۰

فال روزانه شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳

فال روزانه شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳
بازدید 9
مدت زمان خواندن نوشته : 16 دقیقه
موقعیت خورشید در فال روزانه

خورشید در موقعیت حمل (Aries)

مشاهده فال روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
مشاهده فال روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند

فال روزانه
به عنوان یکی از روش‌های پیش‌بینی در فرهنگ‌های مختلف رواج دارد. این پیش‌بینی‌ها می‌توانند درباره مسائلی مانند موفقیت در کار، عشق و روابط، سلامتی و… باشند. برخی از افراد به فال روزانه به عنوان یک سنت یا روشی برای به دست آوردن راهنمایی در زندگی اعتقاد دارند و برخی دیگر نیز به آن صرفا به عنوان یک سرگرمی و تفریح نگاه می‌کنند. در هر صورت اگر شما نیز به فال و طالع بیینی علاقه‌مند هستید، با ما همراه باشید تا ببینید امروز چه چیزی پیش روی شما است.

فال حافظ
استخاره
طالع بینی حروف ابجد
فال انبیا
فال پاسور
فال قهوه

فال روزانه فروردین
فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه شکلی هستید؟! 😮
ویژگی اصلی شما مدیر بودن
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز…
کمی بد خلق شده‌اید اما بدانید همه چیز قرار نیست طبق میل شما پیش برود. روابط عاطفی‌تان را با روحیه ای قوی تر مدیریت کنید و طرف مقابلتان را آزاد بگذارید تا در دوست داشتنش بر اثر فشارهای روحی دچار تردید نشود. یادتان باشد عشق و آزادی دو بال یک پرنده برای اوج گرفتن است. با پرداختن به فعالیت های شغلی یا تحصیلی از وسواس های ذهنی که دچارش شده‌اید خود را برهانید.

فال روزانه اردیبهشت
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه شکلی هستید؟! 🤑
ویژگی اصلی شما با اراده و مصمم
سیاره شما زمین
سنگ ماه تولد زمرد
رنگ مورد علاقه صورتی جیغ
نقاط قوت سخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز…
مدتی است در رابطه عاطفی خود دچار مشکلاتی شده‌اید. باید به جای بی‌تفاوتی احساس خود را بروز دهید تا فاصله تان بیش از پیش نشود. سوء تفاهم ها را کنار بگذارید. این که سعی می‌کنید به هر چیزی از زاویه دیگری نیز نگاه کنید تمرین خوبی برای آرامش خودتان است و خلاقیتتان را هم افزایش می‌دهد. بخشش و گذشت رمز موفقیت شما در زندگی شخصی تان است. در مورد موضوعی که دچار دودلی هستید بهتر است دل به دریا بزنید و آنچه قلبتان گواهی می‌دهد را انجام دهید.

فال روزانه خرداد
فال روزانه متولدین خرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 🙄
ویژگی اصلی شما ارتباطات بالا
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه زرد
نقاط قوت شوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خردادماهی عزیز…
تنها کاری که امروز دلتان می‌خواهد انجام بدهید به پایان رساندن کارهای نیمه تمامی است که در انتظارتان هستند. خوشبختانه حجم کارهایی که باید انجام دهید آنقدر زیاد نیست که وقتی برای استراحت و پرداختن به فعالیت های اجتماعی برای شما باقی نگذارد. البته این بدان معنا نیست که در هر جمعی که حاضر شوید به شما خوش خواهد گذشت. اهمیت وقت گذراندن با همنشین های خوب را دست کم نگیرید. گاهی تنها بودن خیلی بهتر از معاشرت با آدم های به دردنخور است. این که دیگران، به ویژه عشق‌تان، افکار و ایده های شما را به راحتی قبول نمی‌کنند برای شما خیلی ناراحت کننده است، اما شاید اشکال از شماست و کمی باید منطقی تر فکر کنید.

فال روزانه تیر
فال روزانه متولدین تیر

امروز چه شکلی هستید؟! 😀
ویژگی اصلی شما احساسی
سیاره شما ماه
سنگ ماه تولد مروارید
رنگ مورد علاقه نقره ای
نقاط قوت خود آموز بودن، پرورش دادن

تیرماهی عزیز…
امروز این طور به نظر می‌رسد که باید فصل جدیدی از کتاب زندگیتان را آغاز کنید که باید جدیت بیشتری در آن به خرج دهید. در واقع یک دوره مهم رشد و پیشرفت در زندگی شما شروع شده که موفقیت در آن و رسیدن به نتایجی که می‌خواهید تنها به میزان تلاش و جدیت خودتان بستگی دارد. داشتن امید به آینده خیلی خوب و ارزشمند است، اما کافی نیست؛ برای رسیدن به خواسته هایتان باید زحمت بکشید. کارهای بسیار زیادی که برای انجام دادن دارید و استرس ناشی از آنها شاید باعث شود کمی احساس تنهایی کنید ولی نباید بگذارید که این احساس ادامه پیدا کند. از دیگران فاصله نگیرید و سعی کنید ارتباط گرم خود را با اطرافیانتان حفظ کند.

فال روزانه مرداد
فال روزانه متولدین مرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 🥺
ویژگی اصلی شما خلاق بودن
سیاره شما خورشید
سنگ ماه تولد یاقوت
رنگ مورد علاقه طلایی
نقاط قوت شجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز…
یکی از اعضای گروه دوستان و آشنایانتان امروز به صورتی که تا کنون متوجه نشده بودید چشمتان را خواهد گرفت. جرقه ای که برای غاز یک رابطه عاطفی زده شده است می‌تواند خیلی خوشایند به نظر برسد، اما باید مواظب باشید رابطه قبلیتان را قربانی احساسی زودگذر نکنید. شما عاشق این هستید که بتوانید وقت بیشتری با اعضای خانواده تان بگذرانید، ولی در حال حاضر دوست ندارید خودتان را با رفت و آمدهای تکراری خانوادگی مشغول کنید. دلتان می‌خواهد فعالیت های تازه‌ای را تجربه کنید و حتی شاید بخواهید که امروز پروژه بزرگی را شروع کنید. به هیچ عنوان عجله نکنید و تصمیم بی حسابی که شما را به راه اشتباه بکشاند نگیرید.

فال روزانه شهریور
فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه شکلی هستید؟! 😅
ویژگی اصلی شما ریزبین
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد زبرجد
رنگ مورد علاقه آبی دریایی
نقاط قوت دقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز…
امروز هیچ راهی جز جستجو برای پی بردن به حقیقت نخواهید داشت. یک جای روابط خانوادگی شما دچار اشکال شده است و شما تا به این مشکل پی نبرید و این معما را حل نکنید نمی‌توانید آرام بنشینید. حتی اگر در راهتان به بن بست بخورید هم از تلاش برای پیدا کردن حقیقت دست برنخواهید داشت. البته نباید زیاد به خودتان فشار وارد کرده و سر خودتان را به درد بیاورید، عجله نکنید و با حوصله پیش بروید. یادتان باشد که ماه هیچ وقت پشت ابر باقی نمی ماند. در بحث با طرف مقابلتان و برای دفاع از نظرات خود تسلیم لجبازی و یکدندگی خود نشوید و جنگ قدرت به راه نیندازید. بد نیست گاهی به انتقادات و نظرات دیگران گوش کرده و در خود تغییر ایجاد دهیم.

فال روزانه مهر
فال روزانه متولدین مهر

امروز چه شکلی هستید؟! 🤔
ویژگی اصلی شما هماهنگ بودن
سیاره شما زهره
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه صورتی کم رنگ
نقاط قوت سیاست مدار، جذاب

مهرماهی عزیز…
از شکست نهراسید زیرا ترس شما را از هدف هایتان دورتر خواهد کرد. شاید گاهی خسته شوید و فکر کنید که آسان ترین راه بهترین راه است اما واقعیت غیر این است. راههای ساده اهداف ساده ای دارند پس اگر آرزوهای بلند پروازانه ای در سر می پرورانید، نهایت تلاش خود را برای رسیدن به آن بکنید. به جای این که دنباله رو دیگران باشید، بگذارید دیگران راه شما را دنبال کنند. در این صورت اعتماد به نفس تان نیز افزایش خواهد یافت و می‌توانید با انرژی وافر به جنگ سرنوشت بتازید.

فال روزانه آبان
فال روزانه متولدین آبان

امروز چه شکلی هستید؟! 😉
ویژگی اصلی شما با استقامت
سیاره شما پلوتون
سنگ ماه تولد یاقوت زرد
رنگ مورد علاقه سفید
نقاط قوت قدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز…
پس از مدت ها بالاخره امروز آرامش را تجربه می‌کنید. احساس می‌کنید که نیرویی از شما محافظت می‌کند و همین حس اطمینان، اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد. اگر موقعیت فعلی خود را حفظ کنید، آرامش تان پایدار خواهد بود اما اگر پایتان را از محدودیت ها فراتر بگذارید، همه چیز دگرگون خواهد شد. بنابراین انتخاب با شماست و دیگران را به خاطر آنچه برای شما پیش می‌آید، سرزنش نکنید. از آنجا که توانایی های شما زیاد است، قادر به انجام هر کاری هستید، کافی است دیدی مثبت داشته باشید و از پیچیده کردن مسائل بپرهیزید. آوقت خواهید دید که سخت ترین مشکلات هم برایتان مثل آب خوردن خواهد بود.

فال روزانه آذر
فال روزانه متولدین آذر

امروز چه شکلی هستید؟! 😨
ویژگی اصلی شما مدبر
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز…
از این که هیچ کدام از حرف‌های شما به کرسی ننشسته است، ناراحت و عصبی هستید و فکر می‌کنید تمام راههایی که انتخاب کرده‌اید، اشتباه است و هر چه بیشتر تلاش می‌کنید، بیشتر در مرداب فرو می‌روید. این را بدانید که همیشه اوضاع بر وفق مراد نیست. شاید واقعا ندانید که صلاح کار شما چیست بنابراین کمی سطح توقع و انتظارات خود را کم کنید. مثبت اندیشی در روزها آتی به سراغ تان می‌آید و باعث می‌شود که نگاه خود را نسبت به فردی خاص تغییر دهید. لحظات خوبی را با او می گذرانید طوری که خدا را برای این شانس دوباره، شکر می‌کنید.

فال روزانه دی
فال روزانه متولدین دی

امروز چه شکلی هستید؟! 😥
ویژگی اصلی شما جاه طلبی
سیاره شما زحل
سنگ ماه تولد لعل
رنگ مورد علاقه خاکستری
نقاط قوت منظم بودن، شکیبایی

دی ماهی عزیز…
فشارهایی که به دلیل مسائل شخصی و خانوادگی به شما وارد می شوند باعث شده اند که همه چیز را یک بار دیگر از نظر گذرانده و ببینید باورهایتان چقدر از واقعیت فاصله گرفته اند و دنیایتان با چالش جدیدی مواجه شود. وحشت نکنید، تغییرات اجتناب ناپذیر هستند و آنچه اهمیت دارد این است که خودتان را با آنها تطبیق دهید. البته که نمی‌شود همه چیز را یک شبه درست کرد اما صادق بودن با خودتان باعث می‌شود شهامت لازم برای تبدیل یک شکست به یک پیروزی بزرگ را پیدا کنید. حتما در زندگیتان زمانی را هم برای انجام کارهایی که خودتان دلتان می‌خواهد بگذارید تا بعدها حسرتی در دلتان نماند.

فال روزانه بهمن
فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه شکلی هستید؟! 😕
ویژگی اصلی شما هنجارشکن
سیاره شما اورانوس
سنگ ماه تولد یاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقه آبی
نقاط قوت انسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز…
همیشه اگر بتوانید احساساتتان را به درستی بیان کنید همه چیز آنطور که دلخواهتان است پیش می‌رود. ولی وقتی احساساتتان آنقدر در اعماق سرکوب شده اند که هیچ راهی برای بروز آنها باقی نمانده است همه چیز پیچیده و مشکل زا می‌شود. امروز زمانی است که می‌توانید با حرف زدن، مرهمی بر زخم‌های کهنه و قدیمی در رابطه عاطفی خود قرار دهید. ولی حواستان باشد که هیچگاه یک طرفه به قاضی نروید. حرف‌های طرف روبرو را هم گوش دهید. بد نیست همراه با عشق‌تان به سینما بروید و از در کنار هم بودن لذت ببرید. چه مجرد باشید و چه متأهل، به غریزه و احساس درونی خود اعتماد کنید.

فال روزانه اسفند
فال روزانه متولدین اسفند

امروز چه شکلی هستید؟! 😊
ویژگی اصلی شما دلسوز
سیاره شما نپتون
سنگ ماه تولد زمرد کبود
رنگ مورد علاقه بنفش
نقاط قوت آرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز…
امروز یکی از بهترین روزهای زندگیتان است. قدر آن را بدانید و تا می‌توانید از آن لذت ببرید. حس درونی خوب و آرامش فکری همگی دست به دست هم داده‌اند تا امروز برایتان شیرین و لذت بخش گردد. با فردی ملاقاتی خواهید داشت اگر همه چیز آنطور که شما می‌خواهید پیش نرفت، نگران نشوید. اگر این رابطه برایتان ارزش دارد، به یکدیگر فرصت بیشتری دهید. مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

 

موقعیت خورشید در فال روزانه

خورشید در موقعیت حمل (Aries)

مشاهده فال روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
مشاهده فال روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند

فال روزانه
به عنوان یکی از روش‌های پیش‌بینی در فرهنگ‌های مختلف رواج دارد. این پیش‌بینی‌ها می‌توانند درباره مسائلی مانند موفقیت در کار، عشق و روابط، سلامتی و… باشند. برخی از افراد به فال روزانه به عنوان یک سنت یا روشی برای به دست آوردن راهنمایی در زندگی اعتقاد دارند و برخی دیگر نیز به آن صرفا به عنوان یک سرگرمی و تفریح نگاه می‌کنند. در هر صورت اگر شما نیز به فال و طالع بیینی علاقه‌مند هستید، با ما همراه باشید تا ببینید امروز چه چیزی پیش روی شما است.

فال حافظ
استخاره
طالع بینی حروف ابجد
فال انبیا
فال پاسور
فال قهوه

فال روزانه فروردین
فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه شکلی هستید؟! 😮
ویژگی اصلی شما مدیر بودن
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز…
کمی بد خلق شده‌اید اما بدانید همه چیز قرار نیست طبق میل شما پیش برود. روابط عاطفی‌تان را با روحیه ای قوی تر مدیریت کنید و طرف مقابلتان را آزاد بگذارید تا در دوست داشتنش بر اثر فشارهای روحی دچار تردید نشود. یادتان باشد عشق و آزادی دو بال یک پرنده برای اوج گرفتن است. با پرداختن به فعالیت های شغلی یا تحصیلی از وسواس های ذهنی که دچارش شده‌اید خود را برهانید.

فال روزانه اردیبهشت
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه شکلی هستید؟! 🤑
ویژگی اصلی شما با اراده و مصمم
سیاره شما زمین
سنگ ماه تولد زمرد
رنگ مورد علاقه صورتی جیغ
نقاط قوت سخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز…
مدتی است در رابطه عاطفی خود دچار مشکلاتی شده‌اید. باید به جای بی‌تفاوتی احساس خود را بروز دهید تا فاصله تان بیش از پیش نشود. سوء تفاهم ها را کنار بگذارید. این که سعی می‌کنید به هر چیزی از زاویه دیگری نیز نگاه کنید تمرین خوبی برای آرامش خودتان است و خلاقیتتان را هم افزایش می‌دهد. بخشش و گذشت رمز موفقیت شما در زندگی شخصی تان است. در مورد موضوعی که دچار دودلی هستید بهتر است دل به دریا بزنید و آنچه قلبتان گواهی می‌دهد را انجام دهید.

فال روزانه خرداد
فال روزانه متولدین خرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 🙄
ویژگی اصلی شما ارتباطات بالا
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه زرد
نقاط قوت شوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خردادماهی عزیز…
تنها کاری که امروز دلتان می‌خواهد انجام بدهید به پایان رساندن کارهای نیمه تمامی است که در انتظارتان هستند. خوشبختانه حجم کارهایی که باید انجام دهید آنقدر زیاد نیست که وقتی برای استراحت و پرداختن به فعالیت های اجتماعی برای شما باقی نگذارد. البته این بدان معنا نیست که در هر جمعی که حاضر شوید به شما خوش خواهد گذشت. اهمیت وقت گذراندن با همنشین های خوب را دست کم نگیرید. گاهی تنها بودن خیلی بهتر از معاشرت با آدم های به دردنخور است. این که دیگران، به ویژه عشق‌تان، افکار و ایده های شما را به راحتی قبول نمی‌کنند برای شما خیلی ناراحت کننده است، اما شاید اشکال از شماست و کمی باید منطقی تر فکر کنید.

فال روزانه تیر
فال روزانه متولدین تیر

امروز چه شکلی هستید؟! 😀
ویژگی اصلی شما احساسی
سیاره شما ماه
سنگ ماه تولد مروارید
رنگ مورد علاقه نقره ای
نقاط قوت خود آموز بودن، پرورش دادن

تیرماهی عزیز…
امروز این طور به نظر می‌رسد که باید فصل جدیدی از کتاب زندگیتان را آغاز کنید که باید جدیت بیشتری در آن به خرج دهید. در واقع یک دوره مهم رشد و پیشرفت در زندگی شما شروع شده که موفقیت در آن و رسیدن به نتایجی که می‌خواهید تنها به میزان تلاش و جدیت خودتان بستگی دارد. داشتن امید به آینده خیلی خوب و ارزشمند است، اما کافی نیست؛ برای رسیدن به خواسته هایتان باید زحمت بکشید. کارهای بسیار زیادی که برای انجام دادن دارید و استرس ناشی از آنها شاید باعث شود کمی احساس تنهایی کنید ولی نباید بگذارید که این احساس ادامه پیدا کند. از دیگران فاصله نگیرید و سعی کنید ارتباط گرم خود را با اطرافیانتان حفظ کند.

فال روزانه مرداد
فال روزانه متولدین مرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 🥺
ویژگی اصلی شما خلاق بودن
سیاره شما خورشید
سنگ ماه تولد یاقوت
رنگ مورد علاقه طلایی
نقاط قوت شجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز…
یکی از اعضای گروه دوستان و آشنایانتان امروز به صورتی که تا کنون متوجه نشده بودید چشمتان را خواهد گرفت. جرقه ای که برای غاز یک رابطه عاطفی زده شده است می‌تواند خیلی خوشایند به نظر برسد، اما باید مواظب باشید رابطه قبلیتان را قربانی احساسی زودگذر نکنید. شما عاشق این هستید که بتوانید وقت بیشتری با اعضای خانواده تان بگذرانید، ولی در حال حاضر دوست ندارید خودتان را با رفت و آمدهای تکراری خانوادگی مشغول کنید. دلتان می‌خواهد فعالیت های تازه‌ای را تجربه کنید و حتی شاید بخواهید که امروز پروژه بزرگی را شروع کنید. به هیچ عنوان عجله نکنید و تصمیم بی حسابی که شما را به راه اشتباه بکشاند نگیرید.

فال روزانه شهریور
فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه شکلی هستید؟! 😅
ویژگی اصلی شما ریزبین
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد زبرجد
رنگ مورد علاقه آبی دریایی
نقاط قوت دقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز…
امروز هیچ راهی جز جستجو برای پی بردن به حقیقت نخواهید داشت. یک جای روابط خانوادگی شما دچار اشکال شده است و شما تا به این مشکل پی نبرید و این معما را حل نکنید نمی‌توانید آرام بنشینید. حتی اگر در راهتان به بن بست بخورید هم از تلاش برای پیدا کردن حقیقت دست برنخواهید داشت. البته نباید زیاد به خودتان فشار وارد کرده و سر خودتان را به درد بیاورید، عجله نکنید و با حوصله پیش بروید. یادتان باشد که ماه هیچ وقت پشت ابر باقی نمی ماند. در بحث با طرف مقابلتان و برای دفاع از نظرات خود تسلیم لجبازی و یکدندگی خود نشوید و جنگ قدرت به راه نیندازید. بد نیست گاهی به انتقادات و نظرات دیگران گوش کرده و در خود تغییر ایجاد دهیم.

فال روزانه مهر
فال روزانه متولدین مهر

امروز چه شکلی هستید؟! 🤔
ویژگی اصلی شما هماهنگ بودن
سیاره شما زهره
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه صورتی کم رنگ
نقاط قوت سیاست مدار، جذاب

مهرماهی عزیز…
از شکست نهراسید زیرا ترس شما را از هدف هایتان دورتر خواهد کرد. شاید گاهی خسته شوید و فکر کنید که آسان ترین راه بهترین راه است اما واقعیت غیر این است. راههای ساده اهداف ساده ای دارند پس اگر آرزوهای بلند پروازانه ای در سر می پرورانید، نهایت تلاش خود را برای رسیدن به آن بکنید. به جای این که دنباله رو دیگران باشید، بگذارید دیگران راه شما را دنبال کنند. در این صورت اعتماد به نفس تان نیز افزایش خواهد یافت و می‌توانید با انرژی وافر به جنگ سرنوشت بتازید.

فال روزانه آبان
فال روزانه متولدین آبان

امروز چه شکلی هستید؟! 😉
ویژگی اصلی شما با استقامت
سیاره شما پلوتون
سنگ ماه تولد یاقوت زرد
رنگ مورد علاقه سفید
نقاط قوت قدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز…
پس از مدت ها بالاخره امروز آرامش را تجربه می‌کنید. احساس می‌کنید که نیرویی از شما محافظت می‌کند و همین حس اطمینان، اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد. اگر موقعیت فعلی خود را حفظ کنید، آرامش تان پایدار خواهد بود اما اگر پایتان را از محدودیت ها فراتر بگذارید، همه چیز دگرگون خواهد شد. بنابراین انتخاب با شماست و دیگران را به خاطر آنچه برای شما پیش می‌آید، سرزنش نکنید. از آنجا که توانایی های شما زیاد است، قادر به انجام هر کاری هستید، کافی است دیدی مثبت داشته باشید و از پیچیده کردن مسائل بپرهیزید. آوقت خواهید دید که سخت ترین مشکلات هم برایتان مثل آب خوردن خواهد بود.

فال روزانه آذر
فال روزانه متولدین آذر

امروز چه شکلی هستید؟! 😨
ویژگی اصلی شما مدبر
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز…
از این که هیچ کدام از حرف‌های شما به کرسی ننشسته است، ناراحت و عصبی هستید و فکر می‌کنید تمام راههایی که انتخاب کرده‌اید، اشتباه است و هر چه بیشتر تلاش می‌کنید، بیشتر در مرداب فرو می‌روید. این را بدانید که همیشه اوضاع بر وفق مراد نیست. شاید واقعا ندانید که صلاح کار شما چیست بنابراین کمی سطح توقع و انتظارات خود را کم کنید. مثبت اندیشی در روزها آتی به سراغ تان می‌آید و باعث می‌شود که نگاه خود را نسبت به فردی خاص تغییر دهید. لحظات خوبی را با او می گذرانید طوری که خدا را برای این شانس دوباره، شکر می‌کنید.

فال روزانه دی
فال روزانه متولدین دی

امروز چه شکلی هستید؟! 😥
ویژگی اصلی شما جاه طلبی
سیاره شما زحل
سنگ ماه تولد لعل
رنگ مورد علاقه خاکستری
نقاط قوت منظم بودن، شکیبایی

دی ماهی عزیز…
فشارهایی که به دلیل مسائل شخصی و خانوادگی به شما وارد می شوند باعث شده اند که همه چیز را یک بار دیگر از نظر گذرانده و ببینید باورهایتان چقدر از واقعیت فاصله گرفته اند و دنیایتان با چالش جدیدی مواجه شود. وحشت نکنید، تغییرات اجتناب ناپذیر هستند و آنچه اهمیت دارد این است که خودتان را با آنها تطبیق دهید. البته که نمی‌شود همه چیز را یک شبه درست کرد اما صادق بودن با خودتان باعث می‌شود شهامت لازم برای تبدیل یک شکست به یک پیروزی بزرگ را پیدا کنید. حتما در زندگیتان زمانی را هم برای انجام کارهایی که خودتان دلتان می‌خواهد بگذارید تا بعدها حسرتی در دلتان نماند.

فال روزانه بهمن
فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه شکلی هستید؟! 😕
ویژگی اصلی شما هنجارشکن
سیاره شما اورانوس
سنگ ماه تولد یاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقه آبی
نقاط قوت انسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز…
همیشه اگر بتوانید احساساتتان را به درستی بیان کنید همه چیز آنطور که دلخواهتان است پیش می‌رود. ولی وقتی احساساتتان آنقدر در اعماق سرکوب شده اند که هیچ راهی برای بروز آنها باقی نمانده است همه چیز پیچیده و مشکل زا می‌شود. امروز زمانی است که می‌توانید با حرف زدن، مرهمی بر زخم‌های کهنه و قدیمی در رابطه عاطفی خود قرار دهید. ولی حواستان باشد که هیچگاه یک طرفه به قاضی نروید. حرف‌های طرف روبرو را هم گوش دهید. بد نیست همراه با عشق‌تان به سینما بروید و از در کنار هم بودن لذت ببرید. چه مجرد باشید و چه متأهل، به غریزه و احساس درونی خود اعتماد کنید.

فال روزانه اسفند
فال روزانه متولدین اسفند

امروز چه شکلی هستید؟! 😊
ویژگی اصلی شما دلسوز
سیاره شما نپتون
سنگ ماه تولد زمرد کبود
رنگ مورد علاقه بنفش
نقاط قوت آرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز…
امروز یکی از بهترین روزهای زندگیتان است. قدر آن را بدانید و تا می‌توانید از آن لذت ببرید. حس درونی خوب و آرامش فکری همگی دست به دست هم داده‌اند تا امروز برایتان شیرین و لذت بخش گردد. با فردی ملاقاتی خواهید داشت اگر همه چیز آنطور که شما می‌خواهید پیش نرفت، نگران نشوید. اگر این رابطه برایتان ارزش دارد، به یکدیگر فرصت بیشتری دهید. مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

 



منبع سامان کهنه پوشی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید