۰

مشخصات و تصاویر گوشی‌ ارزان‌قیمت Redmi A3 شیائومی افشا شد

مشخصات و تصاویر گوشی‌ ارزان‌قیمت Redmi A3 شیائومی افشا شد
بازدید 37
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


به تازگی اولین اطلاعات از نسل جدید گوشی‌ ارزان‌قیمت Redmi A3 به بیرون درز کرده که از عرضه آن در آینده‌ای نزدیک حکایت دارد. این گوشی که به عنوان جانشین Redmi A2 راهی بازار خواهد شد و به تراشه مدیاتک مجهز شده و از نمایشگر 90 هرتزی با طراحی نسبتاً جدید به دست کاربران می‌رسد. جزئیات بیشتر را در نیوز الکترونیک بخوانید.

تصاویر فاش شده نشان می‌دهند که این گوشی در سه رنگ مشکی، آبی و سبز به دست کاربران خواهد رسید. در همین رابطه پوستر تبلیغاتی ردمی A3 نیز به بیرون درز کرده که طراحی قاب پشتی و برخی از مشخصات آن را نشان می‌دهد.

به نظر می‌آید که ردمی A3 نسبت به نسل قبلی خود با تغییرات اساسی در بخش طراحی همراه است. نکته جالب توجه اینکه ماژول دوربین موجود در قاب پشتی این گوشی هوشمند، طراحی دایره‌ای شکل مشابه سری Realme 11 Pro دارد.

a3-2.jpg

گوشی آینده برند ردمی به یک صفحه نمایش ۶.۷۱ اینچی نوع LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، نرخ نمونه برداری لمسی ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیتی مجهز می‌شود. نسبت ابعاد تصویر صفحه نمایش Redmi A3 برابر ۲۰:۹ بوده و توسط شیشه گوریلا گلس محافظت خواهد شد.

استفاده از نمایشگر ۹۰ هرتزی، یکی از بزرگترین تغییرات این دستگاه نسبت به نسل قبلی است. در بخش دوربین Redmi A3 طبق اطلاعات فاش شده، دوربین اصلی موجود در قاب پشتی Redmi A3 وضوح ۱۳ مگاپیکسلی داشته؛ و برای دوربین سلفی نیز یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

گوشی هوشمند برند ردمی به باتری پرظرفیت‌ ۵۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده و از شارژر ۱۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. ردمی A3 با ۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و ۴ گیگابایت حافظه رم مجازی، به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نوع eMMC 5.1 به دست کاربران می‌رسد. این دستگاه از کارت حافظه microSD پشتیبانی کرده و به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۳ (نسخه Go) برخوردار خواهد بود.

از دیگر ویژگی های Redmi A3 می‌توان به جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و شبکه 4G اشاره کرد. وزن این دستگاه برابر ۱۹۲ گرم بوده و ابعاد ۹.۰۹ در ۱۶۴.۹ در ۷۶.۷۵ میلی‌متر خواهد بود.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید