۰

فال روزانه دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲

فال روزانه دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲
بازدید 29
مدت زمان خواندن نوشته : 15 دقیقه
موقعیت خورشید در فال روزانه

خورشید در موقعیت دلو (Aquarius)

مشاهده فال روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
مشاهده فال روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند

فال روزانه
به عنوان یکی از روش‌های پیش‌بینی در فرهنگ‌های مختلف رواج دارد. این پیش‌بینی‌ها می‌توانند درباره مسائلی مانند موفقیت در کار، عشق و روابط، سلامتی و… باشند. برخی از افراد به فال روزانه به عنوان یک سنت یا روشی برای به دست آوردن راهنمایی در زندگی اعتقاد دارند و برخی دیگر نیز به آن صرفا به عنوان یک سرگرمی و تفریح نگاه می‌کنند. در هر صورت اگر شما نیز به فال و طالع بیینی علاقه‌مند هستید، با ما همراه باشید تا ببینید امروز چه چیزی پیش روی شما است.

فال حافظ
استخاره
طالع بینی حروف ابجد
فال انبیا
فال پاسور
فال قهوه

فال روزانه فروردین
فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه شکلی هستید؟! 🥰
ویژگی اصلی شما مدیر بودن
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز…
امروز ممکن است مجبور به انجام کارهایی شوید که هیچ تمایلی به انجام دادنشان ندارید. در این مورد مقاومت کردن را کنار گذارید و با اندیشه ای مثبت این کارها را تمام کنید تا خیالتان از بابتشان راحت شود. جواب دادن به دیگران از جمله مواردی است که اصلا این روزها باب میلتان نیست ولی لازم است در این مورد صبور باشید و از کنار سوال هایی که تمایلی به جواب دادنشان ندارید بدون ایجاد حاشیه عبور کنید.

فال روزانه اردیبهشت
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه شکلی هستید؟! 🤗
ویژگی اصلی شما با اراده و مصمم
سیاره شما زمین
سنگ ماه تولد زمرد
رنگ مورد علاقه صورتی جیغ
نقاط قوت سخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز…
مدتی است که اعصابتان بر سر مسائل کم اهمیت به هم ریخته است و امروز بسیار عصبانی هستید. حواستان باشد که امروز باید بر اعصابتان بیش از روزهای گذشته مسلط باشید چرا که ممکن است در برخورد با اطرافیان خود دچار اشتباهاتی شوید که جبران کردن آن‌ها بسیار مشکل و یا حتی غیرممکن باشد. بهتر است امروز را تنها باشید. قدم زدن در تنهایی بهترین راه حل برای حال امروز شماست.

فال روزانه خرداد
فال روزانه متولدین خرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😥
ویژگی اصلی شما ارتباطات بالا
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه زرد
نقاط قوت شوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خردادماهی عزیز…
امروز زمان تمرکز کردن روی موضوعاتی است که هدف گذاری کرده‌اید. دست از اتلاف وقت برداشته و افکار کودکانه را کنار گذارید. زندگی همیشه آنگونه که شما می‌خواهید طی نمی‌شود، پس بهتر است در این زمانی که همه چیز بر وفق مرادتان است به اهداف آینده‌تان نزدیک شوید. امروز حال و هوای عاشقی بر سرتان زده است، می‌توانید عشق‌تان را به یک شام رمانتیک دعوت کرد و این حس زیبا را با او به اشتراک بگذارید.

فال روزانه تیر
فال روزانه متولدین تیر

امروز چه شکلی هستید؟! 😐
ویژگی اصلی شما احساسی
سیاره شما ماه
سنگ ماه تولد مروارید
رنگ مورد علاقه نقره ای
نقاط قوت خود آموز بودن، پرورش دادن

تیرماهی عزیز…
امروز عزم آن کرده‌اید که با نمایش قدرت خود در مدیریت و رهبری، اطرافیان خود را تحت تاثیر قرار دهید. در این مسیر ممکن است هدف اصلی خود را فراموش کنید و نسبت به آن غافل شوید. امروز حسی به شما می‌گوید که باید پر حرف باشید و بر سر هر مسئله‌ای دانسته‌های خود را بر زبان بیاورید و برتری خود را نشان دهید. همه می‌دانند که پرحرفی نشانه نداشتن منطق ایده‌آل است. با پر حرفی سایر افراد به سخنان شما بی‌توجهی خواهند کرد. بنابراین نمی‌توانید بر روی کارهای خود تمرکز لازم را داشته باشید. بهتر است کم اما گزیده بگویید!

فال روزانه مرداد
فال روزانه متولدین مرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😕
ویژگی اصلی شما خلاق بودن
سیاره شما خورشید
سنگ ماه تولد یاقوت
رنگ مورد علاقه طلایی
نقاط قوت شجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز…
امروز احساس می‌کنید که حرف‌های منطقی شما از طرف کسی خریدار ندارد. اطرافیان شما بقدری احساساتی شده‌اند که منطق شما برای آن‌ها جذاب نیست. پس به زور سعی نکنید که آن‌ها را متقاعد کنید. حتی اگر با آن‌ها مخالف هستید، نظرتان را برای خودتان نگه دارید. امروز هوا قدری غیرقابل پیش بینی است، بنابراین با خود یک لباس گرم به همراه داشته باشید. امروز در محل کار خود وظایف زیادی به شما محول می‌شود و شما انتظار انجام این همه کار را ندارید؛ ولی سعی کنید استرس بر شما غلبه نکند و کارهای خود را با آرامش دهید. اگر نتوانستید همه کارها را انجام دهید، کارهای خوبی که انجام داده‌اید جبران آن را خواهد کرد.

فال روزانه شهریور
فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه شکلی هستید؟! 🙄
ویژگی اصلی شما ریزبین
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد زبرجد
رنگ مورد علاقه آبی دریایی
نقاط قوت دقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز…
امروز احساس می‌کنید که بیش از اندازه از خودتان کار کشیده اید و انرژی زیادی برایتان باقی نمانده است، خوشبختانه روزهای کم کاری در پیشاست و می‌توانید هر چقدر که دلتان خواست استراحت کرده و باتری هایتان را شارژ کنید، اما دلیل اصلی این کمبود انرژی استرس بیش از حد است و کاری که باید انجام دهید این است که از لحاظ ذهنی و روانی به خودتان استراحت دهید و کارهایی را انجام دهید که باعث دفع این استرس می شوند. بهترین گزینه‌ها برای انجام این کار تفریح با دوستانتان و یا خاموش کردن تلفن همراهتان و خلوت کردن با عشق‌تان می‌توانند باشند. اگر هیچ کدام از این ها نشد برای خودتان یک هدیه خوب بخرید تا فردا صبح با انرژی بیشتری بیدار شوید.

فال روزانه مهر
فال روزانه متولدین مهر

امروز چه شکلی هستید؟! 😎
ویژگی اصلی شما هماهنگ بودن
سیاره شما زهره
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه صورتی کم رنگ
نقاط قوت سیاست مدار، جذاب

مهرماهی عزیز…
شرکت در مراسم اجتماعی، اطلاعات شما را در زمینه های مختلف افزایش خواهد داد که نه تنها در زندگی روزمره بلکه در محیط کار هم به برایتان مفید خواهد بود. اخیرا تصمیم به ادامه تحصیل گرفته‌اید. یک سفر هوایی می‌تواند اطلاعات خوبی را در این زمینه به دست تان برساند. اخیرا از دست فردی شاکی شده‌اید. بهتر است به جای این که به دنبال راهی برای جبران کارهایش پیدا کنید، نسبت به او بی‌تفاوت باشید. بی محلی بهترین جواب برای کارهای اوست. مطمئن باشید که او به زودی از کرده خود پشیمان خواهد شد.

فال روزانه آبان
فال روزانه متولدین آبان

امروز چه شکلی هستید؟! 🙂
ویژگی اصلی شما با استقامت
سیاره شما پلوتون
سنگ ماه تولد یاقوت زرد
رنگ مورد علاقه سفید
نقاط قوت قدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز…
امروز ذهن‌تان سرشار از ایده های جدید اما کمی عجیب و غریب است و به همین دلیل هم نسبت به این که آیا این افکار و ایده ها ارزش دنبال کردن را دارند دچار تردید شده‌اید. توانایی های خود را دست کم نگیرید و خلاقیت خود را سرکوب نکنید، فهمیدن میزان عمل گرایانه بودن این ایده ها کار چندان سختی نیست. امروز انرژی جسمی فراوانی دارید و احساس می‌کنید از پس انجام هرنوع کار فیزیکی بر می آیید. چرا حالا که روز تعطیل است فرصت را غنیمت نمی شمارید و فعالیت ورزشی مورد علاقه تان را انجام نمی‌دهید؟ تمام بعد از ظهر را برای لم دادن جلوی تلویزیون همراه با عشق‌تان وقت خواهید داشت، فعلا کمی تکان به خودتان بدهید و از خانه بیرون بروید.

فال روزانه آذر
فال روزانه متولدین آذر

امروز چه شکلی هستید؟! 😇
ویژگی اصلی شما مدبر
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز…
امروز تنش و چالش را در اطراف خود حس می‌کنید و بیقرار هستید و دلتان می‌خواهد که یک کاری انجام دهید؛ شما انرژی بسیار را در درون خود احساس می‌کنید اما آنچه اهمیت دارد این است که کاری را انجام دهید که دلایل خوبی برای انجام آن داشته باشید. به خاطر احساس گناه، ترس و یا پشیمانی دست به انجام هیچ کاری نزنید. شاید امروز ناگهان تصمیم بگیرید در کلاسی که مدت هاست دلتان می خواسته در آن شرکت کنید ثبت نام کنید و یا دعوت دوستانتان برای رفتن به یک مسافرت کوتاه مدت ولی هیجان انگیز را بپذیرید. این تصمیم ها م یتوانند خیی هم خوب باشند و حالتان را بهتر کنند، اما از گرفتن تصمیمات بزرگ و اساسی تا آخر این هفته پرهیز کنید.

فال روزانه دی
فال روزانه متولدین دی

امروز چه شکلی هستید؟! 🤑
ویژگی اصلی شما جاه طلبی
سیاره شما زحل
سنگ ماه تولد لعل
رنگ مورد علاقه خاکستری
نقاط قوت منظم بودن، شکیبایی

دی ماهی عزیز…
امروز می‌تواند روز خیلی خوبی برای امتحان مجدد کاری باشد که برای دفعه اول در انجام آن موفق نبوده‌اید. مواجه شدن با شکست می‌تواند به اعتماد به نفس شما لطمه وارد کند، با این حال این بخشی از زندگی همه ماست و باعث رشد شخصیت ما می‌شود؛ آنچه اهمیت دارد این است که از شکست‌های خود درس بگیریم و به میدان مبارزه بازگشته و با شجاعت و اراده بیشتری تلاش کنیم. با نزدیک شدن به آخر کارهایی که باید انجام می‌دادید فشار کاریتان بیشتر و بیشتر خواهد شد و باید تمام حرکات‌تان با دقت و احتیاط همراه باشند. خونسردی‌تان را حفظ کنید و به جای سخت‌تر کردن اوضاع برای خودتان با تکنیک هایی که می‌دانید در مورد شما جواب می‌دهند شرایط را برای آرامش خود مهیا کنید.

فال روزانه بهمن
فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه شکلی هستید؟! 😉
ویژگی اصلی شما هنجارشکن
سیاره شما اورانوس
سنگ ماه تولد یاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقه آبی
نقاط قوت انسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز…
صبح ها معمولا برای شما بهترین وقت روز نیستند و تا جایی که برایتان مقدور باشد ترجیح می‌دهید بخوابید، ولی اتفاقاتی که صبح امروز می‌توانند بیفتند را به هیچ عنوان دست کم نگیرید؛ ذهن شما کاملا باز است و در این فرصتی که دست داده تقریبا برای هر مشکلی م یتوانید راه حلی پیدا کنید. پس صبح زود بیدار شده و از این موقعیت فوق العاده نهایت استفاده را ببرید. شاید با یکی از نزدیکانتان اختلاف نظر و بحث هایی داشته باشید، ولی اگر تسلیم خشم و تعصب نشوید با کمی فکر کردن به این موضوع خواهید دید که تمام این اختلاف ها از یک سوء تفاهم جزئی به وجود آمده اند که با کمی صحبت منطقی قابل حل است.

فال روزانه اسفند
فال روزانه متولدین اسفند

امروز چه شکلی هستید؟! 😊
ویژگی اصلی شما دلسوز
سیاره شما نپتون
سنگ ماه تولد زمرد کبود
رنگ مورد علاقه بنفش
نقاط قوت آرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز…
از شرکت در کارهایی که به آنها علاقه دارید، غافل نشوید. اگر به نقاشی علاقه دارید، در کلاس‌های آن ثبت نام کنید یا اگر عاشق ورزش هستید، به باشگاه بروید. امروز شانس آن را دارید تا در هر بازی که شرکت می‌کنید، برنده باشید پس با اعتماد به نفس کافی در فعالیت های گروهی شرکت کنید و از توانایی های خود لذت ببرید. در چنین روزی شادی سهم شماست، آن را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید. اخیرا فردی نظر شما را به خود جلب کرده است، از بیان احساسات تان نهراسید و قدم پیش بگذارید.

 

موقعیت خورشید در فال روزانه

خورشید در موقعیت دلو (Aquarius)

مشاهده فال روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
مشاهده فال روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند

فال روزانه
به عنوان یکی از روش‌های پیش‌بینی در فرهنگ‌های مختلف رواج دارد. این پیش‌بینی‌ها می‌توانند درباره مسائلی مانند موفقیت در کار، عشق و روابط، سلامتی و… باشند. برخی از افراد به فال روزانه به عنوان یک سنت یا روشی برای به دست آوردن راهنمایی در زندگی اعتقاد دارند و برخی دیگر نیز به آن صرفا به عنوان یک سرگرمی و تفریح نگاه می‌کنند. در هر صورت اگر شما نیز به فال و طالع بیینی علاقه‌مند هستید، با ما همراه باشید تا ببینید امروز چه چیزی پیش روی شما است.

فال حافظ
استخاره
طالع بینی حروف ابجد
فال انبیا
فال پاسور
فال قهوه

فال روزانه فروردین
فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه شکلی هستید؟! 🥰
ویژگی اصلی شما مدیر بودن
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز…
امروز ممکن است مجبور به انجام کارهایی شوید که هیچ تمایلی به انجام دادنشان ندارید. در این مورد مقاومت کردن را کنار گذارید و با اندیشه ای مثبت این کارها را تمام کنید تا خیالتان از بابتشان راحت شود. جواب دادن به دیگران از جمله مواردی است که اصلا این روزها باب میلتان نیست ولی لازم است در این مورد صبور باشید و از کنار سوال هایی که تمایلی به جواب دادنشان ندارید بدون ایجاد حاشیه عبور کنید.

فال روزانه اردیبهشت
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه شکلی هستید؟! 🤗
ویژگی اصلی شما با اراده و مصمم
سیاره شما زمین
سنگ ماه تولد زمرد
رنگ مورد علاقه صورتی جیغ
نقاط قوت سخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز…
مدتی است که اعصابتان بر سر مسائل کم اهمیت به هم ریخته است و امروز بسیار عصبانی هستید. حواستان باشد که امروز باید بر اعصابتان بیش از روزهای گذشته مسلط باشید چرا که ممکن است در برخورد با اطرافیان خود دچار اشتباهاتی شوید که جبران کردن آن‌ها بسیار مشکل و یا حتی غیرممکن باشد. بهتر است امروز را تنها باشید. قدم زدن در تنهایی بهترین راه حل برای حال امروز شماست.

فال روزانه خرداد
فال روزانه متولدین خرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😥
ویژگی اصلی شما ارتباطات بالا
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه زرد
نقاط قوت شوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خردادماهی عزیز…
امروز زمان تمرکز کردن روی موضوعاتی است که هدف گذاری کرده‌اید. دست از اتلاف وقت برداشته و افکار کودکانه را کنار گذارید. زندگی همیشه آنگونه که شما می‌خواهید طی نمی‌شود، پس بهتر است در این زمانی که همه چیز بر وفق مرادتان است به اهداف آینده‌تان نزدیک شوید. امروز حال و هوای عاشقی بر سرتان زده است، می‌توانید عشق‌تان را به یک شام رمانتیک دعوت کرد و این حس زیبا را با او به اشتراک بگذارید.

فال روزانه تیر
فال روزانه متولدین تیر

امروز چه شکلی هستید؟! 😐
ویژگی اصلی شما احساسی
سیاره شما ماه
سنگ ماه تولد مروارید
رنگ مورد علاقه نقره ای
نقاط قوت خود آموز بودن، پرورش دادن

تیرماهی عزیز…
امروز عزم آن کرده‌اید که با نمایش قدرت خود در مدیریت و رهبری، اطرافیان خود را تحت تاثیر قرار دهید. در این مسیر ممکن است هدف اصلی خود را فراموش کنید و نسبت به آن غافل شوید. امروز حسی به شما می‌گوید که باید پر حرف باشید و بر سر هر مسئله‌ای دانسته‌های خود را بر زبان بیاورید و برتری خود را نشان دهید. همه می‌دانند که پرحرفی نشانه نداشتن منطق ایده‌آل است. با پر حرفی سایر افراد به سخنان شما بی‌توجهی خواهند کرد. بنابراین نمی‌توانید بر روی کارهای خود تمرکز لازم را داشته باشید. بهتر است کم اما گزیده بگویید!

فال روزانه مرداد
فال روزانه متولدین مرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😕
ویژگی اصلی شما خلاق بودن
سیاره شما خورشید
سنگ ماه تولد یاقوت
رنگ مورد علاقه طلایی
نقاط قوت شجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز…
امروز احساس می‌کنید که حرف‌های منطقی شما از طرف کسی خریدار ندارد. اطرافیان شما بقدری احساساتی شده‌اند که منطق شما برای آن‌ها جذاب نیست. پس به زور سعی نکنید که آن‌ها را متقاعد کنید. حتی اگر با آن‌ها مخالف هستید، نظرتان را برای خودتان نگه دارید. امروز هوا قدری غیرقابل پیش بینی است، بنابراین با خود یک لباس گرم به همراه داشته باشید. امروز در محل کار خود وظایف زیادی به شما محول می‌شود و شما انتظار انجام این همه کار را ندارید؛ ولی سعی کنید استرس بر شما غلبه نکند و کارهای خود را با آرامش دهید. اگر نتوانستید همه کارها را انجام دهید، کارهای خوبی که انجام داده‌اید جبران آن را خواهد کرد.

فال روزانه شهریور
فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه شکلی هستید؟! 🙄
ویژگی اصلی شما ریزبین
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد زبرجد
رنگ مورد علاقه آبی دریایی
نقاط قوت دقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز…
امروز احساس می‌کنید که بیش از اندازه از خودتان کار کشیده اید و انرژی زیادی برایتان باقی نمانده است، خوشبختانه روزهای کم کاری در پیشاست و می‌توانید هر چقدر که دلتان خواست استراحت کرده و باتری هایتان را شارژ کنید، اما دلیل اصلی این کمبود انرژی استرس بیش از حد است و کاری که باید انجام دهید این است که از لحاظ ذهنی و روانی به خودتان استراحت دهید و کارهایی را انجام دهید که باعث دفع این استرس می شوند. بهترین گزینه‌ها برای انجام این کار تفریح با دوستانتان و یا خاموش کردن تلفن همراهتان و خلوت کردن با عشق‌تان می‌توانند باشند. اگر هیچ کدام از این ها نشد برای خودتان یک هدیه خوب بخرید تا فردا صبح با انرژی بیشتری بیدار شوید.

فال روزانه مهر
فال روزانه متولدین مهر

امروز چه شکلی هستید؟! 😎
ویژگی اصلی شما هماهنگ بودن
سیاره شما زهره
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه صورتی کم رنگ
نقاط قوت سیاست مدار، جذاب

مهرماهی عزیز…
شرکت در مراسم اجتماعی، اطلاعات شما را در زمینه های مختلف افزایش خواهد داد که نه تنها در زندگی روزمره بلکه در محیط کار هم به برایتان مفید خواهد بود. اخیرا تصمیم به ادامه تحصیل گرفته‌اید. یک سفر هوایی می‌تواند اطلاعات خوبی را در این زمینه به دست تان برساند. اخیرا از دست فردی شاکی شده‌اید. بهتر است به جای این که به دنبال راهی برای جبران کارهایش پیدا کنید، نسبت به او بی‌تفاوت باشید. بی محلی بهترین جواب برای کارهای اوست. مطمئن باشید که او به زودی از کرده خود پشیمان خواهد شد.

فال روزانه آبان
فال روزانه متولدین آبان

امروز چه شکلی هستید؟! 🙂
ویژگی اصلی شما با استقامت
سیاره شما پلوتون
سنگ ماه تولد یاقوت زرد
رنگ مورد علاقه سفید
نقاط قوت قدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز…
امروز ذهن‌تان سرشار از ایده های جدید اما کمی عجیب و غریب است و به همین دلیل هم نسبت به این که آیا این افکار و ایده ها ارزش دنبال کردن را دارند دچار تردید شده‌اید. توانایی های خود را دست کم نگیرید و خلاقیت خود را سرکوب نکنید، فهمیدن میزان عمل گرایانه بودن این ایده ها کار چندان سختی نیست. امروز انرژی جسمی فراوانی دارید و احساس می‌کنید از پس انجام هرنوع کار فیزیکی بر می آیید. چرا حالا که روز تعطیل است فرصت را غنیمت نمی شمارید و فعالیت ورزشی مورد علاقه تان را انجام نمی‌دهید؟ تمام بعد از ظهر را برای لم دادن جلوی تلویزیون همراه با عشق‌تان وقت خواهید داشت، فعلا کمی تکان به خودتان بدهید و از خانه بیرون بروید.

فال روزانه آذر
فال روزانه متولدین آذر

امروز چه شکلی هستید؟! 😇
ویژگی اصلی شما مدبر
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز…
امروز تنش و چالش را در اطراف خود حس می‌کنید و بیقرار هستید و دلتان می‌خواهد که یک کاری انجام دهید؛ شما انرژی بسیار را در درون خود احساس می‌کنید اما آنچه اهمیت دارد این است که کاری را انجام دهید که دلایل خوبی برای انجام آن داشته باشید. به خاطر احساس گناه، ترس و یا پشیمانی دست به انجام هیچ کاری نزنید. شاید امروز ناگهان تصمیم بگیرید در کلاسی که مدت هاست دلتان می خواسته در آن شرکت کنید ثبت نام کنید و یا دعوت دوستانتان برای رفتن به یک مسافرت کوتاه مدت ولی هیجان انگیز را بپذیرید. این تصمیم ها م یتوانند خیی هم خوب باشند و حالتان را بهتر کنند، اما از گرفتن تصمیمات بزرگ و اساسی تا آخر این هفته پرهیز کنید.

فال روزانه دی
فال روزانه متولدین دی

امروز چه شکلی هستید؟! 🤑
ویژگی اصلی شما جاه طلبی
سیاره شما زحل
سنگ ماه تولد لعل
رنگ مورد علاقه خاکستری
نقاط قوت منظم بودن، شکیبایی

دی ماهی عزیز…
امروز می‌تواند روز خیلی خوبی برای امتحان مجدد کاری باشد که برای دفعه اول در انجام آن موفق نبوده‌اید. مواجه شدن با شکست می‌تواند به اعتماد به نفس شما لطمه وارد کند، با این حال این بخشی از زندگی همه ماست و باعث رشد شخصیت ما می‌شود؛ آنچه اهمیت دارد این است که از شکست‌های خود درس بگیریم و به میدان مبارزه بازگشته و با شجاعت و اراده بیشتری تلاش کنیم. با نزدیک شدن به آخر کارهایی که باید انجام می‌دادید فشار کاریتان بیشتر و بیشتر خواهد شد و باید تمام حرکات‌تان با دقت و احتیاط همراه باشند. خونسردی‌تان را حفظ کنید و به جای سخت‌تر کردن اوضاع برای خودتان با تکنیک هایی که می‌دانید در مورد شما جواب می‌دهند شرایط را برای آرامش خود مهیا کنید.

فال روزانه بهمن
فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه شکلی هستید؟! 😉
ویژگی اصلی شما هنجارشکن
سیاره شما اورانوس
سنگ ماه تولد یاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقه آبی
نقاط قوت انسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز…
صبح ها معمولا برای شما بهترین وقت روز نیستند و تا جایی که برایتان مقدور باشد ترجیح می‌دهید بخوابید، ولی اتفاقاتی که صبح امروز می‌توانند بیفتند را به هیچ عنوان دست کم نگیرید؛ ذهن شما کاملا باز است و در این فرصتی که دست داده تقریبا برای هر مشکلی م یتوانید راه حلی پیدا کنید. پس صبح زود بیدار شده و از این موقعیت فوق العاده نهایت استفاده را ببرید. شاید با یکی از نزدیکانتان اختلاف نظر و بحث هایی داشته باشید، ولی اگر تسلیم خشم و تعصب نشوید با کمی فکر کردن به این موضوع خواهید دید که تمام این اختلاف ها از یک سوء تفاهم جزئی به وجود آمده اند که با کمی صحبت منطقی قابل حل است.

فال روزانه اسفند
فال روزانه متولدین اسفند

امروز چه شکلی هستید؟! 😊
ویژگی اصلی شما دلسوز
سیاره شما نپتون
سنگ ماه تولد زمرد کبود
رنگ مورد علاقه بنفش
نقاط قوت آرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز…
از شرکت در کارهایی که به آنها علاقه دارید، غافل نشوید. اگر به نقاشی علاقه دارید، در کلاس‌های آن ثبت نام کنید یا اگر عاشق ورزش هستید، به باشگاه بروید. امروز شانس آن را دارید تا در هر بازی که شرکت می‌کنید، برنده باشید پس با اعتماد به نفس کافی در فعالیت های گروهی شرکت کنید و از توانایی های خود لذت ببرید. در چنین روزی شادی سهم شماست، آن را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید. اخیرا فردی نظر شما را به خود جلب کرده است، از بیان احساسات تان نهراسید و قدم پیش بگذارید.

 



منبع سامان کهنه پوشی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید