۰

فال روزانه پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲

فال روزانه پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲
بازدید 13
مدت زمان خواندن نوشته : 17 دقیقه
موقعیت خورشید در فال روزانه

خورشید در موقعیت حوت (Pisces)

مشاهده فال روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
مشاهده فال روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند

فال روزانه
به عنوان یکی از روش‌های پیش‌بینی در فرهنگ‌های مختلف رواج دارد. این پیش‌بینی‌ها می‌توانند درباره مسائلی مانند موفقیت در کار، عشق و روابط، سلامتی و… باشند. برخی از افراد به فال روزانه به عنوان یک سنت یا روشی برای به دست آوردن راهنمایی در زندگی اعتقاد دارند و برخی دیگر نیز به آن صرفا به عنوان یک سرگرمی و تفریح نگاه می‌کنند. در هر صورت اگر شما نیز به فال و طالع بیینی علاقه‌مند هستید، با ما همراه باشید تا ببینید امروز چه چیزی پیش روی شما است.

فال حافظ
استخاره
طالع بینی حروف ابجد
فال انبیا
فال پاسور
فال قهوه

فال روزانه فروردین
فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه شکلی هستید؟! 😁
ویژگی اصلی شما مدیر بودن
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز…
امروز احساس می‌کنید که اطرافیانتان سر ناسازگاری با شما دارند، به دل نگیرید شاید این افراد شما را در بوته آزمایش قرار داده و قصد سنجش تحملتان را دارند. مهربانی با دیگران را کنار نگذارید، دادن انرژی مثبت به اطرافیان بازخوردی خواهد داشت که در مواقع پر استرس دریافت خواهید کرد. به جای بحث با شریک زندگیتان یک بلیط سینما گرفته و از لحظات باهم بودن لذت ببرید، بهتر است کمی هم وقت برای خودتان بگذارید.

فال روزانه اردیبهشت
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه شکلی هستید؟! 🤩
ویژگی اصلی شما با اراده و مصمم
سیاره شما زمین
سنگ ماه تولد زمرد
رنگ مورد علاقه صورتی جیغ
نقاط قوت سخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز…
رویاپردازی های خوش بینانه در رابطه با رسیدن به موفقیت امروز ذهن شما را به خود مشغول کرده‌اند و آماده اید تا هر کاری را به شرط آن که شما را به سوی رسیدن به اهدافتان پیش ببرد با انرژی تمام انجام دهید. با این حال متمرکز کردن افکارتان روی این که در قدم بعدی چه کاری باید انجام دهید می‌تواند برایتان با چالش همراه باشد. قبل از این که دست به هر حرکتی بزنید به اندازه کافی وقت گذاشته و به رویاهایی که در سر می پرورانید خوب فکر کنید تا ببینید سرانجام به کجا ختم خواهند شد. الان وقت خوبی برای این که بخواهید به دیگران ثابت کنید شما رئیس هستید به نظر نمی‌رسد و قطعا با واکنش تدافعی آنها روبرو خواهید شد، بهتر است امروز احتیاط کنید!

فال روزانه خرداد
فال روزانه متولدین خرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😊
ویژگی اصلی شما ارتباطات بالا
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه زرد
نقاط قوت شوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خردادماهی عزیز…
امروز احتمالا دلتان می‌خواهد همه بدانند که چه احساسی دارید و از این که احساسات خود را بیان کنید خجالت نخواهید کشید. اجازه ندهید ذهن‌تان شما را محدود کند و به احساسات خود اجازه دهید سکان کشتی قلبتان را در دست بگیرند. شما خیلی خوب می‌توانید تشخیص دهید که چه کاری باید انجام شود و خوشبختانه دیگران نیز به قدرت تشخیص شما اطمینان دارند. ولی باید مواظب باشید که رفتارهای مستبدانه از خودتان نشان نداده و دیگران را به انجام کاری که خودشان نمی خواهند وادار نکنید.حتی اگر فکر می‌کنید نظرهای آنها منطقی نیستند هم اول باید به حرفشان گوش کنید و قبل از گرفتن تصمیم نهایی نظر دیگران را نیز بسنجید. اجازه ندهید احساسات کنترل منطق شما را به دست بگیرند.

فال روزانه تیر
فال روزانه متولدین تیر

امروز چه شکلی هستید؟! 😎
ویژگی اصلی شما احساسی
سیاره شما ماه
سنگ ماه تولد مروارید
رنگ مورد علاقه نقره ای
نقاط قوت خود آموز بودن، پرورش دادن

تیرماهی عزیز…
طرز تفکر غیر معمول شما باعث می‌شود پایه و اساسی که روابطی جدی بر اساس آن ایجاد کرده‌اید به لرزه بیفتد. تحت تأثیر اورانوس ناگهان و در شرایطی که شما سعی در مخفی کردن احساسات خود برای حفظ صلح و آرامش در روابطتان داشته‌اید، انرژی فوق العاده زیادی در وجود شما آزاد می‌شود که زمینه را برای به زبان آوردن توفانی از حرف‌هایی که می‌توانند تنش و درگیری ایجاد کنند فراهم کرده است. ایده های عجیب و غریبی که در سرتان دارید آنقدر از زمان حال فراتر هستند که یا باید آنه را به طور کامل برای طرف مقابلتان شرح داده و یا به طور کلی بی خیال گفتن آنها شوید؛ گاهی درک ساده ترین چیزها هم بسیار دشوار به نظر می‌رسد.

فال روزانه مرداد
فال روزانه متولدین مرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😀
ویژگی اصلی شما خلاق بودن
سیاره شما خورشید
سنگ ماه تولد یاقوت
رنگ مورد علاقه طلایی
نقاط قوت شجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز…
امروز آرامش خانه تان می‌تواند خیلی راحت از بین برود، دلیل آن هم این است که بی صبری شما باعث می‌شود هر چیزی که لازم باشد را بگویید یا انجام دهید تا به خواسته خود برسید. تظاهر کردن به این که حاضرید نقطه نظرات یک نفر دیگر را بپذیرید بیهوده است، زیرا شما در شرایط فعلی به هیچ عنوان قادر به چنین کاری نیستید، اما لزومی هم ندارد که بخواهید با زور و بی توجهی به دیگران بخواهید به آن احساس آزادی که در جستجوی آن هستید دست پیدا کنید. در حال حاضر بهترین راه چاره این است که با لبخندی خودتان را از بحث و درگیری کنار بکشید. در چنین شرایطی سکوت نشان دهنده آگاهی و ذکاوت واقعی است.

فال روزانه شهریور
فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه شکلی هستید؟! 🙃
ویژگی اصلی شما ریزبین
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد زبرجد
رنگ مورد علاقه آبی دریایی
نقاط قوت دقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز…
امروز حتی اگر خودتان فکر کنید که دارید خیلی عادلانه رفتار می‌کنید ممکن است به راحتی درگیر نبردی طولانی با شخصی شوید که به لجبازی خودتان است. شاید بخواهید به دنبال راهی برای فرار از این وضعیت باشید، ساده ترین و بهترین راه برای جلوگیری از این تنش ها و درگیری این است که تا جای ممکن با افراد بی ارزش هم کلام نشوید. شما انتظاراتی غیر منطقی و افسانه ای از این که رابطه عاطفیتان چگونه باید باشد در سر دارید و این باعث شده است که موقعیت های خوبی که برایتان به وجود می‌آیند را به سادگی از دست بدهید. هیچ رابطه‌ای نمی‌تواند از روز اول همان رابطهایده‌آلی باشد که شما در ذهن‌تان دارید.

فال روزانه مهر
فال روزانه متولدین مهر

امروز چه شکلی هستید؟! 😅
ویژگی اصلی شما هماهنگ بودن
سیاره شما زهره
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه صورتی کم رنگ
نقاط قوت سیاست مدار، جذاب

مهرماهی عزیز…
امروز شما در مقابل افرادی که از شما ضعیف تر هستند برخوردی ملایمتر دارید و با آنها احساس همدردی می‌کنید. این که بخواهید به کسی که به شما نیاز دارد کمک کنید واقعا قابل ستایش است ولی بهتر است کمی با دقت و احتیاط بیشتری سعی در کمک کردن به دیگران داشته باشید و پیش از هر اقدامی از این که واقعا خودشان هم می خواهند که چنین کمکی به آنها شود اطمینان حاصل کنید؛ ممکن است شما فقط دچار سوء تفاهم شده باشید. ممکن است یکی از اطرافیانتان حرفی به شما بزند که همچون شعله ای آتش خشم و ناراحتی را به جان شما می اندازد. به جای این که تمام روز خودخوری کنید به این فرد بگویید که حرفش چقدر شما را ناراحت کرده است.

فال روزانه آبان
فال روزانه متولدین آبان

امروز چه شکلی هستید؟! 🙄
ویژگی اصلی شما با استقامت
سیاره شما پلوتون
سنگ ماه تولد یاقوت زرد
رنگ مورد علاقه سفید
نقاط قوت قدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز…
روز شما تا زمانی که ذهن‌تان را آزاد نکرده و برای رسیدگی به مسائل شخصیتان وقت نگذارید آغاز نخواهد شد. از کاه کوه نسازید و یادتان باشد که برای هر کسی یک راهی وجود دارد. دست از زخم زبان زدن بردارید. این کار نتیجه‌ای جز شکستن دل دیگران به همراه نخواهد داشت. به جای این کارها فهرستی از وظایف روزانه خود نوشته و به انجام آنها بپردازید. تمرکز روی این کارها نتایج بهتری به همراه خواهد داشت. اگر رابطه عاطفیتان با اهداف حرفه‌ای‌تان در تضاد است نگران نشوید، این دوگانگی موقتی است و اگر بتوانید یک امروز را از عشق‌تان وقت گرفته و به کارهایتان بپردازید خواهید توانست برای تعطیلات پیش رو با خیال راحت به او و رابطه تان رسیدگی کنید.

فال روزانه آذر
فال روزانه متولدین آذر

امروز چه شکلی هستید؟! 🥰
ویژگی اصلی شما مدبر
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز…
امروز بایستی تصمیمی را بگیرید. راهی را انتخاب کنید که به صلاح خود باشد و در آن موفق خواهید شد. اصلا فکر نکنید که اگر به خاطر مسائل مربوط به گذشته احساس گناه می‌کنید موظف به انجام کارهایی که دوست ندارید هستید. کاری را بکنید که خودتان دوست دارید انجام دهید، نه کاری که بخاطر دیگران نسبت به آن احساس وظیفه می‌کنید. اگر واقعا دلتان می‌خواهد به کسی کمک کنید این کار را انجام دهید، اما خودتان را در این راه قربانی نکنید. چنانچه رابطه عاطفی شما عمر زیادی ندارد فکر نکنید که همه چیز را در مورد طرف مقابلتان را می‌دانید. با او حرف بزنید، از او سوال بپرسید و او را بشناسید. عشق واقعی و پایدار تنها با شناخت کامل طرف مقابلتان به وجود خواهد آمد.

فال روزانه دی
فال روزانه متولدین دی

امروز چه شکلی هستید؟! 😏
ویژگی اصلی شما جاه طلبی
سیاره شما زحل
سنگ ماه تولد لعل
رنگ مورد علاقه خاکستری
نقاط قوت منظم بودن، شکیبایی

دی ماهی عزیز…
امروز یکی از نزدیکانتان برای شما فداکاری کرده تا به شما نشان دهد که چقدر برای او مهم هستید ولی نیت خوب او ممکن است اثری معکوس داشته و به ضرر شما تمام گردد. در هر صورت نبایستی او را سرزنش کنید. امشب از آن شب هایی نیست که بیرون رفتن و شلوغی و سر و صدا برای شما لذت بخش باشد. پس به شما توصیه می‌کنیم که اگر متأهل هستید در خانه شبی عاشقانه همراه با شریک زندگیتان بگذرانید و اگر مجرد هستید در خانه مانده و فعالیت های اجتماعیتان را از طریق گشتن در صفحات اجتماعیتان انجام دهید.

فال روزانه بهمن
فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه شکلی هستید؟! 😮
ویژگی اصلی شما هنجارشکن
سیاره شما اورانوس
سنگ ماه تولد یاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقه آبی
نقاط قوت انسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز…
افکار خلاقانه بسیاری را در ذهن خود پرورانده‌اید، ولی اگر بخواهید بدون فکر و برنامه ریزی مدام راجع به آن‌ها حرف زده و از شاخه ای به شاخه دیگری بپرید نمی‌توانید هیچ بهره ای از این افکار نبوغ آمیز خود ببرید. یک ایده را در نظر گرفته و تا انتهای راه آن را دنبال کنید. به جای این که به فکر خوشحال کردن و راضی نگه داشتن دیگران باشید بهتر است طوری زندگی کنید که خودتان شاد باشید و از آن لذت ببرید. احساس می‌کنید امروز نمی‌توانید مهارت همیشگیتان در سخن گفتن را به کار بگیرید.

فال روزانه اسفند
فال روزانه متولدین اسفند

امروز چه شکلی هستید؟! 😤
ویژگی اصلی شما دلسوز
سیاره شما نپتون
سنگ ماه تولد زمرد کبود
رنگ مورد علاقه بنفش
نقاط قوت آرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز…
از صبح اول وقت در فکر برنامه‌ها و نقشه‌هایی که ریخته‌اید هستید. برنامه‌هایی که به نظرتان پایه و اساس محکمی دارند. در همین حین نگرانی‌های گذشته به سراغتان آمده و افکارتان را مشوش خواهند کرد. از این درگیری ذهنی فرار نکنید. به جای شانه خالی کردن به فکر حل موضوع باشید. امروز پولی که به طور غیر منتظره ای به دست شما رسیده است باعث شده خیلی سخاوتمند شوید و خرج های بیهوده کنید

 

موقعیت خورشید در فال روزانه

خورشید در موقعیت حوت (Pisces)

مشاهده فال روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
مشاهده فال روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند

فال روزانه
به عنوان یکی از روش‌های پیش‌بینی در فرهنگ‌های مختلف رواج دارد. این پیش‌بینی‌ها می‌توانند درباره مسائلی مانند موفقیت در کار، عشق و روابط، سلامتی و… باشند. برخی از افراد به فال روزانه به عنوان یک سنت یا روشی برای به دست آوردن راهنمایی در زندگی اعتقاد دارند و برخی دیگر نیز به آن صرفا به عنوان یک سرگرمی و تفریح نگاه می‌کنند. در هر صورت اگر شما نیز به فال و طالع بیینی علاقه‌مند هستید، با ما همراه باشید تا ببینید امروز چه چیزی پیش روی شما است.

فال حافظ
استخاره
طالع بینی حروف ابجد
فال انبیا
فال پاسور
فال قهوه

فال روزانه فروردین
فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه شکلی هستید؟! 😁
ویژگی اصلی شما مدیر بودن
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز…
امروز احساس می‌کنید که اطرافیانتان سر ناسازگاری با شما دارند، به دل نگیرید شاید این افراد شما را در بوته آزمایش قرار داده و قصد سنجش تحملتان را دارند. مهربانی با دیگران را کنار نگذارید، دادن انرژی مثبت به اطرافیان بازخوردی خواهد داشت که در مواقع پر استرس دریافت خواهید کرد. به جای بحث با شریک زندگیتان یک بلیط سینما گرفته و از لحظات باهم بودن لذت ببرید، بهتر است کمی هم وقت برای خودتان بگذارید.

فال روزانه اردیبهشت
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه شکلی هستید؟! 🤩
ویژگی اصلی شما با اراده و مصمم
سیاره شما زمین
سنگ ماه تولد زمرد
رنگ مورد علاقه صورتی جیغ
نقاط قوت سخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز…
رویاپردازی های خوش بینانه در رابطه با رسیدن به موفقیت امروز ذهن شما را به خود مشغول کرده‌اند و آماده اید تا هر کاری را به شرط آن که شما را به سوی رسیدن به اهدافتان پیش ببرد با انرژی تمام انجام دهید. با این حال متمرکز کردن افکارتان روی این که در قدم بعدی چه کاری باید انجام دهید می‌تواند برایتان با چالش همراه باشد. قبل از این که دست به هر حرکتی بزنید به اندازه کافی وقت گذاشته و به رویاهایی که در سر می پرورانید خوب فکر کنید تا ببینید سرانجام به کجا ختم خواهند شد. الان وقت خوبی برای این که بخواهید به دیگران ثابت کنید شما رئیس هستید به نظر نمی‌رسد و قطعا با واکنش تدافعی آنها روبرو خواهید شد، بهتر است امروز احتیاط کنید!

فال روزانه خرداد
فال روزانه متولدین خرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😊
ویژگی اصلی شما ارتباطات بالا
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه زرد
نقاط قوت شوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خردادماهی عزیز…
امروز احتمالا دلتان می‌خواهد همه بدانند که چه احساسی دارید و از این که احساسات خود را بیان کنید خجالت نخواهید کشید. اجازه ندهید ذهن‌تان شما را محدود کند و به احساسات خود اجازه دهید سکان کشتی قلبتان را در دست بگیرند. شما خیلی خوب می‌توانید تشخیص دهید که چه کاری باید انجام شود و خوشبختانه دیگران نیز به قدرت تشخیص شما اطمینان دارند. ولی باید مواظب باشید که رفتارهای مستبدانه از خودتان نشان نداده و دیگران را به انجام کاری که خودشان نمی خواهند وادار نکنید.حتی اگر فکر می‌کنید نظرهای آنها منطقی نیستند هم اول باید به حرفشان گوش کنید و قبل از گرفتن تصمیم نهایی نظر دیگران را نیز بسنجید. اجازه ندهید احساسات کنترل منطق شما را به دست بگیرند.

فال روزانه تیر
فال روزانه متولدین تیر

امروز چه شکلی هستید؟! 😎
ویژگی اصلی شما احساسی
سیاره شما ماه
سنگ ماه تولد مروارید
رنگ مورد علاقه نقره ای
نقاط قوت خود آموز بودن، پرورش دادن

تیرماهی عزیز…
طرز تفکر غیر معمول شما باعث می‌شود پایه و اساسی که روابطی جدی بر اساس آن ایجاد کرده‌اید به لرزه بیفتد. تحت تأثیر اورانوس ناگهان و در شرایطی که شما سعی در مخفی کردن احساسات خود برای حفظ صلح و آرامش در روابطتان داشته‌اید، انرژی فوق العاده زیادی در وجود شما آزاد می‌شود که زمینه را برای به زبان آوردن توفانی از حرف‌هایی که می‌توانند تنش و درگیری ایجاد کنند فراهم کرده است. ایده های عجیب و غریبی که در سرتان دارید آنقدر از زمان حال فراتر هستند که یا باید آنه را به طور کامل برای طرف مقابلتان شرح داده و یا به طور کلی بی خیال گفتن آنها شوید؛ گاهی درک ساده ترین چیزها هم بسیار دشوار به نظر می‌رسد.

فال روزانه مرداد
فال روزانه متولدین مرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😀
ویژگی اصلی شما خلاق بودن
سیاره شما خورشید
سنگ ماه تولد یاقوت
رنگ مورد علاقه طلایی
نقاط قوت شجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز…
امروز آرامش خانه تان می‌تواند خیلی راحت از بین برود، دلیل آن هم این است که بی صبری شما باعث می‌شود هر چیزی که لازم باشد را بگویید یا انجام دهید تا به خواسته خود برسید. تظاهر کردن به این که حاضرید نقطه نظرات یک نفر دیگر را بپذیرید بیهوده است، زیرا شما در شرایط فعلی به هیچ عنوان قادر به چنین کاری نیستید، اما لزومی هم ندارد که بخواهید با زور و بی توجهی به دیگران بخواهید به آن احساس آزادی که در جستجوی آن هستید دست پیدا کنید. در حال حاضر بهترین راه چاره این است که با لبخندی خودتان را از بحث و درگیری کنار بکشید. در چنین شرایطی سکوت نشان دهنده آگاهی و ذکاوت واقعی است.

فال روزانه شهریور
فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه شکلی هستید؟! 🙃
ویژگی اصلی شما ریزبین
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد زبرجد
رنگ مورد علاقه آبی دریایی
نقاط قوت دقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز…
امروز حتی اگر خودتان فکر کنید که دارید خیلی عادلانه رفتار می‌کنید ممکن است به راحتی درگیر نبردی طولانی با شخصی شوید که به لجبازی خودتان است. شاید بخواهید به دنبال راهی برای فرار از این وضعیت باشید، ساده ترین و بهترین راه برای جلوگیری از این تنش ها و درگیری این است که تا جای ممکن با افراد بی ارزش هم کلام نشوید. شما انتظاراتی غیر منطقی و افسانه ای از این که رابطه عاطفیتان چگونه باید باشد در سر دارید و این باعث شده است که موقعیت های خوبی که برایتان به وجود می‌آیند را به سادگی از دست بدهید. هیچ رابطه‌ای نمی‌تواند از روز اول همان رابطهایده‌آلی باشد که شما در ذهن‌تان دارید.

فال روزانه مهر
فال روزانه متولدین مهر

امروز چه شکلی هستید؟! 😅
ویژگی اصلی شما هماهنگ بودن
سیاره شما زهره
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه صورتی کم رنگ
نقاط قوت سیاست مدار، جذاب

مهرماهی عزیز…
امروز شما در مقابل افرادی که از شما ضعیف تر هستند برخوردی ملایمتر دارید و با آنها احساس همدردی می‌کنید. این که بخواهید به کسی که به شما نیاز دارد کمک کنید واقعا قابل ستایش است ولی بهتر است کمی با دقت و احتیاط بیشتری سعی در کمک کردن به دیگران داشته باشید و پیش از هر اقدامی از این که واقعا خودشان هم می خواهند که چنین کمکی به آنها شود اطمینان حاصل کنید؛ ممکن است شما فقط دچار سوء تفاهم شده باشید. ممکن است یکی از اطرافیانتان حرفی به شما بزند که همچون شعله ای آتش خشم و ناراحتی را به جان شما می اندازد. به جای این که تمام روز خودخوری کنید به این فرد بگویید که حرفش چقدر شما را ناراحت کرده است.

فال روزانه آبان
فال روزانه متولدین آبان

امروز چه شکلی هستید؟! 🙄
ویژگی اصلی شما با استقامت
سیاره شما پلوتون
سنگ ماه تولد یاقوت زرد
رنگ مورد علاقه سفید
نقاط قوت قدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز…
روز شما تا زمانی که ذهن‌تان را آزاد نکرده و برای رسیدگی به مسائل شخصیتان وقت نگذارید آغاز نخواهد شد. از کاه کوه نسازید و یادتان باشد که برای هر کسی یک راهی وجود دارد. دست از زخم زبان زدن بردارید. این کار نتیجه‌ای جز شکستن دل دیگران به همراه نخواهد داشت. به جای این کارها فهرستی از وظایف روزانه خود نوشته و به انجام آنها بپردازید. تمرکز روی این کارها نتایج بهتری به همراه خواهد داشت. اگر رابطه عاطفیتان با اهداف حرفه‌ای‌تان در تضاد است نگران نشوید، این دوگانگی موقتی است و اگر بتوانید یک امروز را از عشق‌تان وقت گرفته و به کارهایتان بپردازید خواهید توانست برای تعطیلات پیش رو با خیال راحت به او و رابطه تان رسیدگی کنید.

فال روزانه آذر
فال روزانه متولدین آذر

امروز چه شکلی هستید؟! 🥰
ویژگی اصلی شما مدبر
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز…
امروز بایستی تصمیمی را بگیرید. راهی را انتخاب کنید که به صلاح خود باشد و در آن موفق خواهید شد. اصلا فکر نکنید که اگر به خاطر مسائل مربوط به گذشته احساس گناه می‌کنید موظف به انجام کارهایی که دوست ندارید هستید. کاری را بکنید که خودتان دوست دارید انجام دهید، نه کاری که بخاطر دیگران نسبت به آن احساس وظیفه می‌کنید. اگر واقعا دلتان می‌خواهد به کسی کمک کنید این کار را انجام دهید، اما خودتان را در این راه قربانی نکنید. چنانچه رابطه عاطفی شما عمر زیادی ندارد فکر نکنید که همه چیز را در مورد طرف مقابلتان را می‌دانید. با او حرف بزنید، از او سوال بپرسید و او را بشناسید. عشق واقعی و پایدار تنها با شناخت کامل طرف مقابلتان به وجود خواهد آمد.

فال روزانه دی
فال روزانه متولدین دی

امروز چه شکلی هستید؟! 😏
ویژگی اصلی شما جاه طلبی
سیاره شما زحل
سنگ ماه تولد لعل
رنگ مورد علاقه خاکستری
نقاط قوت منظم بودن، شکیبایی

دی ماهی عزیز…
امروز یکی از نزدیکانتان برای شما فداکاری کرده تا به شما نشان دهد که چقدر برای او مهم هستید ولی نیت خوب او ممکن است اثری معکوس داشته و به ضرر شما تمام گردد. در هر صورت نبایستی او را سرزنش کنید. امشب از آن شب هایی نیست که بیرون رفتن و شلوغی و سر و صدا برای شما لذت بخش باشد. پس به شما توصیه می‌کنیم که اگر متأهل هستید در خانه شبی عاشقانه همراه با شریک زندگیتان بگذرانید و اگر مجرد هستید در خانه مانده و فعالیت های اجتماعیتان را از طریق گشتن در صفحات اجتماعیتان انجام دهید.

فال روزانه بهمن
فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه شکلی هستید؟! 😮
ویژگی اصلی شما هنجارشکن
سیاره شما اورانوس
سنگ ماه تولد یاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقه آبی
نقاط قوت انسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز…
افکار خلاقانه بسیاری را در ذهن خود پرورانده‌اید، ولی اگر بخواهید بدون فکر و برنامه ریزی مدام راجع به آن‌ها حرف زده و از شاخه ای به شاخه دیگری بپرید نمی‌توانید هیچ بهره ای از این افکار نبوغ آمیز خود ببرید. یک ایده را در نظر گرفته و تا انتهای راه آن را دنبال کنید. به جای این که به فکر خوشحال کردن و راضی نگه داشتن دیگران باشید بهتر است طوری زندگی کنید که خودتان شاد باشید و از آن لذت ببرید. احساس می‌کنید امروز نمی‌توانید مهارت همیشگیتان در سخن گفتن را به کار بگیرید.

فال روزانه اسفند
فال روزانه متولدین اسفند

امروز چه شکلی هستید؟! 😤
ویژگی اصلی شما دلسوز
سیاره شما نپتون
سنگ ماه تولد زمرد کبود
رنگ مورد علاقه بنفش
نقاط قوت آرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز…
از صبح اول وقت در فکر برنامه‌ها و نقشه‌هایی که ریخته‌اید هستید. برنامه‌هایی که به نظرتان پایه و اساس محکمی دارند. در همین حین نگرانی‌های گذشته به سراغتان آمده و افکارتان را مشوش خواهند کرد. از این درگیری ذهنی فرار نکنید. به جای شانه خالی کردن به فکر حل موضوع باشید. امروز پولی که به طور غیر منتظره ای به دست شما رسیده است باعث شده خیلی سخاوتمند شوید و خرج های بیهوده کنید

 



منبع سامان کهنه پوشی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید