۰

لپ تاپ جدید ThinkBook 14 G4 لنوو را با نمایشگر OLED کاملاً شفاف در اینجا ببینید

لپ تاپ جدید ThinkBook 14 G4 لنوو را با نمایشگر OLED کاملاً شفاف در اینجا ببینید
بازدید 11
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


لنوو در آستانه نمایشگاه کنگره جهانی موبایل 2024 MWC قصد دارد از یک لپ تاپ جذاب با مشخصات هیجان‌انگیز رونمایی کند. ThinkBook 14 G4 را می‌توان اولین لپ تاپ دنیا دانست که به یک نمایشگر OLED کاملاً شفاف مجهز شده و اولین تصاویر از این محصول هیجان انگیز به بیرون درز کرده است. جزئیات بیشتر را در نیوز الکترونیک بخوانید.

فناوری نمایشگر شفاف که زمانی صرفاً یک کانسپت بود، به‌سرعت درحال پیشرفت به سمت قابلیت تجاری‌سازی است. در همین رابطه لنوو برای کنگره جهانی موبایل، لپ تاپ جدید با نمایشگر شفاف را آماده رونمایی کرده است.

در این لپ تاپ، قسمت‌های پوششی از صفحه نمایش OLED شفاف ساخته خواهد شد. فناوری نمایشگر شفاف، مدتی است که توسط ال جی و سامسونگ در حال توسعه است. با نگاهی به ظاهر این لپ تاپ می‌توان گفت که قسمت بالایی و ناچ دستگاه نیز شفاف است و لبه‌های نازکی در کنار کیبورد قرار گرفته‌اند، برای پورت‌ها و کابل شارژ آن در نظر گرفته شده است.

لپ تاپ شفاف لنوو

جزئیات بیشتر درباره لپ‌تاپ جدید ThinkBook 14 G4

احتمالاً دکمه‌های فیزیکی در کیبورد وجود نداشته باشد و در پنل آن سنسورهای حساس به لمس جایگزین شده باشد. لنوو به احتمال زیاد لپ تاپ ThinkBook 14 G4 با لولای 360 درجه را معرفی خواهد کرد.

لپ‌تاپ شفاف لنوو قرار است طراحی بدون حاشیه را به‌نمایش بگذارد و دارای پنل و شاسی کاملاً شفاف باشد. اجزای اصلی به‌طور استراتژیک در ناحیه پایینی لپ تاپ قرار گرفته‌اند و یک قاب نازک و غیر شفاف کل دستگاه را احاطه کرده است.

بر اساس اعلام theverge این لپ تاپ ویندوز 11 را اجرا می‌کند و با زبان طراحی امضای لنوو هماهنگ است. ظاهر این لپ تاپ همچنین شبیه لپ‌تاپ‌هایی با دو پنل نمایشگر است. ThinkPad T14 نسل 5، لپ تاپ دیگری است که با تراشه اینتل، نمایشگر 14 اینچی و مدل T14S با پردازنده AMD و ناچ حفره‌ای رونمایی می‌شود.

ThinkPad T16 نسل 3، نسخه دیگری از این سری است که فقط نمایشگر بزرگ‌تری خواهد داشت. نسل دوم لپ تاپ های جداشدنی لنوو با نام ThinkPad X12 نیز از محصولاتی محسوب می‌شود که در این نمایشگاه رونمایی خواهند شد.



منبع

برچسب‌ها

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید