۰

مشخصات دوربین شیائومی 14 اولترا لو رفت؛ ماژول دایره‌ای برای 4 سنسور

مشخصات دوربین شیائومی 14 اولترا لو رفت؛ ماژول دایره‌ای برای 4 سنسور
بازدید 90
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه پرچمدار دیگری از سری Xiaomi 14 خود است؛ گوشی شیائومی 14 اولترا. اما پیش از هر گونه اعلام رسمی، برخی از مشخصات کلیدی دوربین Xiaomi 14 Ultra توسط یک منبع آگاه فاش شده است که در ادامه جزئیات آن را خواهید دید.

مشخصات ماژول دوربین اولترا شیائومی 14

مدتی می‌شود که شیائومی روی گوشی پرچمدار Xiaomi 14 Ultra خود کار می‌کند. اکنون فاش کننده معروف یعنی @ZionsAnvin افشا کرده است که این گوشی رده بالا مثل نسل پیشین خود دارای ماژول دوربین دایره‌ای خواهد بود.

این ماژول دارای لنز دایره‌ای (ASPH) VARIO-SUMMILUX با فاصله کانونی 12-120 خواهد بود. علاوه بر این، دوربین اصلی یک سنسور 50 مگاپیکسلی Sony LYT-900 است که محدوده دیافراگم متغیر  (f/1.63-f/2.5)  را ارائه می‌دهد.

به گزارش Gizmochina و به نقل از منبع لیک، این سنسور با لنز تله فوتو پریسکوپ 120 میلی‌متری همراه می‌شود. در این توییت همچنین تصویری به اشتراک گذاشته شده که ماژول بزرگ دوربین را نشان می‌دهد. در این ماژول دایره‌ای، بریدگی‌های چهار سنسور و ماژول فلاش LED قرار دارند.

دوربین شیائومی 14 اولترا

بر اساس آنچه تاکنون می‌دانیم، انتظار می‌رود گوشی شیائومی 14 اولترا در اواسط سال جاری معرفی شود. همچنین به تازگی مشخص شده که کیت دوربین بی‌سیم شیائومی 14 اولترا گواهی 3C را نیز دریافت کرده است.

آنطور که گفته شده، گوشی پرچمدار آینده شیائومی از اتصال ماهواره‌ای نیز پشتیبانی می‌کند؛ این موضوع حتی در پلتفرم‌های اصلی صدور گواهینامه مانند BIS، EEC و موارد دیگر مشاهده شده است.

این‌ها تمام مواردی است که از پرچمدار جدید شیائومی یعنی گوشی شیائومی 14 اولترا مشخص شده‌اند. باید منتظر ماند و دید که شیائومی برای جدیدترین گوشی خود از چه مشخصات دوربینی به عنوان رقیب جدی در حوزه موبایل پرده برمی‌دارد. همچنین ارتباط ماهواره‌ای قابلیت وعده داده شده در بسیاری از پرچمداران کنونی اندروید است که هیچ یک به سرانجام نرسیده‌اند؛ باید دید آیا شیائومی 14 اولترا این قفل را باز خواهد کرد؟



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید