۰

مادربرد ارزان MSI Z790 MPOWER با توانایی‌های خاص در راه است

مادربرد ارزان MSI Z790 MPOWER با توانایی‌های خاص در راه است
بازدید 30
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


تصاویر افشا شده نشان می‌دهد MSI به زودی یک مادربرد Z790 اقتصادی از سری مشهور MPOWER عرضه می‌کند که قادر به پشتیبانی از فرکانس حافظه رم بیش از 8000 مگاهرتز خواهد بود. در ادامه می‌توانید با این مادربرد ارزان اما توانمند آشنا شوید.

آخرین محصول عرضه شده از سری MPower به چیپست های Z170 و Z270 باز می‌گردد و حالا پس از 7 سال، شاهد بازگشت این سری با مادربرد Z790 MPOWER هستیم. این مادربرد با وجود ظاهر نزدیک به مدل‌های معمولی، دارای چند ویژگی موجود در مادربردهای گران قیمت است.

افشای مادربرد MSI Z790MPOWER

MSI Z790MPOWER یک مادربرد سوکت LGA 1700 با پشتیبانی از نسل دوازدهم تا چهاردهم پردازنده‌های اینتل است. این مادربرد در بخش پردازنده از یک مدار تغذیه با 15 فاز رگلاتور ولتاژ بهره می‌برد که توسط یک جفت کانکتور 8 پینی تغذیه می‌شود. حرارت گیرهای مادربرد نسبت به محصولات هم رده به اندازه کافی بزرگ هستند اما آنچه که در نگاه اول بیشتر جلب توجه می‌کند، نوشته‌های روی بُرد و هیت سینک‌ها است که به توانایی‌های این مادربرد در اورکلاکینگ اشاره دارد.

مادربرد Z790MPOWER ام اس آی

این مادربرد تنها تو شکاف یا اسلات برای نصب حافظه رم دارد و حداکثر می‌تواند میزبان 128 گیگابایت حافظه رم دو کاناله باشد. با این حال مادربرد Z790 MPOWER از نظر فرکانس حافظه پشتیبانی شده و اورکلاکینگ رم، ویژگی‌های نزدیک به مادربردهای گران قیمت دارد.

پنل مادربرد Z790MPOWER

طبق شایعات تأیید نشده، مادربرد Z790 MPOWER با قیمت تنها 199 دلار عرضه می‌شود که اگر درست باشد، برتری چشمگیری از نظر اورکلاکینگ رم نسبت به مادربردهای هم رده خود دارد. احتمالاً این مادربرد به زودی روانه بازار خواهد شد که اتفاق خوبی به نظر می‌رسد.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید