۰

هدست ویژن پرو اپل رسماً عرضه شد؛ محصولی از آینده برای امروز

هدست ویژن پرو اپل رسماً عرضه شد؛ محصولی از آینده برای امروز
بازدید 42
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


هدست ویژن پرو اپل بالاخره پس از مدت‌ها از زمان رونمایی، امروز رسماً به بازار عرضه شد و کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند؛ اما به چه قیمتی؟ از ابتدا قیمت 3500 دلاری Vision Pro اپل بحث برانگیز بود. حالا اما تیم کوک، مدیرعامل اپل، می‌گوید این محصول گران نیست، فناوری فردا است.

امروز روز عرضه رسمی هدست اپل ویژن پرو بود و مدیرعامل اپل، تیم کوک، نیز این اتفاق را در نیویورک آمریکا جشن گرفت. علاوه بر سرکشی به فروشگاه Apple Fifth Avenue، کوک پای مصاحبه با Good Morning America نیز نشست تا در مورد هدست ویژن پرو و ورود اپل به حیطه محاسبات فضایی (Spatial) صحبت کند.

تیم کوک در رابطه با محصول جدید اپل می‌گوید: «من فکر می‌کنم که به روش‌های مختلف مورد استفاده قرار خواهد گرفت، زیرا یک کامپیوتر فضایی است. آیفون ما را با کامپیوتر همراه آشنا کرد، مک ما را با کامپیوترهای شخصی آشنا کرد. این اولین کامپیوتر فضایی است».

apple-vision-pro.jpg

به گفته او، یک شرکت شاید فقط تعداد کمی از این محصولات را داشته باشد و اکثر شرکت‌ها هیچ کدام را ندارند، اما اپل مک، آی‌پاد، آی‌پد، آیفون، اپل واچ و حالا ویژن پرو را در اختیار دارد و به همین خاطر امروز روز ویژه‌ای است.

مردم به طرق مختلف با آن ]اپل ویژن پرو[ تعامل خواهند داشت. برخی از افراد با FaceTime با آن ارتباط برقرار می‌کنند. برخی افراد با آن تمرینات خود را انجام خواهند داد، جراحان روی آن آموزش خواهند دید. تعداد موارد استفاده از آن مانند کامپیوتر است.

کوک به مایکل استراهان، یکی از مجریان GMA گفت: در حال حاضر بیش از 1 میلیون برنامه برای ویژن پرو وجود دارد. وی همچنین در مورد اینکه آیا هدست Vision Pro اپل می‌تواند منجر به قطع ارتباط افراد با یکدیگر شود، گفت که توانایی آن برای «افزایش واقعیت شما» برای مقابله با این موارد وجود دارد:

شما مجبور نیستید خود را غرق در آن کنید. می‌تواند واقعیت شما را تقویت کند. بنابراین، من و شما می‌توانیم اینجا بنشینیم و با هدست صحبت کنیم و بتوانیم چشمان یکدیگر را ببینیم. اما در عین حال می‌توانیم صفحه نمایش‌های اطراف خود را هم ببینیم. بنابراین ارتباط ما را تقویت می‌کند. این یک طراحی کلیدی برای ما بود. ما می‌خواستیم مردم بتوانند چشمان یکدیگر را ببینند، نه اینکه در یک هدست خیره شوند.

apple-vision-pro-3.jpg

در مورد برچسب قیمت 35000 دلاری ویژن پرو، کوک می‌گوید که این «فناوری فردا» است.

این فناوری فردای امروز است؛ این شیوه‌ای است که من در مورد آن فکر می‌کنم. ما در حال حاضر 5000 پتنت روی محصول داریم.

تیم کوک می‌گوید با افراد زیادی به صورت آنلاین صحبت کرده است که قصد خرید ویژن پرو را دارند. به گفته او، اپل فکر می‌کند که آن را برای امروز با ارزش مناسبی قیمت‌گذاری کرده‌اند.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید