۰

فرصت استثنایی برای خرید کیس زیبای NZXT H510 Elite با تخفیف شگفت‌انگیز

فرصت استثنایی برای خرید کیس زیبای NZXT H510 Elite با تخفیف شگفت‌انگیز
بازدید 16
مدت زمان خواندن نوشته : 3 دقیقه


اگر به دنبال یک کیس مناسب و زیبا برای میزبانی قطعات ارزشمند سیستم خود می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت را از دست ندهید و به سراغ کیس‌های برند نام‌آشنای NZXT بروید. شما می‌توانید یکی از زیباترین کیس های دنیا با نامH510 Elite از برند مشهور NZXT را با قیمت استثنایی خریداری کنید.

کیس NZXT H510 Elite

NZXT را می‌توان یکی از برندهای مشهور سازنده کیس و سیستم خنک‌کننده دانست که در میان گیمرها و کاربران حرفه‌ای از محبوبیت خاصی برخوردار است. این برند در سال 2004 با معرفی اولین کیس خود وارد دنیای فناوری شد.

کیس زیبای H510 Elite یکی از نمونه‌های موفق این برند است که در حقیقت نسخه تکامل‌ یافته کیس H500 به حساب می‌آید. NZXT H510 Elite یک کیسMid-Tower  با پنل شیشه‌ای و مجهز به درگاه USB Type-C است که امکان نصب کارت گرافیک به صورت ایستاده (عمودی) و نورپردازی RGB را برای گیمرها فراهم می‌کند.

پشتیبانی از مادربردهایATX  با هفت درگاه PCI موجب شده تا H510 Elite به یکی از محبوب‌ترین کیس های گیمینگ در بازارهای جهانی تبدیل شود. علاوه بر این با یک کیس زیبا مواجهید که از طراحی مدرنی برخوردار بوده از پنل‌های شیشه‌ای بهره می‌برد.

ایران خرید کیس NZXT H510 Elite

این پنل‌های شیشه‌ای دو بار گرما دیده تا به مراتب محکم‌تر از شیشه‌های معمولی باشد. علاوه بر زیبایی باید به طراحی اصولی، کیفیت ساخت بالا، فضای ایده آل برای مدیریت کابل‌ها، گردش مناسب هوا و پشتیبانی از سخت‌افزارهای جدید نیز اشاره کرد.

روی کیس NZXT H510 Elite انواع و اقسام فن‌های 120 و 140 میلی‌متری با نورپردازی RGB قرار گرفته تا گیمرها مشکلی بابت خنک نگه داشتن سخت‌افزار ارزشمند خود حس نکنند. سیستم نورپردازی اختصاصی برند NZXT  هم زیبایی این کیس را دوچندان کرده است.

قیمت کیس NZXT H510 Elite

دکمه پاور به شکل یک حلقه با نور سفیدرنگ، یک عدد پورت USB 3.1 در کنار پورت Type-C به همراه جک 3.5 میلی‌متری صدا روی قاب جلویی کیس جا خوش کرده‌اند تا کاربران هیچگونه کم و کسری در این رابطه حس نکنند.

جنس بدنه کیس هم از استیل ضد زنگ بوده که از مقاومت بالایی برخوردار است و تمامی ورودی‌های هوا در این کیس از فیلتر ضد گرد و غبار بهره می‌برند. به صورت خلاصه از ویژگی‌های کیس NZXT H510 Elite می‌توان به زبان طراحی کاملاً بروز، طراحی تماشایی با نورپردازی RGB و کیفیت ساخت بالا با شیشه  Dual-Tempered اشاره کرد.

علاوه بر این وجود فن‌های مرغوب و درجه یک 140 میلی متری در کنار پشتیبانی از انواع قطعات جدید و رادیاتور بزرگ کولر مایع و امکان نصب کارت گرافیک به صورت ایستاده از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این کیس محسوب می‌شود.

فروش کیس NZXT H510 Elite

تخفیف بزرگ برای کیس  NZXT H510 Elite

زیبایی NZXT H510 Elite می‌تواند هر بیننده‌ای را مسحور خود کند و همین حالا شما می‌توانید کیس تماشایی NZXT H510 Elite را با تخفیف ویژه و قیمت استثنایی برای سیستم جدید خود خریداری کنید.

کیس NZXT H510 Elite

در واقع امکان خرید کیس NZXT H510 Elite با تخفیف بسیار ویژه از فروشگاه معتبر دیجی‌کالا فراهم شده و پیشنهاد می‌شود این فرصت محدود را از دست ندهید و با تهیه NZXT H510 Elite با قیمت عالی، صاحب یکی از زیباترین کیس های دنیا شوید.

سلب مسئولیت: مطالب منتشرشده در دسته رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب صرفاً بازنشر شده و شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید