۰

معرفی صندلی های گیمینگ Corsair با طراحی جسورانه و ارگونومی عالی

معرفی صندلی های گیمینگ Corsair با طراحی جسورانه و ارگونومی عالی
بازدید 30
مدت زمان خواندن نوشته : 4 دقیقه


Corsair را می‌توان یک برند نام‌آشنا در زمینه ساخت تجهیزات گیمینگ به حساب آورد که صندلی‌های گیمینگ آن از محبوبیت بالایی در میان گیمرها برخوردار است. این شرکت با عرضه صندلی‌های گیمینگ سری TC100 RELAXED و TC200 Fabric و T3 RUSH و چند مدل دیگر کانسپت جدید از راحتی گیمرها را تعریف کرده است. صندلی‌های گیمینگ Corsair هر کدام ویژگی‌های خاص خود را داشته برای گیمرها با سلایق مختلف طراحی شده تا تجربه گیمینگ دلپذیرتری داشته باشند. در ادامه با قابلیت‌های جذاب و ویژگی‌های منحصر به فرد این محصولات آشنا می‌شویم.

ساعت‌ها نشستن پای کنسول‌ یا سیستم گیمینگ برای آناتومی بدن بسیار مضر بوده و برای همین بسیاری از کمپانی‌ها و شرکت‌های تولیدکننده‌ تجهیزات گیمینگ مانند Corsair به سراغ معرفی انواع صندلی‌های گیمینگ رفتند. این صندلی‌ها کاملاً ارگونومیک هستند و برای ساعت‌ها نشستن پشت سیستم یا کنسول‌های بازی طراحی شده‌اند.

گیمرها با استفاده از این صندلی‌ها به‌هیچ‌عنوان احساس خستگی یا ناراحتی در قسمت کمر، ستون فقرات، زانو‌ها و پا‌هایشان ندارند. برند نام آشنای Corsair برای طراحی این صندلی‌های گیمینگ از کانسپت‌های مختلف الهام گرفته تا گیمرها در استفاده طولانی از این صندلی‌ها هرگز احساس خستگی نکنند.

صندلی گیمینگ Corsair TC100 RELAXED Gaming Chair

صندلی گیمینگ Corsair TC100 RELAXED Gaming Chair

صندلی گیمینگ CORSAIR TC100 RELAXED با طراحی الهام گرفته از صندلی‌های مسابقه‌ای روانه بازار شده و از روکشی چرمی برخوردار است. این صندلی با طراحی شیک علاوه بر زیبایی بسیار مستحکم بوده و فضای کافی برای نشستن افراد با جثه بزرگ و وزن بالا را دارد.

به لطف طراحی ارگونومیک صندلی، فشار بدن به طور کامل کاهش می‌یابد و خط پشتی کاملاً با ستون فقرات و سر مطابقت دارد. روکش صندلی گیمینگ CORSAIR TC100 RELAXED از مواد مرغوب بوده و دارای منافذی برای تهویه هواست تا گیمرها پس از ساعت‌ها نشستن روی آن عرق نکرده و احساس راحتی داشته باشند.

صندلی‌ گیمینگ کورسیر از جنس فولاد ساخته شده و مقاومت بسیار بالایی دارد و در عین حال نیز از انعطاف بالایی برخوردار است و می‌توانید ساعت‌های روی آن نشسته یا دراز بکشید بدون آنکه احساس خستگی کنید.

صندلی گیمینگ Corsair T3 RUSH Fabric Gaming Chair

صندلی گیمینگ Corsair T3 RUSH Fabric Gaming Chair

صندلی گیمینگ Corsair T3 RUSH با ترکیب طراحی جسورانه الهام گرفته شده از صندلی‌های مسابقات موتور اسپرت با طراحی ارگونومیک می‌تواند به گیمرها کمک کند تا در سخت‌ترین نبردها بر دشمن پیروز شوند.

Corsair در طراحی این صندلی از متریال مرغوب و پارچه‌هایی با منافذ استفاده کرده تا هوا به خوبی جریان داشته باشد و گیمرها پس از ساعت‌ها نشستن روی T3 RUSH احساس راحتی داشته باشند.

بدنه این صندلی از فولاد ساخته شده که سالها استحکام و دوام را تضمین می کند. همچنین بافت سطحی این محصول از جنس مخمل مرغوب و چرم بوده که بسیار نرم و راحت است. علاوه بر این باید به بالشتک مخصوص گردن و ساپورت کمری نیز اشاره کرد 

همچنین می‌توان ارتفاع این صندلی را تا 10 سانتیمتر و متناسب با قد خود تنظیم کرد. دسته‌های صندلی گیمینگ Corsair T3 RUSH در همه جهات قابل تنظیم بوده تا در هنگام انجام کارهای طولانی مدت احساس خستگی نکنید. علاوه بر این می‌توان پشتی صندلی را تا زاویه 160 درجه خوابانده و استراحت کرد.

صندلی گیمینگ Corsair T1 RACE Gaming Chair

صندلی گیمینگ Corsair T1 RACE Gaming Chair

طراحی چرم و دوخت صندلی گیمینگ T1 RACE الهام گرفته از ماشین مسابقه بوده تا بتوان ساعت‌های طولانی روی آن نشست و از گیم زدن لذت برد. در ساختار این صندلی از فولاد استفاده شده تا گیمرها علاوه بر راحتی مشکلی بابت استحکام این صندلی احساس نکنند.

اکثر بخش‌های صندلی گیمینگ T1 RACE از پشتی گردن گرفته تا شیب بخش پایین آن قابل تغییر و شخصی‌سازی است و کاربر می‌تواند آن را در بهترین حالت مورد نظر خود تنظیم کند. به عنوان مثال کاربران می‌توانند تا 150 درجه و با حداکثر شیب 15 درجه، پشتی صندلی را خوابانده و استراحت کنند.

صندلی گیمینگ Corsair TC200 FABRIC Gaming Chair

صندلی گیمینگ Corsair TC200 FABRIC Gaming Chair

جنس نرم و خاص صندلی Corsair TC200 FABRIC حس خوبی را به گیمرها القا کرده تا بتوانند به مدت طولانی و بدون احساس خستگی به کار یا بازی ادامه دهند. طراحی ارگونومیک صندلی فشار روی گردن و کمر را هنگام نشستن به حداقل می‌رساند.

بدنه‌ این صندلی گیمینگ از جنس فولاد ساخته شده و به همین دلیل مقاومت بالایی داشته و تا 150 کیلوگرم وزن را تحمل می‌کند. بخش پشتی صندلی گیمینگ Corsair TC200 FABRIC به اندازه 180 درجه به عقب رفته و شیب کفی آن تا 15 درجه قابل تغییر است.

صندلی گیمینگ Corsair TC200 Plush Leatherette Gaming Chair

صندلی گیمینگ Corsair TC200 Plush Leatherette Gaming Chair

صندلی گیمینگ TC200 Plush Leatherette با هدف مقاومت بالا و راحتی کاربر طراحی شده است. طراحی جنس بدنه صندلی گیمینگ TC200 Plush Leatherette به گونه‌ای است که در مقابل خط و خش مقاوم است.

این محصول از طراحی ارگونومیک ویژه‌ای بهره می‌برد و برای راحتی و پشتیبانی بهتر، یک زاویه منحنی در قسمت شانه صندلی وجود دارد. همچنین صندلی گیمینگ مورد اشاره دارای عمق حدود 46 سانتی‌متر است.

طراحی انعطاف پذیر این صندلی حس راحتی را در هنگام استفاده به کاربر القا کرده تا گیمرها با نشستن طولانی مدت پشت سیستم احساس خستگی نکند. بدنه‌ صندلی گیمینگ TC200 Plush Leatherette از فولاد مقاوم ساخته شده و چرخ‌های آن بسیار بادوام هستند.

سلب مسئولیت: مطالب منتشرشده در دسته رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب صرفاً بازنشر شده و شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید