۰

منابع الهام ساخت Stellar Blade چه بازی‌هایی هستند؟

منابع الهام ساخت Stellar Blade چه بازی‌هایی هستند؟
بازدید 37
مدت زمان خواندن نوشته : 3 دقیقه

به‌گفته کارگردان Stellar Blade، در توسعه این بازی از آثار موفقی ازجمله بایونتا و NieR: Automata الهام گرفته شده است.

در میان بازی‌هایی که در رویداد استیت‌ آو‌ پلی اخیر پلی استیشن نمایش داشتند، بازی اکشن Stellar Blade از استودیو شیفت آپ توجه‌ بسیاری از بازیکن‌ها را به خود جلب کرد. باتوجه‌به روایت داستانی از دنیایی آخرالزمانی که تقابل انسان‌ها و ربات‌ها را نشان می‌دهد و سیستم مبارزه Stellar Blade، بسیاری از بازیکن‌ها اعتقاد داشتند که بازی شباهت زیادی به NieR: Automata دارد.

حالا کیم هیونگ تائه، مدیرعامل استودیو شیفت آپ و کارگردان بازی در گفت‌وگو با فامیتسو تایید کرد بازی NieR: Automata از پلاتینیوم گیمز به‌عنوان نیروی محرکه بزرگی در توسعه Stellar Blade عمل کرده است. هیونگ تائه دراین‌باره افزود: «بازی NieR: Automata نیروی محرکه بزرگی برای کار من روی این پروژه بود. این بازی باعث شد من بار دیگر به این درک برسم که باید یک بازی مثل Stellar Blade بسازم.»

شخصیت Orcal، پیرمرد شهر Xion در بازی Stellar Blade کنسول PS5

کارگردان بازی در ادامه به بازی‌های Bayonetta ،Star Wars Jedi: Fallen Order و Sekiro: Shadows Die Twice به‌عنوان دیگر منابع الهام توسعه Stellar Blade اشاره کرد. کیم هیونگ تائه خود را یکی از طرفداران God of War می‌داند و معتقد است این بازی با اینکه جهان‌باز نیست اما تجربه دنیایی گسترده را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. احتمالا این دیدگاه کارگردان روی توسعه دنیای نیمه‌جهان‌باز بازی Stellar Blade تاثیر بگذارد و بازیکن‌ها به‌خصوص در زمان مبارزه با نیروهای Naytibas، دشمنان بازمانده انسانی و هیولاهای جهش‌یافته در منطقه صحرایی با رویکرد مشابه God of War مواجه شوند.

بازی Stellar Blade در تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۲۶ آوریل ۲۰۲۴) روی پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. قیمت نسخه معمولی این بازی ۷۰ دلار و نسخه دیلاکس ۸۰ دلار است که هم‌اکنون برای پیش‌خرید در دسترس هستند.

به‌گفته کارگردان Stellar Blade، در توسعه این بازی از آثار موفقی ازجمله بایونتا و NieR: Automata الهام گرفته شده است.

در میان بازی‌هایی که در رویداد استیت‌ آو‌ پلی اخیر پلی استیشن نمایش داشتند، بازی اکشن Stellar Blade از استودیو شیفت آپ توجه‌ بسیاری از بازیکن‌ها را به خود جلب کرد. باتوجه‌به روایت داستانی از دنیایی آخرالزمانی که تقابل انسان‌ها و ربات‌ها را نشان می‌دهد و سیستم مبارزه Stellar Blade، بسیاری از بازیکن‌ها اعتقاد داشتند که بازی شباهت زیادی به NieR: Automata دارد.

حالا کیم هیونگ تائه، مدیرعامل استودیو شیفت آپ و کارگردان بازی در گفت‌وگو با فامیتسو تایید کرد بازی NieR: Automata از پلاتینیوم گیمز به‌عنوان نیروی محرکه بزرگی در توسعه Stellar Blade عمل کرده است. هیونگ تائه دراین‌باره افزود: «بازی NieR: Automata نیروی محرکه بزرگی برای کار من روی این پروژه بود. این بازی باعث شد من بار دیگر به این درک برسم که باید یک بازی مثل Stellar Blade بسازم.»

شخصیت Orcal، پیرمرد شهر Xion در بازی Stellar Blade کنسول PS5

کارگردان بازی در ادامه به بازی‌های Bayonetta ،Star Wars Jedi: Fallen Order و Sekiro: Shadows Die Twice به‌عنوان دیگر منابع الهام توسعه Stellar Blade اشاره کرد. کیم هیونگ تائه خود را یکی از طرفداران God of War می‌داند و معتقد است این بازی با اینکه جهان‌باز نیست اما تجربه دنیایی گسترده را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. احتمالا این دیدگاه کارگردان روی توسعه دنیای نیمه‌جهان‌باز بازی Stellar Blade تاثیر بگذارد و بازیکن‌ها به‌خصوص در زمان مبارزه با نیروهای Naytibas، دشمنان بازمانده انسانی و هیولاهای جهش‌یافته در منطقه صحرایی با رویکرد مشابه God of War مواجه شوند.

بازی Stellar Blade در تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۲۶ آوریل ۲۰۲۴) روی پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. قیمت نسخه معمولی این بازی ۷۰ دلار و نسخه دیلاکس ۸۰ دلار است که هم‌اکنون برای پیش‌خرید در دسترس هستند.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید