۰

فال روزانه پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال روزانه پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازدید 5
مدت زمان خواندن نوشته : 16 دقیقه
موقعیت خورشید در فال روزانه

خورشید در موقعیت ثور (Tarus)

مشاهده فال روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
مشاهده فال روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند

فال روزانه
به عنوان یکی از روش‌های پیش‌بینی در فرهنگ‌های مختلف رواج دارد. این پیش‌بینی‌ها می‌توانند درباره مسائلی مانند موفقیت در کار، عشق و روابط، سلامتی و… باشند. برخی از افراد به فال روزانه به عنوان یک سنت یا روشی برای به دست آوردن راهنمایی در زندگی اعتقاد دارند و برخی دیگر نیز به آن صرفا به عنوان یک سرگرمی و تفریح نگاه می‌کنند. در هر صورت اگر شما نیز به فال و طالع بیینی علاقه‌مند هستید، با ما همراه باشید تا ببینید امروز چه چیزی پیش روی شما است.

فال حافظ
استخاره
طالع بینی حروف ابجد
فال انبیا
فال پاسور
فال قهوه

فال روزانه فروردین
فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه شکلی هستید؟! 🥺
ویژگی اصلی شما مدیر بودن
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز…
امروز در محیطی جدید قرار خواهید گرفت. شما می‌توانید افراد جدید را ملاقات کنید و این آشنایی‌ها انگیزه شما را افزایش می‌دهد. اگر قصد سرمایه‌گذاری در اموری را دارید عجله نکنید و خوب این تصمیم را سبک سنگین کنید زیرا ممکن است برای شما جز ضرر چیزی نداشته باشد. فراموش نکنید که در مصرف خود صرفه جویی را مدنظر داشته باشید و همچنین با ملایمت بیشتری با اطرافیان خود رفتار کنید.

فال روزانه اردیبهشت
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه شکلی هستید؟! 😕
ویژگی اصلی شما با اراده و مصمم
سیاره شما زمین
سنگ ماه تولد زمرد
رنگ مورد علاقه صورتی جیغ
نقاط قوت سخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز…
بهتر است دروغ گفتن را برای مدتی کنار بگذارید، چه مصلحتی باشد چه نه! پنهان کردن حقایق به یکی از عادات شما تبدیل شده است. این رفتار شما باعث شده تا احساسات دیگران خدشه دار شود. از امروز یک تغییر مثبت ایجاد کنید. توصیه می‌کنیم در بیان حرف‌های خود احساسات سایر افراد را نیز در نظر بگیرید. شما می‌توانید بدون اینکه دیگران را ناراحت کنید، حرف‌های خود را بر زبان بیاورید.

فال روزانه خرداد
فال روزانه متولدین خرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😐
ویژگی اصلی شما ارتباطات بالا
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه زرد
نقاط قوت شوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خردادماهی عزیز…
حس ششم؛ چیزی که بارها درباره آن شنیده ایم ولی شاید تا کنون نمودی از آن را در زندگی خود ندیده باشیم. شما امروز به حس ششم خود بسیار توجه می‌کنید و حدس ها و گمآن‌هایتان را قطع به یقین می‌دانید. حواستان باشد که در این مورد زیاده روی نکنید و هرچه را که میبینید گمان بد به آن نبرید چرا که این حس، امروز به طور ناخود آگاه در شما پدید آمده و احتمالا فردا به بسیاری از گمآن‌هایی که کرده‌اید خواهید خندید!

فال روزانه تیر
فال روزانه متولدین تیر

امروز چه شکلی هستید؟! 🤔
ویژگی اصلی شما احساسی
سیاره شما ماه
سنگ ماه تولد مروارید
رنگ مورد علاقه نقره ای
نقاط قوت خود آموز بودن، پرورش دادن

تیرماهی عزیز…
امروز از آن روزهاست که چندان حال و حوصله کار کردن ندارید. اما بدانید فرار از مسئویت و عمل نکردن به وظایف می‌تواند پیامد نامطلوبی برایتان داشته باشد. بهتر است به جای تنبلی کردن و اتلاف وقت با یک برنامه ریزی درست کارهایی که باید انجام دهید و کارهایی که احتمالا از روزهای قبل باقی مانده‌اند را اولویت بندی کرده و با انجام آنها از این آشفتگی ذهنی خلاص شوید. بعد از آن وقت کافی خواهید داشت که استراحت کرده و به انجام کارهایی بپردازید که به آنها علاقمندید.  

فال روزانه مرداد
فال روزانه متولدین مرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😮
ویژگی اصلی شما خلاق بودن
سیاره شما خورشید
سنگ ماه تولد یاقوت
رنگ مورد علاقه طلایی
نقاط قوت شجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز…
امروز روز خوبی برای آدم های حساسی چون شما نیست. در واقع، آنقدر خشونت در چنین روزی در هوا پراکنده است که روی حال و هوای شما نیز تاثیر می گذارد. شاید احساس ناراحتی و افسردگی کنید اما یادتان باشد که همیشه شرایط بر وقف مرادتان نیست. پس اگر می‌خواهید که از این شرایط استرس زا دور باشید، خودتان را کنار بکشید. حتی اگر امکانش هست، مرخصی بگیرید و در خانه بمانید و کاری را که بدان علاقه دارید انجام دهید. به زودی از طرف فردی که به او علاقه دارید، یک خبر خوب می شنوید. شادی تان را با صرف یک شام دو نفره جشن بگیرید.

فال روزانه شهریور
فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه شکلی هستید؟! 🙂
ویژگی اصلی شما ریزبین
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد زبرجد
رنگ مورد علاقه آبی دریایی
نقاط قوت دقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز…
امروز شما خودتان را از فعالیت های اجتماعی کنار کشیده و می‌خواهید در خلوت خودتان به افکار ایده‌آل گرایانه و باورهایی که دارید بپردازید. شما با انگیزه بسیاری به دنبال ایجاد تغییرات مثبت در زندگی خودتان و همچنین دنیای اطرافتان هستید. با وجود این که دوستان و همکارانتان شما را به دنبال کردن اهداف و رویاهایتان تشویق می‌کنند چیزی در درونتان تغییر کرده است و حس همکاری شما از بین رفته و ترجیح می‌دهید خودتان به تنهایی اهدافتان را پیش ببرید. از خلاقیتی که امروز در وجودتان موج می‌زند و نگاه تازه‌ای که به دنیای اطرافتان دارید برای بهبود بخشیدن به رابطه عاطفیتان استفاده کنید و کارهایی کنید که عشق‌تان را به هیجان بیاورند.

فال روزانه مهر
فال روزانه متولدین مهر

امروز چه شکلی هستید؟! 🙄
ویژگی اصلی شما هماهنگ بودن
سیاره شما زهره
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه صورتی کم رنگ
نقاط قوت سیاست مدار، جذاب

مهرماهی عزیز…
امروز بدون آن که خودتان حواستان باشد ناگهان افکار خود را به زبان آورده و با نداشتن حس همدردی و یا تفکرات به نظر افراط گرایانه خود اطرافیانتان را تعجب زده خواهید کرد. اگر نمی‌خواهید مورد قضاوت آنها قرار بگیرید بهتر است تا جای ممکن سکوت اختیار کنید و در بحث هایی که ارتباط مستقیمی با شما ندارند شرکت نکنید. چنانچه هنوز با کسی رابطه عاطفی برقرار نکرده‌اید و با نگاه کردن به زوج های اطرافتان دلتان را غصه می‌گیرد باید باور کنید که امروز در تنهایی خود خیلی راحتتر خواهید بود. واقعیت این نکته را تنها آنهایی که در یک رابطه عاطفی به سر می‌برند درک می‌کنند. بودن در یک رابطه همیشه هم به آن خوبی که از دور به نظر می‌رسد نیست.

فال روزانه آبان
فال روزانه متولدین آبان

امروز چه شکلی هستید؟! 😇
ویژگی اصلی شما با استقامت
سیاره شما پلوتون
سنگ ماه تولد یاقوت زرد
رنگ مورد علاقه سفید
نقاط قوت قدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز…
امروز می‌توانید خیلی راحت روی دور کار کردن بیفتید و کارهای زیادی را هم به انجام برسانید، به شرط آنکه یادتان باشد در طول مسیرتان تفریح هم داشته باشید. با وجود این که در کارتان با اراده تمام پیش می‌روید و هیچ چیزی نمی‌تواند جلویتان را بگیرد، روابط اجتماعی در حین انجام کار، از خود کاری که انجام می‌دهید مهمتر هستند. هیچ کدام از احساسات خود را انکار و یا مخفی نکنید و در مکالماتتان خیلی واضح و رک سخن بگویید. مخفی کردن حقایق در امروز، مشکلات را در آینده چند برابر خواهد کرد. اگر موضوعی در رابطه عاطفیتان وجود دارد که نیاز به بحث و بررسی دارد حتما برای آن وقت کافی بگذارید تا بتوانید آن را حل کرده و همراه با عشق‌تان از بعدازظهر خود لذت ببرید.

فال روزانه آذر
فال روزانه متولدین آذر

امروز چه شکلی هستید؟! 😎
ویژگی اصلی شما مدبر
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز…
یکی از اطرافیانتان خودش را مرکز این دنیا می داند و به این که کارها و رفتارهایش چه تأثیراتی روی دیگران، برنامه‌ها و زندگیشان می گذارد هیچ اهمیتی نمی‌دهد. به جای این که در سکوت نظاره گر این رفتارها باشید بهتر است پیش از آن که اوضاع از کنترل خارج شود با او روبرو شوید و خیلی رک و صریح و البته با ملایمت نظرتان را درباره این برخوردها بگویید. شاید او کمی از دستتان ناراحت شود، ولی خودتان و خیلی از اطرافیانتان از نتیجه‌ای که به دست خواهد آمد خوشحال و راضی خواهید بود. وقت آن رسیده که به رابطه عاطفیتان کمی هیجان بخشیده و آن را از یکنواختی درآورید، البته برای این کار بهتر است انتظارات و علایق طرف مقابلتان را نیز در نظر داشته باشید.

فال روزانه دی
فال روزانه متولدین دی

امروز چه شکلی هستید؟! 😥
ویژگی اصلی شما جاه طلبی
سیاره شما زحل
سنگ ماه تولد لعل
رنگ مورد علاقه خاکستری
نقاط قوت منظم بودن، شکیبایی

دی ماهی عزیز…
امروز شما با استفاده از مهارت فکردن و مهربانی خاصی که در وجودتان است می‌توانید در مورد مسائل مهم و اساسی بحث کنید. در شرایط فعلی مهربانی شما بیش از هر وقت دیگری است و به شما کمک می‌کند با دیگران به راحتی احساس همدردی کنید. در حال حاضر نگرش شما منطقی تر شده است و می‌توانید رویای مبهمی که داشته‌اید را به تعادل برسانید و آن را از یک امید واهی به هدفی قابل دست یابی تبدیل کنید. با تجهیزات ارتباطی جدیدی آشنا خواهید شد که به شما کمک می‌کنند کارهایتان را خیلی راحت تر از همیشه انجام دهید. شاید در ابتدا نگران این باشید که استفاده از آن برای شما دشوار باشد، ولی خیلی زود همه چیز روبراه خواهد شد.

فال روزانه بهمن
فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه شکلی هستید؟! 🤗
ویژگی اصلی شما هنجارشکن
سیاره شما اورانوس
سنگ ماه تولد یاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقه آبی
نقاط قوت انسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز…
اگر مجرد هستید، احتمال این که امروز قدم در رابطه‌ای جدید بگذارید، زیاد است. اگر هم متاهل اید، بهتر است بیشتر به فرزندان خود بیاندیشید و وقت تان را با آنها سپری کنید. مهم نیست در چه شرایطی به سر می برید، همیشه سعی کنید به دنبال بهترین راه باشید برای بهبودی رابطه عاطفی خود به دنبال راههای جدید و خلاقانه بگردید. سعی کنید به ظاهر خود نیز توجه بیشتری داشته باشید و کمی هم خودتان را با مد روز پیش ببرید. به زودی به جوابی که مدت ها انتظار آن را می کشید، خواهید رسید.

فال روزانه اسفند
فال روزانه متولدین اسفند

امروز چه شکلی هستید؟! 😏
ویژگی اصلی شما دلسوز
سیاره شما نپتون
سنگ ماه تولد زمرد کبود
رنگ مورد علاقه بنفش
نقاط قوت آرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز…
امروز صبح آنقدر بی تحرک و تنبل هستید که حرص اطرافیانتان را در می‌آورید؛ اما به آنها بگویید کمی صبور باشند، تا غروب خورشید آنچنان پرانرژی خواهید بود که نمی‌توانید یک جا بیکار بنشینید و حتی شب هم خیلی دیر خوابتان خواهد برد. اگر امروز کسی سراغتان را نگرفت فکر نکنید که دوستانتان شما را کنار گذاشته اند؛ شما اطلاعات کافی را در دست ندارید، پس زود قضاوت نکنید. درواقع شما در حال حاضر آنقدر حساس شده‌اید که بی هیچ دلیلی از کاه کوه می سازید و برداشت های اشتباهی از حرف‌ها و رفتارهای دیگران دارید. کاری نکنید که باعث شود راهی برای برگشت نداشته باشید، بدون سرزنش کردن دیگران افکارتان را با آنها در میان بگذارید.

 

موقعیت خورشید در فال روزانه

خورشید در موقعیت ثور (Tarus)

مشاهده فال روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
مشاهده فال روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند

فال روزانه
به عنوان یکی از روش‌های پیش‌بینی در فرهنگ‌های مختلف رواج دارد. این پیش‌بینی‌ها می‌توانند درباره مسائلی مانند موفقیت در کار، عشق و روابط، سلامتی و… باشند. برخی از افراد به فال روزانه به عنوان یک سنت یا روشی برای به دست آوردن راهنمایی در زندگی اعتقاد دارند و برخی دیگر نیز به آن صرفا به عنوان یک سرگرمی و تفریح نگاه می‌کنند. در هر صورت اگر شما نیز به فال و طالع بیینی علاقه‌مند هستید، با ما همراه باشید تا ببینید امروز چه چیزی پیش روی شما است.

فال حافظ
استخاره
طالع بینی حروف ابجد
فال انبیا
فال پاسور
فال قهوه

فال روزانه فروردین
فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه شکلی هستید؟! 🥺
ویژگی اصلی شما مدیر بودن
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز…
امروز در محیطی جدید قرار خواهید گرفت. شما می‌توانید افراد جدید را ملاقات کنید و این آشنایی‌ها انگیزه شما را افزایش می‌دهد. اگر قصد سرمایه‌گذاری در اموری را دارید عجله نکنید و خوب این تصمیم را سبک سنگین کنید زیرا ممکن است برای شما جز ضرر چیزی نداشته باشد. فراموش نکنید که در مصرف خود صرفه جویی را مدنظر داشته باشید و همچنین با ملایمت بیشتری با اطرافیان خود رفتار کنید.

فال روزانه اردیبهشت
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه شکلی هستید؟! 😕
ویژگی اصلی شما با اراده و مصمم
سیاره شما زمین
سنگ ماه تولد زمرد
رنگ مورد علاقه صورتی جیغ
نقاط قوت سخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز…
بهتر است دروغ گفتن را برای مدتی کنار بگذارید، چه مصلحتی باشد چه نه! پنهان کردن حقایق به یکی از عادات شما تبدیل شده است. این رفتار شما باعث شده تا احساسات دیگران خدشه دار شود. از امروز یک تغییر مثبت ایجاد کنید. توصیه می‌کنیم در بیان حرف‌های خود احساسات سایر افراد را نیز در نظر بگیرید. شما می‌توانید بدون اینکه دیگران را ناراحت کنید، حرف‌های خود را بر زبان بیاورید.

فال روزانه خرداد
فال روزانه متولدین خرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😐
ویژگی اصلی شما ارتباطات بالا
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه زرد
نقاط قوت شوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خردادماهی عزیز…
حس ششم؛ چیزی که بارها درباره آن شنیده ایم ولی شاید تا کنون نمودی از آن را در زندگی خود ندیده باشیم. شما امروز به حس ششم خود بسیار توجه می‌کنید و حدس ها و گمآن‌هایتان را قطع به یقین می‌دانید. حواستان باشد که در این مورد زیاده روی نکنید و هرچه را که میبینید گمان بد به آن نبرید چرا که این حس، امروز به طور ناخود آگاه در شما پدید آمده و احتمالا فردا به بسیاری از گمآن‌هایی که کرده‌اید خواهید خندید!

فال روزانه تیر
فال روزانه متولدین تیر

امروز چه شکلی هستید؟! 🤔
ویژگی اصلی شما احساسی
سیاره شما ماه
سنگ ماه تولد مروارید
رنگ مورد علاقه نقره ای
نقاط قوت خود آموز بودن، پرورش دادن

تیرماهی عزیز…
امروز از آن روزهاست که چندان حال و حوصله کار کردن ندارید. اما بدانید فرار از مسئویت و عمل نکردن به وظایف می‌تواند پیامد نامطلوبی برایتان داشته باشد. بهتر است به جای تنبلی کردن و اتلاف وقت با یک برنامه ریزی درست کارهایی که باید انجام دهید و کارهایی که احتمالا از روزهای قبل باقی مانده‌اند را اولویت بندی کرده و با انجام آنها از این آشفتگی ذهنی خلاص شوید. بعد از آن وقت کافی خواهید داشت که استراحت کرده و به انجام کارهایی بپردازید که به آنها علاقمندید.  

فال روزانه مرداد
فال روزانه متولدین مرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😮
ویژگی اصلی شما خلاق بودن
سیاره شما خورشید
سنگ ماه تولد یاقوت
رنگ مورد علاقه طلایی
نقاط قوت شجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز…
امروز روز خوبی برای آدم های حساسی چون شما نیست. در واقع، آنقدر خشونت در چنین روزی در هوا پراکنده است که روی حال و هوای شما نیز تاثیر می گذارد. شاید احساس ناراحتی و افسردگی کنید اما یادتان باشد که همیشه شرایط بر وقف مرادتان نیست. پس اگر می‌خواهید که از این شرایط استرس زا دور باشید، خودتان را کنار بکشید. حتی اگر امکانش هست، مرخصی بگیرید و در خانه بمانید و کاری را که بدان علاقه دارید انجام دهید. به زودی از طرف فردی که به او علاقه دارید، یک خبر خوب می شنوید. شادی تان را با صرف یک شام دو نفره جشن بگیرید.

فال روزانه شهریور
فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه شکلی هستید؟! 🙂
ویژگی اصلی شما ریزبین
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد زبرجد
رنگ مورد علاقه آبی دریایی
نقاط قوت دقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز…
امروز شما خودتان را از فعالیت های اجتماعی کنار کشیده و می‌خواهید در خلوت خودتان به افکار ایده‌آل گرایانه و باورهایی که دارید بپردازید. شما با انگیزه بسیاری به دنبال ایجاد تغییرات مثبت در زندگی خودتان و همچنین دنیای اطرافتان هستید. با وجود این که دوستان و همکارانتان شما را به دنبال کردن اهداف و رویاهایتان تشویق می‌کنند چیزی در درونتان تغییر کرده است و حس همکاری شما از بین رفته و ترجیح می‌دهید خودتان به تنهایی اهدافتان را پیش ببرید. از خلاقیتی که امروز در وجودتان موج می‌زند و نگاه تازه‌ای که به دنیای اطرافتان دارید برای بهبود بخشیدن به رابطه عاطفیتان استفاده کنید و کارهایی کنید که عشق‌تان را به هیجان بیاورند.

فال روزانه مهر
فال روزانه متولدین مهر

امروز چه شکلی هستید؟! 🙄
ویژگی اصلی شما هماهنگ بودن
سیاره شما زهره
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه صورتی کم رنگ
نقاط قوت سیاست مدار، جذاب

مهرماهی عزیز…
امروز بدون آن که خودتان حواستان باشد ناگهان افکار خود را به زبان آورده و با نداشتن حس همدردی و یا تفکرات به نظر افراط گرایانه خود اطرافیانتان را تعجب زده خواهید کرد. اگر نمی‌خواهید مورد قضاوت آنها قرار بگیرید بهتر است تا جای ممکن سکوت اختیار کنید و در بحث هایی که ارتباط مستقیمی با شما ندارند شرکت نکنید. چنانچه هنوز با کسی رابطه عاطفی برقرار نکرده‌اید و با نگاه کردن به زوج های اطرافتان دلتان را غصه می‌گیرد باید باور کنید که امروز در تنهایی خود خیلی راحتتر خواهید بود. واقعیت این نکته را تنها آنهایی که در یک رابطه عاطفی به سر می‌برند درک می‌کنند. بودن در یک رابطه همیشه هم به آن خوبی که از دور به نظر می‌رسد نیست.

فال روزانه آبان
فال روزانه متولدین آبان

امروز چه شکلی هستید؟! 😇
ویژگی اصلی شما با استقامت
سیاره شما پلوتون
سنگ ماه تولد یاقوت زرد
رنگ مورد علاقه سفید
نقاط قوت قدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز…
امروز می‌توانید خیلی راحت روی دور کار کردن بیفتید و کارهای زیادی را هم به انجام برسانید، به شرط آنکه یادتان باشد در طول مسیرتان تفریح هم داشته باشید. با وجود این که در کارتان با اراده تمام پیش می‌روید و هیچ چیزی نمی‌تواند جلویتان را بگیرد، روابط اجتماعی در حین انجام کار، از خود کاری که انجام می‌دهید مهمتر هستند. هیچ کدام از احساسات خود را انکار و یا مخفی نکنید و در مکالماتتان خیلی واضح و رک سخن بگویید. مخفی کردن حقایق در امروز، مشکلات را در آینده چند برابر خواهد کرد. اگر موضوعی در رابطه عاطفیتان وجود دارد که نیاز به بحث و بررسی دارد حتما برای آن وقت کافی بگذارید تا بتوانید آن را حل کرده و همراه با عشق‌تان از بعدازظهر خود لذت ببرید.

فال روزانه آذر
فال روزانه متولدین آذر

امروز چه شکلی هستید؟! 😎
ویژگی اصلی شما مدبر
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز…
یکی از اطرافیانتان خودش را مرکز این دنیا می داند و به این که کارها و رفتارهایش چه تأثیراتی روی دیگران، برنامه‌ها و زندگیشان می گذارد هیچ اهمیتی نمی‌دهد. به جای این که در سکوت نظاره گر این رفتارها باشید بهتر است پیش از آن که اوضاع از کنترل خارج شود با او روبرو شوید و خیلی رک و صریح و البته با ملایمت نظرتان را درباره این برخوردها بگویید. شاید او کمی از دستتان ناراحت شود، ولی خودتان و خیلی از اطرافیانتان از نتیجه‌ای که به دست خواهد آمد خوشحال و راضی خواهید بود. وقت آن رسیده که به رابطه عاطفیتان کمی هیجان بخشیده و آن را از یکنواختی درآورید، البته برای این کار بهتر است انتظارات و علایق طرف مقابلتان را نیز در نظر داشته باشید.

فال روزانه دی
فال روزانه متولدین دی

امروز چه شکلی هستید؟! 😥
ویژگی اصلی شما جاه طلبی
سیاره شما زحل
سنگ ماه تولد لعل
رنگ مورد علاقه خاکستری
نقاط قوت منظم بودن، شکیبایی

دی ماهی عزیز…
امروز شما با استفاده از مهارت فکردن و مهربانی خاصی که در وجودتان است می‌توانید در مورد مسائل مهم و اساسی بحث کنید. در شرایط فعلی مهربانی شما بیش از هر وقت دیگری است و به شما کمک می‌کند با دیگران به راحتی احساس همدردی کنید. در حال حاضر نگرش شما منطقی تر شده است و می‌توانید رویای مبهمی که داشته‌اید را به تعادل برسانید و آن را از یک امید واهی به هدفی قابل دست یابی تبدیل کنید. با تجهیزات ارتباطی جدیدی آشنا خواهید شد که به شما کمک می‌کنند کارهایتان را خیلی راحت تر از همیشه انجام دهید. شاید در ابتدا نگران این باشید که استفاده از آن برای شما دشوار باشد، ولی خیلی زود همه چیز روبراه خواهد شد.

فال روزانه بهمن
فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه شکلی هستید؟! 🤗
ویژگی اصلی شما هنجارشکن
سیاره شما اورانوس
سنگ ماه تولد یاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقه آبی
نقاط قوت انسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز…
اگر مجرد هستید، احتمال این که امروز قدم در رابطه‌ای جدید بگذارید، زیاد است. اگر هم متاهل اید، بهتر است بیشتر به فرزندان خود بیاندیشید و وقت تان را با آنها سپری کنید. مهم نیست در چه شرایطی به سر می برید، همیشه سعی کنید به دنبال بهترین راه باشید برای بهبودی رابطه عاطفی خود به دنبال راههای جدید و خلاقانه بگردید. سعی کنید به ظاهر خود نیز توجه بیشتری داشته باشید و کمی هم خودتان را با مد روز پیش ببرید. به زودی به جوابی که مدت ها انتظار آن را می کشید، خواهید رسید.

فال روزانه اسفند
فال روزانه متولدین اسفند

امروز چه شکلی هستید؟! 😏
ویژگی اصلی شما دلسوز
سیاره شما نپتون
سنگ ماه تولد زمرد کبود
رنگ مورد علاقه بنفش
نقاط قوت آرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز…
امروز صبح آنقدر بی تحرک و تنبل هستید که حرص اطرافیانتان را در می‌آورید؛ اما به آنها بگویید کمی صبور باشند، تا غروب خورشید آنچنان پرانرژی خواهید بود که نمی‌توانید یک جا بیکار بنشینید و حتی شب هم خیلی دیر خوابتان خواهد برد. اگر امروز کسی سراغتان را نگرفت فکر نکنید که دوستانتان شما را کنار گذاشته اند؛ شما اطلاعات کافی را در دست ندارید، پس زود قضاوت نکنید. درواقع شما در حال حاضر آنقدر حساس شده‌اید که بی هیچ دلیلی از کاه کوه می سازید و برداشت های اشتباهی از حرف‌ها و رفتارهای دیگران دارید. کاری نکنید که باعث شود راهی برای برگشت نداشته باشید، بدون سرزنش کردن دیگران افکارتان را با آنها در میان بگذارید.

 



منبع سامان کهنه پوشی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید