۰

مایکروسافت با لپ تاپ های سرفیس جدید، مک بوک های M3 اپل را به چالش می‌کشد!

مایکروسافت با لپ تاپ های سرفیس جدید، مک بوک های M3 اپل را به چالش می‌کشد!
بازدید 53
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


با معرفی مک‌بوک ایرهای مجهز به تراشه M3 در چند روز گذشته، حالا نوبت به مایکروسافت رسیده تا خودی نشان دهد. ظاهراً این شرکت قصد دارد تا دو هفته دیگر در رویداد اختصاصی از لپ‌تاپ و تبلت‌های سرفیس مبتنی بر ARM جدید پرده بردارد.

اگرچه همیشه اولین محصولی که با نام مایکروسافت به ذهن خطور می‌کند ویندوز است، اما این شرکت تنها به یک محصول محدود نمی‌شود. این غول فناوری نه تنها در نرم افزار بلکه در سخت افزار نیز موفق است. از سخت‌افزارهای قابل توجه این شرکت می‌توان به لپ تاپ سرفیس و به طور کلی محصولات 2 در 1 آن اشاره کرد.

اکنون، این شرکت در صدد برگزاری یک رویداد است. رویدادی که در طول آن، مایکروسافت محصولات و پیشرفت‌هایی مانند سرفیس پرو 10، سرفیس لپ تاپ 6، بروز‌رسانی‌های هوش مصنوعی ویندوز 11 و پیشرفت‌های Copilot را اعلام خواهد کرد.

مایکروسافت در 21 مارس 2024 (2 فروردین 1403) رویدادی با مضمون «new era of work.» یا همان «عصر جدید کار.» ترتیب خواهد داد. این رویداد پیشرفت‌ها و محصولات جدید مربوط به  Microsoft Surface، Windows و Copilot را به نمایش می‌گذارد.

از محصولات مورد انتظار می‌توان به معرفی نسخه‌های جدید سرفیس پرو 10 و سرفیس لپ تاپ 6 اشاره کرد.

پیش‌بینی می‌شود سرفیس پرو 10 مایکروسافت دارای پردازنده ARM و طراحی به‌روز باشد، در حالی که سرفیس لپ‌تاپ 6 از پردازنده اینتل و طراحی به‌روز شده استفاده می‌کند. همچنین در این رویداد ویژگی‌ها و بهبودهای جدید مبتنی بر هوش مصنوعی برای ویندوز 11 معرفی می‌شود. انتظار می‌رود که این بروزرسانی‌ها بهره‌وری را افزایش دهد.

Surface-vs-Macbook-2.jpg

دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی مایکروسافت، Copilot، همچنین از ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی با هدف کمک به کاربران و بهینه‌سازی محیط‌های کاری، رونمایی خواهد کرد. البته این توضیحات بر اساس لیک‌های منتشر شده است، بنابراین جزئیات ممکن است تغییر کند.

مایکروسافت تا این لحظه هیچ محصول یا قابلیتی را رسماً تأیید نکرده است. بنابراین، ممکن است برخی از محصولات ذکر شده برای معرفی وجود نداشته باشند یا بالعکس شگفتی‌هایی در انتظارمان باشد.

به ادعای Gizmochina، ممکن است شاهد نسخه‌های جدید و به‌روز شده برخی محصولات قدیمی مانند Microsoft Surface Studio باشیم.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید