بوده و در صورت استفاده از کیس شارژ این مقدار به 30 ساعت می‌رسد.

هدفون سنهایزر Accentum Plus
هدفون سنهایزر Accentum Plus

هدفون سنهایزر Accentum Plus

در نهایت هدفون سنهایزر Accentum Plus را داریم که تا 50 ساعت کاربران را همراهی می‌کند. روی بدنه این هدفون کنترل‌های لمسی قرار گرفته و پشتیبانی از کدک AptX Adaptive هم از دیگر ویژگی‌های این هدفون است. هدفون جدید سنهایزر با 10 دقیقه شارژ می‌تواند تا پنج ساعت آهنگ پخش کند. همچنین درگاه USB-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون روی بدنه هدفون خودنمایی می‌کند.

قیمت و زمان عرضه محصولات جدید سنهایزر

بر اساس اعلام theverge محصولات جدید سنهایزر در ماه‌های آینده روانه بازار خواهند شد. به عبارت دیگر هدفون Accentum Plus با قیمت 229 دلار از 20 فوریه (1 اسفند) به دست کاربران می‌رسد. همچنین ایرباد Momentum Sport با قیمت 329 دلار از 9 آوریل (21 فروردین) عرضه می‌شود و در انتها ایرباد Momentum True Wireless 4 را داریم که با قیمت 299 دلار از 29 فوریه (10 اسفند) در فروشگاه‌های آنلاین موجود خواهد شد.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید