۰

قابلیت جذاب Circle to Search برای همه گوشی‌های اندرویدی منتشر می‌شود

قابلیت جذاب Circle to Search برای همه گوشی‌های اندرویدی منتشر می‌شود
بازدید 61
مدت زمان خواندن نوشته : < 1 دقیقه


شب گذشته سامسونگ از گوشی‌های سری گلکسی S24 رونمایی کرد. پرچمدارانی که با قابلیت‌های جالب هوش مصنوعی مجهز شده‌اند. یکی از این ویژگی‌ها، قابلیت جذاب Circle to Search است که می‌تواند انقلابی برای جستجو در فضای وب باشد. اکنون در یک خبر خوب گوگل اعلام کرده که این ابزار جذاب را ابتدا برای پیکسل 8 و سپس سایر گوشی‌های اندرویدی منتشر می‌کند.

گوگل همزمان‌با رونمایی سامسونگ از گوشی‌های هوشمندش، قابلیت Circle to Search را برای سری گلکسی S24 و پیکسل ۸ معرفی کرد. قابلیت Circle to Search به کاربران امکان می‌دهد تا با انجام حرکات لمسی مختلف مثل ضربه زدن یا دایره کشیدن دور سوژه‌ی مدنظر، آن را به راحت‌ترین شکل جست‌و‌جو کنند.

cts-2.jpg

به لطف قابلیت Circle to Search هر زمانی که با یک مورد خاص در یک تصویر مواجه شده و به دنبال اطلاعاتی درباره آن می‌گردید، کافی است دور آن شی یا متن یک دایره بکشید تا گوگل آن را برایتان جستجو کند و اطلاعات بیشتری به شما بدهد.

همچنین قابلیت کاربردی Circle to Search حتی متن‌ها را تشخیص داده و می‌تواند بلافاصله آن‌ها را ترجمه کند. اکنون گوگل در خبری خوش اعلام کرده که قابلیت جست‌و‌جوی جدیدش را برای همه‌ زبان‌ها و همه‌ مناطق عرضه خواهد شد.

البته قابلیت Circle to Search ابتدا تا دو هفته‌ آینده برای گوشی‌های سامسونگ سری S24 و گوشی گوگل سری پیکسل ۸ منتشر می‌شود. گوگل وعده داده است که قابلیت مذکور را برای انواع گوشی میان‌رده و حتی مدل‌های اقتصادی نیز منتشر کند اما زمانی برای عرضه آن مشخص نکرده است.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید