۰

قابلیت جذاب ایموجی صوتی به Google Phone اضافه شد

قابلیت جذاب ایموجی صوتی به Google Phone اضافه شد
بازدید 8
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


در به‌روز رسانی جدید گوگل، برنامه Google Phone  مجهز به قابلیت «ایموجی صوتی» شده است. این قابلیت در حال حاضر برای برخی کاربران فعال شده است.

«ایموجی صوتی» در برنامه Google Phone در واقع افکت‌های صوتی هستند که به ایموجی‌های تشویق، خنده، جشن، گریه، صدای طبل و غیره متصل می‌شوند.

با انتخاب یکی از این اموجی‌های صوتی، Google Phone یک انیمیشن سرگرم‌کننده پخش می‌کند و همزمان افکت صوتی به مدت چند ثانیه پخش می‌شود. لازم به ذکر است هر دو طرف تماس تلفنی قادر به شنیدن افکت صوتی هستند.

گوگل در رابطه با این قابلیت می‌گوید:

در هنگام تماس احساسات و حالات خود را می‌توانید با صداهایی مانند تشویق، خنده، صدای طبل، ناراحتی و موارد دیگر با ایموجی‌های قابل لمس بیان کنید.

به نظر می‌رسد کاربران در استفاده از این افکت‌های صوتی با محدودیت روبرو هستند به طوری که نمی‌توانند پشت سر هم چند بار از آن‌ها استفاده کنند بلکه بین ارسال ایموجی‌ها فاصله‌ای کوتاه وجود دارد. البته این محدودیت از نگاه برخی گزینه خوبی می‌باشد.

دسترسی به ایموجی صوتی در حال حاضر به دو صورت می‌باشد. در روش اول کاربران می‌توانند روی دکمه بیشتر (More) کلیک کنند تا لیست ایموجی‌ها نشان داده شود. در روش دوم نیز یک تراشه وجود دارد که در رابط تماس اصلی نمایش داده می‌شود که با آن دسترسی به این قابلیت میسر می‌شود. مشخص نیست چرا برای دسترسی به قابلیت ایموجی صوتی دو روش گذاشته‌اند. همچنین کاربران می‌توانند به صورت دستی در بخش تنظیمات این ویژگی را غیرفعال کنند.

ایموجی صوتی از طریق آخرین به‌روزرسانی Google Phone در کانال بتا، نسخه ۱۲۸ منتشر می‌شود. احتمالاً در هفته‌های آینده برای همه کاربران عرضه خواهد شد.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید