۰

مانیتور گیمینگ ASUS ROG Swift PG32UCDM با نرخ نوسازی 240 هرتز و رزولوشن 4K معرفی شد

مانیتور گیمینگ ASUS ROG Swift PG32UCDM با نرخ نوسازی 240 هرتز و رزولوشن 4K معرفی شد
بازدید 44
مدت زمان خواندن نوشته : 3 دقیقه


مانیتور گیمینگ ROG Swift OLED PG32UCDM ایسوس که سال گذشته به صورت رسمی رونمایی شد، امروز وارد بازارهای اروپا و آمریکا شده است. در ادامه این خبر نیوز الکترونیک به بررسی مشخصات و قیمت مانیتور 4K جدید ایسوس می‌پردازیم. 

طبق خبرهای جدید، فروشگاه بریتانیایی Scan مدعی است که مانیتور گیمینگ ROG Swift OLED PG32UCDM در 19 مارس (29 اسفند) برای فروش موجود خواهد شد. از سوی دیگر، متاسفانه جزئیات مربوط به پیش خرید این محصول از فروشگاه آمریکایی Newegg هنوز تایید نشده است.

قیمت مانیتور گیمینگ asus rog

مشخصات مانیتور گیمینگ ROG Swift PG32UCDM ایسوس

مانیتور گیمینگ ROG PG32UCDM دارای صفحه نمایش OLED خیره کننده 31.5 اینچی با رزولوشن 4K و نرخ تازه سازی فوق‌العاده سریع 240 هرتز است. این مانیتور از نسل سوم پنل QD-OLED سامسونگ استفاده می‌کند که رنگ‌های زنده، مشکی عمیق و کنتراست استثنایی را ارائه می‌نماید. رزولوشن 4K آن (3840 در 2160 پیکسل) تصاویری واضح و دقیق را تضمین می‌کند، در حالی که نرخ تازه‌سازی 240 هرتز آن تصاویر را به صورت کاملاً پیوسته نمایش می‌دهد و پارگی تصویر را حتی در بازی‌های سریع حذف می‌کند.

حداکثر روشنایی 1000 نیت (3٪ APL) محتوای HDR خیره کننده با هایلایت‌ها و سایه‌های واقعی را ارائه می‌دهد، در حالی که زمان پاسخگویی GtG 0.03 میلی ثانیه تاری تصویر و گوستینگ را برای تجربه‌ای جذاب به حداقل می‌رساند.

مشخصات مانیتور rog swift

ایسوس با یک راه حل خنک کننده منحصر به فرد، طول عمر و عملکرد را در اولویت قرار داده است. مانیتور گیمینگ PG32UCDM از یک هیت سینک سفارشی و یک پنل پشتی گرافن استفاده می‌کند که نیاز به فن‌های پر سر و صدا را از بین می‌برد. این طراحی خلاقانه نه تنها آلودگی صوتی را کاهش می‌دهد، بلکه به جلوگیری از حفظ تصویر و افزایش طول عمر پنل OLED مانیتور نیز کمک می‌کند.

این مانیتور دارای خروجی‌های HDMI 2.1 و P 1.4 (با DSC) و پورت‌های USB-C (با حالت DP Alt) است. از این رو مانیتور گیمینگ ROG Swift OLED PG32UCDM با دستگاه های مختلف از جمله کامپیوترهای شخصی، کنسول‌های گیمینگ و حتی لپ تاپ ها سازگاری کامل دارد. همچنین دارای فناوری Smart KVM است که به کاربران امکان می‌دهد دو دستگاه خارجی را به طور یکپارچه متصل و کنترل کنند. افزون بر این، این مانیتور به قابلیت تصویر در تصویر (PIP) مجهز است که امکان مشاهده همزمان خروجی نمایشگر از هر دو دستگاه متصل را فراهم می‌کند.

مانیتور گیمینگ asus rog

مانیتور گیمینگ PG32UCDM ایسوس با قیمت 1299 دلار در ایالات متحده و قیمت 1348.99 پوند در بریتانیا عرضه می‌شود که این امر آن را در میان گران‌ترین گزینه‌ها در دسته مانیتورهای گیمینگ اولد 32 اینچی قرار می‌دهد. با این حال، ویژگی های پیشرفته، عملکرد درجه یک و طراحی شیک آن ممکن است گیمرهای حرفه‌ای را برای خرید متقاعد کند.

در همین رابطه بخوانید:

– ایسوس مانیتور گیمینگ ROG Swift را با رزولوشن 4K و فناوری OLED معرفی کرد

– مانیتور گیمینگ ASUS ROG Strix XG32VC با قابلیت اتصال به همه چیز و اشتراک گذاری برای گیمرها

– مانیتور گیمینگ ROG Swift Pro PG248QP با نرخ نوسازی 540 هرتز معرفی شد

نظر شما در مورد مانیتور گیمینگ ROG Swift OLED PG32UCDM ایسوس چیست؟ آیا این محصول ارزش 1300 دلار را دارد یا خیر؟



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید