۰

مشخصات و تصاویر گوشی موتورولا Edge 50 Pro افشا شد؛ تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 با نمایشگر 165 هرتزی!

مشخصات و تصاویر گوشی موتورولا Edge 50 Pro افشا شد؛ تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 با نمایشگر 165 هرتزی!
بازدید 42
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


به نظر می‌آید موتورولا در حال توسعه دستگاه پرچمدار بعدی خود بوده و در همین رابطه مشخصات و تصاویر گوشی موتورولا Edge 50 Pro به بیرون درز کرده است. گوشی پرچمدار به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز شده و از نمایشگر 6.7 اینچی 165 هرتزی بهره می‌برد. جزئیات بیشتر درباره دستگاه پرچمدار موتورولا را در ادامه این نوشتار از نیوز الکترونیک بخوانید.

موتورولا در حال آماده شدن برای رونمایی از یک گوشی پرچمدار جدید است. در همین رابطه رندر و مشخصات کلیدی موتورولا Edge 50 Pro به بیرون درز کرده است. این گوشی هوشمند موفق به دریافت گواهینامه های FCC، BIS و TRDA شده که نشان می‌دهد زمان زیادی تا رونمایی جهانی آن نمانده است.

edge50-2.jpg

لبه های قاب پشتی و لبه های نمایشگر اج ۵۰ پرو دارای خمیدگی هستند. این گوشی هوشمند در سه رنگ بنفش، مشکی و نقره‌ای (با طراحی مشابه سنگ) عرضه می‌شود. به نظر می‌رسد که قاب پشتی نسخه های بنفش و مشکی از جنس چرم مصنوعی خواهد بود. سه لنز دوربین در ماژول مستطیلی شکل این دستگاه دیده می‌شود.

edge50-2.jpg

به سراغ مشخصات Edge 50 Pro می‌رویم. این تلفن هوشمند آینده موتورولا دارای یک صفحه نمایش خمیده ۶.۷ اینچی ۱۶۵ هرتزی خواهد بود. سه لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی دیده می‌شود که برای دوربین اصلی از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.4 در نظر گرفته شده است.

دوربین های دیگر از نوع اولتراواید و تله فوتو هستند که دوربین تله‌فوتو دارای فوکوس خودکار لیزری و لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) خواهد بود. این دوربین، توانایی زوم ۶ برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

edge50-2.jpg

همان‌طور که gizmochina اشاره می‌کند، موتورولا اج ۵۰ پرو به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز خواهد بود. این تلفن هوشمند از ۱۲ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. باتری این گوشی آینده موتورولا ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپری داشته و توسط آداپتور ۱۲۵ واتی شارژ می‌شود.

این دستگاه از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. موتورولا قابلیت‌ های هوش مصنوعی X50 Ultra را در چین به نمایش گذاشته است. استفاده از ویژگی های هوش مصنوعی در حال تبدیل شدن به یک استاندارد در گوشی های هوشمند پرچمدار است. انتظار می‌رود که این دستگاه در هفته های آینده معرفی شود.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید