۰

فال روزانه شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال روزانه شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازدید 3
مدت زمان خواندن نوشته : 16 دقیقه
موقعیت خورشید در فال روزانه

خورشید در موقعیت ثور (Tarus)

مشاهده فال روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
مشاهده فال روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند

فال روزانه
به عنوان یکی از روش‌های پیش‌بینی در فرهنگ‌های مختلف رواج دارد. این پیش‌بینی‌ها می‌توانند درباره مسائلی مانند موفقیت در کار، عشق و روابط، سلامتی و… باشند. برخی از افراد به فال روزانه به عنوان یک سنت یا روشی برای به دست آوردن راهنمایی در زندگی اعتقاد دارند و برخی دیگر نیز به آن صرفا به عنوان یک سرگرمی و تفریح نگاه می‌کنند. در هر صورت اگر شما نیز به فال و طالع بیینی علاقه‌مند هستید، با ما همراه باشید تا ببینید امروز چه چیزی پیش روی شما است.

فال حافظ
استخاره
طالع بینی حروف ابجد
فال انبیا
فال پاسور
فال قهوه

فال روزانه فروردین
فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه شکلی هستید؟! 😤
ویژگی اصلی شما مدیر بودن
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز…
امروز خوش شانسی به شما رو کرده و پولی که انتظارش را نداشته‌اید به دست شما خواهد رسید. این موضوع باعث خوشحالی شما و اعضای خانواده‌تان می‌شود و با خود می‌گویید که ای کاش همیشه می‌توانستید همینقدر خوش شانس باشید؛ عینک بد بینی را از روی صورت خود بردارید، چرا که تا کنون شانس‌های بسیاری به سراغ شما آمده و شما متوجه آن‌ها نبوده‌اید؛ از این به بعد نیز شانس همراه شما خواهد بود، فقط باید به آن خوش بین باشید. در تصمیم گیری‌های آینده خود بیشتر دقت کنید تا موفقیت‌ها را به راحتی از دست ندهید. با این کار شانس موفقیت خود را بالا خواهید برد و از نظر مالی نیز پیشرفت محسوسی خواهید کرد.

فال روزانه اردیبهشت
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه شکلی هستید؟! 🤩
ویژگی اصلی شما با اراده و مصمم
سیاره شما زمین
سنگ ماه تولد زمرد
رنگ مورد علاقه صورتی جیغ
نقاط قوت سخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز…
از آنجا که در مقابل دیگران زود کوتاه می‌آیید، در بعضی از مواقع شایستگی‌های شما از نظر پنهان می‌ماند. اگر یک هدف کلی برای خود تعیین کنید بهتر می‌توانید راه و روش درست انجام کارها را پیدا کنید. کمک دیگران را بپذیرید و با انرژی مضاعف به رفع نقایص خود بپردازید.

فال روزانه خرداد
فال روزانه متولدین خرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😏
ویژگی اصلی شما ارتباطات بالا
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه زرد
نقاط قوت شوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خردادماهی عزیز…
امروز این که باور داشته باشید هر چیزی که بخواهید و روی آن تمرکز کنید را به دست خواهید آورد به شما قدرت بسیاری خواهد بخشید، اما دیدن این که پیشرفت کارها کندتر از آنچه انتظار داشته‌اید است نیز می‌تواند باعث ایجاد احساس خشم و سردرگمی در وجود شما شود. یادتان باشد که همیشه پیشگیری بهتر و آسانتر از درمان است، پس قبل از این که هر اقدامی‌کنید همه جوانب و مشکلات احتمالی را در نظر بگیرید تا بعدا در مقابله با مشکلات ناگهانی وقت و انرژی خود را بیهوده هدر ندهید و مجبور به تحمل فشار عصبی نیز نباشید. امروز به شخص جدیدی معرفی خواهید شد که قطعا یک دوستی عمیق و جدی با این شخص برقرار خواهید کرد.

فال روزانه تیر
فال روزانه متولدین تیر

امروز چه شکلی هستید؟! 🥺
ویژگی اصلی شما احساسی
سیاره شما ماه
سنگ ماه تولد مروارید
رنگ مورد علاقه نقره ای
نقاط قوت خود آموز بودن، پرورش دادن

تیرماهی عزیز…
امروی خیلی حوصله شلوغی را ندارید. دوست دارید در تنهایی به کارهایتان سرو سامان دهید. این کار خوب است زیرا در غیر این صورت تمرکز لازم را نخواهید داشت. اگر چه برای پیش بردن کارهایتان مجبورید از دیگران کمک بخواهید و با آنها در تماس باشید اما این کار خللی به روند شما وارد نخواهد کرد. شریک زندگی تان دوست دارد که با شما در مورد موضوع مهمی صحبت کند، بهتر است میان کارهایتان وقتی برای او باز کنید تا دلخوری پیش نیاید. این طوری شما هم کمی استراحت خواهید کرد.

فال روزانه مرداد
فال روزانه متولدین مرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😉
ویژگی اصلی شما خلاق بودن
سیاره شما خورشید
سنگ ماه تولد یاقوت
رنگ مورد علاقه طلایی
نقاط قوت شجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز…
شاید از این که مورد بی توجه ای دیگران قرار گرفته‌اید، ناراحت باشید یا حتی احساس کنید به شما خیانت شده. شما فردی هستید که هر چه بی مهری بیشتری ببینید، دیگران را از خود دورتر می‌کنید. اما بهتر است به جای نشستن و غصه خوردن، به دنبال لذت و شادی های زندگی خود بروید. در این صورت خواهید دید که روز شما چگونه به بهترین شکل تغییر خواهد کرد. روزهای خوبی در پیش دارید طوری که انرژی کافی برای انجام کارها را پیدا خواهید کرد. بهتر است وقت خود را صرف کارهای عقب مانده نکنید، به جای آن بر کارهایی که به آنها واقعا علاقه دارید تمرکز کنید. احتمالا فرد خاصی را ملاقات خواهید کرد. بنابراین زمانی که بیرون از خانه هستید، بهترین لباس خود را به تن کنید.

فال روزانه شهریور
فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه شکلی هستید؟! 😀
ویژگی اصلی شما ریزبین
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد زبرجد
رنگ مورد علاقه آبی دریایی
نقاط قوت دقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز…
پس از گذشت روزهای پر تنش گذشته، شما لایق آرامش اید اما شرایط حاضر مانع شما می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم که چند روز به سفر بروید و از همه چیز به دور باشید. اگر نگران روند کارهایتان هستید، آنها را به فردی قابل اعتماد بسپارید و مطمئن باشید که همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. اخیرا انتظارتان از زندگی زیاد شده است. اگر چه این حالت طبیعی است و ممکن است برای هر فردی رخ دهد اما اگر واقع بین نباشید، اقسردگی عمیقی را تجربه خواهید کرد. برای یکی از اعضای خانواده شما اتفاق خوشایندی رخ می‌دهد که در تغییر روحیه شما نیز موثر است.

فال روزانه مهر
فال روزانه متولدین مهر

امروز چه شکلی هستید؟! 🤑
ویژگی اصلی شما هماهنگ بودن
سیاره شما زهره
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه صورتی کم رنگ
نقاط قوت سیاست مدار، جذاب

مهرماهی عزیز…
شاید امروز بین شما و یکی از نزدیکان و یا همسایگانتان درگیری لفظی ایجاد شود. توانایی فوق العاده شما در کنار آمدن با دیگران قطعا در این وضعیت به کارتان خواهد آمد. اگر دقت کافی نداشته باشید این وضعیت می‌تواند به یک نبرد تمام عیار تبدیل شود. به محض به وجود آمدن این اختلاف و درگیری سعی کنید آن را به یک وضعیت برد دوطرفه تبدیل کنید، در غیر این صورت حرف‌هایی به زبان آورده خواهند شد که احساسات شما را برای مدتی طولانی آزرده خواهند کرد. هرچند حال و هوای امروزتان نمی گذارد که از تعطیلات خود لذت ببرید ولی کار زیادی برای تغییر دادن این وضعیت از دستتان بر نمی‌آید. بهتر است کارهایی که باعث آرامش بیشترتان می شوند را در برنامه امروزتان قرار دهید.

فال روزانه آبان
فال روزانه متولدین آبان

امروز چه شکلی هستید؟! 😐
ویژگی اصلی شما با استقامت
سیاره شما پلوتون
سنگ ماه تولد یاقوت زرد
رنگ مورد علاقه سفید
نقاط قوت قدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز…
فردی شما را تحت فشار گذاشته است. اگر چه در حال حاضر توانایی راه رفتن هم ندارید اما او سعی می‌کند شما را مجبور کند بدوید. او شما را در شرایطی که آمادگی اش را ندارید قرار داده است. توصیه می‌کنیم قدم های خود را با توجه به مهارت هایتان بر دارید و به کاری هایی که علاقه ندارید تن ندهید. شما بهتر از هر فرد دیگری صلاح زندگی تان را می‌دانید پس به خودتان و تصمیمی که می گیرید اعتماد کنید. اگر از فردی دلگیر هستید، همین روز با گفتگو تمام کدورت ها را از خود دور کنید زیرا مشکلی که بین شما بوجود آمده، با گذشت زمان و به خودی خود حل نمی‌شود.

فال روزانه آذر
فال روزانه متولدین آذر

امروز چه شکلی هستید؟! 😥
ویژگی اصلی شما مدبر
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز…
سعی کنید قلب تان را باز و عشق و احساس درون تان را با دیگران به اشتراک بگذارید. این زمان طلایی بهترین فرصت است تا ذهن و توانایی هایتان را درگیر اهداف مهم زندگی خود کنید. انرژی مثبتی که از طریق طبیعت به شما رسیده است را با تک تک سلول های بدن تان احساس کنید و ببینید که چگونه خوشبختی به سراغ تان می‌آید. اگر مراقب کلامی که به زبان می‌آورید نباشید، با معشوق خود دچار اختلاف و بگو مگو خواهید شد. وظایف سنگینی روی دوش هر دوی شما بوده است که حال از شدت خستگی قادر به کنترل کردن خود نیستید. بهتر است شرایط یکدیگر را درک کنید و جنبه های مثبت رابطه را ببینید.

فال روزانه دی
فال روزانه متولدین دی

امروز چه شکلی هستید؟! 😨
ویژگی اصلی شما جاه طلبی
سیاره شما زحل
سنگ ماه تولد لعل
رنگ مورد علاقه خاکستری
نقاط قوت منظم بودن، شکیبایی

دی ماهی عزیز…
شرایط امروز برایتان کمی بحرانی می‌شود. دیگران نیز در این موقعیت کوتاه نمی‌آیند و حرف خود را می‌زنند. بنابراین اگر کمی امروز را خودخواه باشید، ایرادی ندارد. در آینه به خودتان نگاه کنید. احساس غرور نمی‌کنید؟ دیگران هم همین نظر را در مورد شما دارند پس اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. اگر چه موفقیت شما تا حدودی وابسته به دیگران است اما آن که نقش اساسی را در این روند دارد، در نهایت خود شما هستید.

فال روزانه بهمن
فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه شکلی هستید؟! 😅
ویژگی اصلی شما هنجارشکن
سیاره شما اورانوس
سنگ ماه تولد یاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقه آبی
نقاط قوت انسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز…
بهتر است امروز کمی آرام تر باشید و آتش درونتان را کنترل کنید. درست در همان نقطه ای که هستید، زمان خوبی برای ایستادن و تمرکز کردن است. برای بدن تان احترام قائل شوید و با او آنطور که شایسته آن است برخورد کنید. از خوردن مواد غذایی مضر بپرهیزید و پس از کارهای سخت به بدن تان استراحت دهید. شما از وضعیت کنونی خود رضایت کامل را ندارید. اگر می‌خواهید دیگران را تحت تاثیر قرار دهید، به جای ظاهر، درون خود را خواستنی و جذاب تر کنید. زیبایی شما در درون تان است.

فال روزانه اسفند
فال روزانه متولدین اسفند

امروز چه شکلی هستید؟! 🙄
ویژگی اصلی شما دلسوز
سیاره شما نپتون
سنگ ماه تولد زمرد کبود
رنگ مورد علاقه بنفش
نقاط قوت آرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز…
سعی کنید از انتقاد دیگران درس بگیرید. دلسرد شدن و نا امید شدن نتیجه‌ای را برای شما در پی نخواهد داشت. امروز اتفاقات زیادی در اطرافتان رخ می‌دهد، اتفاقاتی که زیاد باب میلتان نبوده و باعث بر هم زدن آرامشتان می‌شود. اگر می‌خواهید تمرکز بر کارتان را از دست ندهید اتفاقات اطراف را جدی نگیرید. امروز، روز خوبی برای تجسس می‌تواند باشد ولی مواظب باشید به این بهانه در کارهای دیگران فضولی نکنید.

 

موقعیت خورشید در فال روزانه

خورشید در موقعیت ثور (Tarus)

مشاهده فال روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
مشاهده فال روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند

فال روزانه
به عنوان یکی از روش‌های پیش‌بینی در فرهنگ‌های مختلف رواج دارد. این پیش‌بینی‌ها می‌توانند درباره مسائلی مانند موفقیت در کار، عشق و روابط، سلامتی و… باشند. برخی از افراد به فال روزانه به عنوان یک سنت یا روشی برای به دست آوردن راهنمایی در زندگی اعتقاد دارند و برخی دیگر نیز به آن صرفا به عنوان یک سرگرمی و تفریح نگاه می‌کنند. در هر صورت اگر شما نیز به فال و طالع بیینی علاقه‌مند هستید، با ما همراه باشید تا ببینید امروز چه چیزی پیش روی شما است.

فال حافظ
استخاره
طالع بینی حروف ابجد
فال انبیا
فال پاسور
فال قهوه

فال روزانه فروردین
فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه شکلی هستید؟! 😤
ویژگی اصلی شما مدیر بودن
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز…
امروز خوش شانسی به شما رو کرده و پولی که انتظارش را نداشته‌اید به دست شما خواهد رسید. این موضوع باعث خوشحالی شما و اعضای خانواده‌تان می‌شود و با خود می‌گویید که ای کاش همیشه می‌توانستید همینقدر خوش شانس باشید؛ عینک بد بینی را از روی صورت خود بردارید، چرا که تا کنون شانس‌های بسیاری به سراغ شما آمده و شما متوجه آن‌ها نبوده‌اید؛ از این به بعد نیز شانس همراه شما خواهد بود، فقط باید به آن خوش بین باشید. در تصمیم گیری‌های آینده خود بیشتر دقت کنید تا موفقیت‌ها را به راحتی از دست ندهید. با این کار شانس موفقیت خود را بالا خواهید برد و از نظر مالی نیز پیشرفت محسوسی خواهید کرد.

فال روزانه اردیبهشت
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه شکلی هستید؟! 🤩
ویژگی اصلی شما با اراده و مصمم
سیاره شما زمین
سنگ ماه تولد زمرد
رنگ مورد علاقه صورتی جیغ
نقاط قوت سخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز…
از آنجا که در مقابل دیگران زود کوتاه می‌آیید، در بعضی از مواقع شایستگی‌های شما از نظر پنهان می‌ماند. اگر یک هدف کلی برای خود تعیین کنید بهتر می‌توانید راه و روش درست انجام کارها را پیدا کنید. کمک دیگران را بپذیرید و با انرژی مضاعف به رفع نقایص خود بپردازید.

فال روزانه خرداد
فال روزانه متولدین خرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😏
ویژگی اصلی شما ارتباطات بالا
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه زرد
نقاط قوت شوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خردادماهی عزیز…
امروز این که باور داشته باشید هر چیزی که بخواهید و روی آن تمرکز کنید را به دست خواهید آورد به شما قدرت بسیاری خواهد بخشید، اما دیدن این که پیشرفت کارها کندتر از آنچه انتظار داشته‌اید است نیز می‌تواند باعث ایجاد احساس خشم و سردرگمی در وجود شما شود. یادتان باشد که همیشه پیشگیری بهتر و آسانتر از درمان است، پس قبل از این که هر اقدامی‌کنید همه جوانب و مشکلات احتمالی را در نظر بگیرید تا بعدا در مقابله با مشکلات ناگهانی وقت و انرژی خود را بیهوده هدر ندهید و مجبور به تحمل فشار عصبی نیز نباشید. امروز به شخص جدیدی معرفی خواهید شد که قطعا یک دوستی عمیق و جدی با این شخص برقرار خواهید کرد.

فال روزانه تیر
فال روزانه متولدین تیر

امروز چه شکلی هستید؟! 🥺
ویژگی اصلی شما احساسی
سیاره شما ماه
سنگ ماه تولد مروارید
رنگ مورد علاقه نقره ای
نقاط قوت خود آموز بودن، پرورش دادن

تیرماهی عزیز…
امروی خیلی حوصله شلوغی را ندارید. دوست دارید در تنهایی به کارهایتان سرو سامان دهید. این کار خوب است زیرا در غیر این صورت تمرکز لازم را نخواهید داشت. اگر چه برای پیش بردن کارهایتان مجبورید از دیگران کمک بخواهید و با آنها در تماس باشید اما این کار خللی به روند شما وارد نخواهد کرد. شریک زندگی تان دوست دارد که با شما در مورد موضوع مهمی صحبت کند، بهتر است میان کارهایتان وقتی برای او باز کنید تا دلخوری پیش نیاید. این طوری شما هم کمی استراحت خواهید کرد.

فال روزانه مرداد
فال روزانه متولدین مرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😉
ویژگی اصلی شما خلاق بودن
سیاره شما خورشید
سنگ ماه تولد یاقوت
رنگ مورد علاقه طلایی
نقاط قوت شجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز…
شاید از این که مورد بی توجه ای دیگران قرار گرفته‌اید، ناراحت باشید یا حتی احساس کنید به شما خیانت شده. شما فردی هستید که هر چه بی مهری بیشتری ببینید، دیگران را از خود دورتر می‌کنید. اما بهتر است به جای نشستن و غصه خوردن، به دنبال لذت و شادی های زندگی خود بروید. در این صورت خواهید دید که روز شما چگونه به بهترین شکل تغییر خواهد کرد. روزهای خوبی در پیش دارید طوری که انرژی کافی برای انجام کارها را پیدا خواهید کرد. بهتر است وقت خود را صرف کارهای عقب مانده نکنید، به جای آن بر کارهایی که به آنها واقعا علاقه دارید تمرکز کنید. احتمالا فرد خاصی را ملاقات خواهید کرد. بنابراین زمانی که بیرون از خانه هستید، بهترین لباس خود را به تن کنید.

فال روزانه شهریور
فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه شکلی هستید؟! 😀
ویژگی اصلی شما ریزبین
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد زبرجد
رنگ مورد علاقه آبی دریایی
نقاط قوت دقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز…
پس از گذشت روزهای پر تنش گذشته، شما لایق آرامش اید اما شرایط حاضر مانع شما می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم که چند روز به سفر بروید و از همه چیز به دور باشید. اگر نگران روند کارهایتان هستید، آنها را به فردی قابل اعتماد بسپارید و مطمئن باشید که همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. اخیرا انتظارتان از زندگی زیاد شده است. اگر چه این حالت طبیعی است و ممکن است برای هر فردی رخ دهد اما اگر واقع بین نباشید، اقسردگی عمیقی را تجربه خواهید کرد. برای یکی از اعضای خانواده شما اتفاق خوشایندی رخ می‌دهد که در تغییر روحیه شما نیز موثر است.

فال روزانه مهر
فال روزانه متولدین مهر

امروز چه شکلی هستید؟! 🤑
ویژگی اصلی شما هماهنگ بودن
سیاره شما زهره
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه صورتی کم رنگ
نقاط قوت سیاست مدار، جذاب

مهرماهی عزیز…
شاید امروز بین شما و یکی از نزدیکان و یا همسایگانتان درگیری لفظی ایجاد شود. توانایی فوق العاده شما در کنار آمدن با دیگران قطعا در این وضعیت به کارتان خواهد آمد. اگر دقت کافی نداشته باشید این وضعیت می‌تواند به یک نبرد تمام عیار تبدیل شود. به محض به وجود آمدن این اختلاف و درگیری سعی کنید آن را به یک وضعیت برد دوطرفه تبدیل کنید، در غیر این صورت حرف‌هایی به زبان آورده خواهند شد که احساسات شما را برای مدتی طولانی آزرده خواهند کرد. هرچند حال و هوای امروزتان نمی گذارد که از تعطیلات خود لذت ببرید ولی کار زیادی برای تغییر دادن این وضعیت از دستتان بر نمی‌آید. بهتر است کارهایی که باعث آرامش بیشترتان می شوند را در برنامه امروزتان قرار دهید.

فال روزانه آبان
فال روزانه متولدین آبان

امروز چه شکلی هستید؟! 😐
ویژگی اصلی شما با استقامت
سیاره شما پلوتون
سنگ ماه تولد یاقوت زرد
رنگ مورد علاقه سفید
نقاط قوت قدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز…
فردی شما را تحت فشار گذاشته است. اگر چه در حال حاضر توانایی راه رفتن هم ندارید اما او سعی می‌کند شما را مجبور کند بدوید. او شما را در شرایطی که آمادگی اش را ندارید قرار داده است. توصیه می‌کنیم قدم های خود را با توجه به مهارت هایتان بر دارید و به کاری هایی که علاقه ندارید تن ندهید. شما بهتر از هر فرد دیگری صلاح زندگی تان را می‌دانید پس به خودتان و تصمیمی که می گیرید اعتماد کنید. اگر از فردی دلگیر هستید، همین روز با گفتگو تمام کدورت ها را از خود دور کنید زیرا مشکلی که بین شما بوجود آمده، با گذشت زمان و به خودی خود حل نمی‌شود.

فال روزانه آذر
فال روزانه متولدین آذر

امروز چه شکلی هستید؟! 😥
ویژگی اصلی شما مدبر
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز…
سعی کنید قلب تان را باز و عشق و احساس درون تان را با دیگران به اشتراک بگذارید. این زمان طلایی بهترین فرصت است تا ذهن و توانایی هایتان را درگیر اهداف مهم زندگی خود کنید. انرژی مثبتی که از طریق طبیعت به شما رسیده است را با تک تک سلول های بدن تان احساس کنید و ببینید که چگونه خوشبختی به سراغ تان می‌آید. اگر مراقب کلامی که به زبان می‌آورید نباشید، با معشوق خود دچار اختلاف و بگو مگو خواهید شد. وظایف سنگینی روی دوش هر دوی شما بوده است که حال از شدت خستگی قادر به کنترل کردن خود نیستید. بهتر است شرایط یکدیگر را درک کنید و جنبه های مثبت رابطه را ببینید.

فال روزانه دی
فال روزانه متولدین دی

امروز چه شکلی هستید؟! 😨
ویژگی اصلی شما جاه طلبی
سیاره شما زحل
سنگ ماه تولد لعل
رنگ مورد علاقه خاکستری
نقاط قوت منظم بودن، شکیبایی

دی ماهی عزیز…
شرایط امروز برایتان کمی بحرانی می‌شود. دیگران نیز در این موقعیت کوتاه نمی‌آیند و حرف خود را می‌زنند. بنابراین اگر کمی امروز را خودخواه باشید، ایرادی ندارد. در آینه به خودتان نگاه کنید. احساس غرور نمی‌کنید؟ دیگران هم همین نظر را در مورد شما دارند پس اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. اگر چه موفقیت شما تا حدودی وابسته به دیگران است اما آن که نقش اساسی را در این روند دارد، در نهایت خود شما هستید.

فال روزانه بهمن
فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه شکلی هستید؟! 😅
ویژگی اصلی شما هنجارشکن
سیاره شما اورانوس
سنگ ماه تولد یاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقه آبی
نقاط قوت انسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز…
بهتر است امروز کمی آرام تر باشید و آتش درونتان را کنترل کنید. درست در همان نقطه ای که هستید، زمان خوبی برای ایستادن و تمرکز کردن است. برای بدن تان احترام قائل شوید و با او آنطور که شایسته آن است برخورد کنید. از خوردن مواد غذایی مضر بپرهیزید و پس از کارهای سخت به بدن تان استراحت دهید. شما از وضعیت کنونی خود رضایت کامل را ندارید. اگر می‌خواهید دیگران را تحت تاثیر قرار دهید، به جای ظاهر، درون خود را خواستنی و جذاب تر کنید. زیبایی شما در درون تان است.

فال روزانه اسفند
فال روزانه متولدین اسفند

امروز چه شکلی هستید؟! 🙄
ویژگی اصلی شما دلسوز
سیاره شما نپتون
سنگ ماه تولد زمرد کبود
رنگ مورد علاقه بنفش
نقاط قوت آرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز…
سعی کنید از انتقاد دیگران درس بگیرید. دلسرد شدن و نا امید شدن نتیجه‌ای را برای شما در پی نخواهد داشت. امروز اتفاقات زیادی در اطرافتان رخ می‌دهد، اتفاقاتی که زیاد باب میلتان نبوده و باعث بر هم زدن آرامشتان می‌شود. اگر می‌خواهید تمرکز بر کارتان را از دست ندهید اتفاقات اطراف را جدی نگیرید. امروز، روز خوبی برای تجسس می‌تواند باشد ولی مواظب باشید به این بهانه در کارهای دیگران فضولی نکنید.

 



منبع سامان کهنه پوشی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید