مشخصات کلیدی گوشی جذاب پوکو X6 اعلام شد؛ تراشه دایمنسیتی 8300 اولترا و باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی
بازدید 37
arash 120 روز پیش
بدون دیدگاه

مشخصات کلیدی گوشی جذاب پوکو X6 اعلام شد؛ تراشه دایمنسیتی 8300 اولترا و باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی

مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


تا زمان عرضه گوشی جذاب پوکو X6 زمان زیادی باقی نمانده و شیائومی با انتشار تصویری به صورت غیر مستقیم برخی از مشخصات این گوشی قاتل پرچمدار را رسانه‌ای کرده است. بر اساس داده‌های منتشر شده گوشی پوکو X6 به تراشه دایمنسیتی 8300 اولترای مدیاتک مجهز شده و از حداکثر 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

شیائومی در حال آماده‌شدن برای معرفی گوشی جدیدی از سری X در بازار هند بوده و در همین رابطه این سازنده‌ چینی گوشی‌های هوشمند پوستری را به‌اشتراک گذاشت که غیر‌مستقیم نشان می‌دهد گوشی جدید پوکو با پردازنده‌ی مدیاتک دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا معرفی خواهد شد.

poco-x6-22.jpg

آخرین تیزر به‌طور مشخص بیان نمی‌کند که پردازنده‌ مدیاتک دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا برای پوکو X6 خواهد بود یا خیر. پیش از این شایعه شده بود که پوکو X6 با اسنپدراگون 7s نسل ۲ عرضه می‌شود. گوشی پوکو X6 5G در اوایل این ماه در پایگاه داده TDRA و NBTC ظاهر شد.

فهرست FCC تأیید می‌کند که پوکو X6 پرو با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌‌سازی عرضه می‌شود. بر‌اساس اطلاعات قبلی، پوکو X6 پرو از صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی اولد با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و Dolby Vision و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. علاوه بر این حداکثر روشنایی نمایشگر 12 بیتی آن به 1800 نیت می‌رسد

باتری این گوشی ظرفیت ۵۵۰۰ میلی‌آمپر‌ ساعتی دارد و از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. پوکو X6 پرو دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی خواهد داشت. گفته می‌شود که از رابط کاربری HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۴ در بخش نرم افزار این دستگاه استفاده خواهد شد.

در همین رابطه بخوانید:

– مشخصات گوشی جذاب POCO X6 افشا شد؛ تراشه اسنپدراگون 7s نسل 2 و 12 گیگابایت حافظه رم

با توجه به گزارش‌های منتشر شده به نظر می‌آید گوشی  POCO X6 Pro 5G در ژانویه ۲۰۲۴ (دی 1402) معرفی خواهد شد و اگر چنین ادعایی صحیح باشد می‌توانیم در فصل زمستان منتظر عرضه آن باشیم. 



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *