۰

مانیتور گیمینگ منحنی MSI MAG 27CQ6F با نمایشگر 2K و رفرش ریت 180 هرتز معرفی شد

مانیتور گیمینگ منحنی MSI MAG 27CQ6F با نمایشگر 2K و رفرش ریت 180 هرتز معرفی شد
بازدید 48
مدت زمان خواندن نوشته : 3 دقیقه


جدیدترین مانیتور گیمینگ منحنی ام اس آی معرفی شد. مانیتور MAG 27CQ6F ام اس آی با نمایشگر 2K منحنی و ارائه رفرش ریت 180 هرتز می‌تواند تجربه فراگیری از بازی کردن را به شما ارائه دهد که در ادامه به مشخصات آن می‌پردازیم.

MSI جدیدترین مانیتور گیمینگ خمیده خود را با نام MAG 27CQ6F معرفی کرد. این مانیتور فعلاً در وب‌سایت رسمی MSI فهرست شده است، اما هنوز جزئیات مربوط به قیمت و تاریخ در دسترس بودن آن مشخص نیست. با این حال، بد نیست پیش از عرضه نگاهی به مشخصات کلیدی آن داشته باشیم.

مشخصات مانیتور MSI MAG 27CQ6F

مانیتور گیمینگ ام اس آیMAG 27CQ6F  دارای صفحه نمایش خمیده 27 اینچی با وضوح WQHD (2560 در 1440 پیکسل) و حداکثر روشنایی 300 نیت است. این مانیتور همچنین منحنی بوده و درجه انحنای 1500R در اختیار دارد. این میزان انحنا باعث می‌شود تجربه‌ای فراگیر به بازیکن ارائه شده و زاویه دید گسترده‌ای را مشاهده کند.

MSI-MAG-27CQ6F-2.jpg

این صفحه نمایش دارای یک پنل VA است که قادر به رسیدن به نرخ تازه سازی تصویر 180 هرتز خواهد بود. این رفرش ریت بالا آن را برای سناریوهای گیمینگ با سرعت بالا نظیر عناوین شوتر اول شخص هم مناسب می‌کند.

نرخ تازه‌سازی بالا با زمان پاسخ‌دهی فقط 0.5 میلی‌ثانیه (GtG) همراه می‌شود که هدف آن به حداقل رساندن تاری حرکت و ارائه تصاویری واضح و شفاف در حین حرکت سریع است.

علاوه بر این، مانیتور MAG 27CQ6F ام اس آی از نرخ نوسازی متغیر (VRR) از 48 هرتز تا 180 هرتز پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای فناوری Adaptive-Sync است که با از بین بردن مشکلاتی مانند بریدگی و پرش تصویر، گیم پلی روان و واضحی را تضمین می‌کند.

از نظر وضعیت نور و رنگ نیز مانیتور گیمینگ خمیده MSI دارای نسبت کنتراست 5000:1 و عمق رنگ 10 بیتی (8 بیت به علاوه FRC) است که به آن امکان می‌دهد طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را با دقت بالا نمایش دهد.

این نمایشگر 105٪ از sRGB و 80% از فضای رنگی DCI-P3 وAdobe RGB  را پوشش می‌دهد و به این ترتیب، نمایش رنگ واضح و دقیقی را برای بازی و تماشای محتوا تضمین می‌کند.

در خصوص اتصالات نیز، این مانیتور دارای یک درگاه DisplayPort 1.4 است که از نرخ رفرش کامل 180 هرتز پشتیبانی می‌کند. همچنین دو درگاه HDMI 2.0b تا حداکثر بروزرسانی 144 هرتز در کنار خروجی صوتی 3.5 میلی متری از دیگر پورت‌های محصول برشمرده می‌شوند.

MSI-MAG-27CQ6F-3.jpg

جدای از مشخصات اصلی، مانیتور گیمینگ MSI MAG 27CQ6F دارای ویژگی به نام «حالت کنسول» است. این حالت تنظیمات مانیتور را برای استفاده با کنسول‌های بازی مانند پلی استیشن یا ایکس باکس بهینه کرده و تضمین می‌کند که بهترین تصاویر ممکن را از عناوین مورد علاقه خود دریافت کنید.

از نظر فیزیکی، ابعاد این مانیتور 610 در 250 در 451.6 میلی‌متر بوده و وزن آن برابر با 3.95 کیلوگرم است که آن را به ابعادی قابل مدیریت برای اکثر ستاپ‌های گیمینگ تبدیل می‌کند.

همچنین امکان کج کردن عمودی مانیتور وجود دارد و از پایه‌های استاندارد VESA برای نصب روی دیوار یا بازو نیز پشتیبانی می‌کند که تطبیق‌پذیری در میزهای کاری مختلف را فراهم می‌سازد.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید