۰

لیست سریع‌ترین گوشی‌های اندرویدی دنیا در فوریه 2024 اعلام شد؛ دنبال سامسونگ و شیائومی نگردید!

لیست سریع‌ترین گوشی‌های اندرویدی دنیا در فوریه 2024 اعلام شد؛ دنبال سامسونگ و شیائومی نگردید!
بازدید 28
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


رقابت میان چیپست‌های پرچمدار کوالکام با مدیاتک هرگز تا این اندازه هیجان‌انگیز نبوده است. در حالی که چیپست‌های اسنپدراگون عمدتاً پایداری بهتر و امتیاز بالاتری دارند، طی چند ماه اخیر مدیاتک موفق شده با دایمنستی این برتری را از کوالکام بگیرد و شاهد درخشش در صدر لیست سریع‌ترین‌های انتوتو هستیم. بهتر است خودتان لیست سریع‌ترین گوشی‌های AnTuTu در ماه فوریه ۲۰۲۴ را ببینید.

AnTuTu مرجع شناخته‌شده‌ای برای رده‌بندی گوشی‌ها از نظر کارایی است و معمولاً برای شناخت سریع‌ترین گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده مورد استفاده قرار می‌گیرد. جدیدترین رده‌بندی AnTuTu مربوط به فوریه ۲۰۲۴ است که سریع‌ترین گوشی‌های بازار در بهمن و اسفند امسال را نشان می‌دهد.

لیست اخیراً منتشر شده ۱۰ گوشی برتر بنچمارک AnTuTu را نشان می‌دهد که شامل دو نمودار مجزا برای مدل‌های پرچمدار و میان‌رده می‌شود.

سریع‌ترین گوشی‌های پرچمدار زمستان 1402 در انتوتو

این ماه نیز همانند ماه گذشته شاهد درخشش گوشی Oppo Find X7 با چیپست دایمنستی ۹۳۰۰ مدیاتک هستیم و توانسته جایگاه سریع‌ترین گوشی دنیا را حفظ کند. این گوشی با کسب امتیاز به طور میانگین ۲۱۹۵۰۳۶، اسنپدراگون ۸ نسل ۳ را پشت سر گذاشته است. جایگاه دوم در اختیار ROG ۸ Pro با آخرین چیپست پرچمدار کوالکام است.

لیست و امتیاز سریع ترین گوشی های پرچمدار بنچمارک انتوتو فوریه 2024

جایگاه سوم سریع‌ترین گوشی‌های انتوتو در فوریه ۲۰۲۴ متعلق به iQOO ۱۲ با چیپست Snapdragon ۸ Gen ۳ است. این گوشی حالا دارای متوسط امتیاز ۲۱۲۰۸۷۸ است که نسبت به ماه میلادی گذشته به طرز چشمگیری افزایش یافته است.

جالب اینکه این ماه هیچ یک از گوشی‌های شیائومی و سامسونگ جایگاهی در بین ۱۰ گوشی برتر AnTuTu ندارند که مایوس کننده است. یکی از ملزومات حضور گوشی‌ها در رده‌بندی انتوتو، وجود حداقل ۱۰۰۰ بنچمارک است، از همین رو فعلاً خبری از گوشی OnePlus ۱۲ نیست.

سریع‌ترین گوشی‌های میان رده زمستان 1402 در انتوتو

در بین گوشی‌های میان‌رده، این Redmi K70E شیائومی با چیپست Dimensity ۸۳۰۰ Ultra است که صدر جدول را تصاحب کرده است. این گوشی موفق به کسب میانگین امتیاز ۱۴۰۵۳۶۰ شده و سریع‌تر از هر گوشی دیگری با چیپست‌های کوالکام یا سامسونگ بوده است.

لیست سریع ترین گوشی های میان رده بنچمارک انتوتو فوریه 2024

جایگاه دوم لیست سریع‌ترین گوشی‌های انتوتو زمستان ۲۰۲۴ متعلق به Realme GT Neo۵ SE است. این گوشی مجهز به چیپست Snapdragon ۷+ Gen ۲ کوالکام بوده و به طور متوسط امتیاز ۱۱۵۵۲۳۰ را در بنچمارک انتوتو کسب کرده است. جایگاه سوم در اختیار گوشی شیائومی Redmi Note ۱۲ Turbo با همان چیپست با امتیاز ۱۱۳۸۶۵۴ است.

باز هم خبری از گوشی‌های سامسونگ نیست، می‌دانیم این سازنده کره‌ای در گوشی‌های میان‌رده اخیر خود عمدتاً از چیپست‌های اختصاصی اگزینوس استفاده کرده است.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید