۰

هواوی Pura 70 اولترا در صدر بنچمارک DXOMark قرار گرفت

هواوی Pura 70 اولترا در صدر بنچمارک DXOMark قرار گرفت
بازدید 11
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


هواوی به‌تازگی گوشی Pura 70 اولترا را معرفی کرده و حالا این گوشی در بخش دوربین رتبه نخست بنچمارک DXOMark را کسب کرده است.

هواوی Pura 70 اولترا امتیاز ۱۶۳ را کسب کرده که بالاترین امتیاز است و بعد از آن گوشی آنر مجیک ۶ پرو با امتیاز ۱۵۸ در رده دوم و هواوی میت ۶۰ پرو پلاس و اوپو فایند X7 اولترا با امتیاز ۱۵۷ در رده سوم جای گرفته‌اند.

Pura 70 اولترا

البته عملکرد پردازنده Pura 70 اولترا چندان تعریفی نداردو این گوشی مجهز به تراشه جدید Kirin 9010 است و نتایج آن در بنچمارک گیک‌بنچ برای تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به‌ترتیب ۱۴۴۶ و ۴۵۲۴ شده است که بسیار کمتر از امتیازهای اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و دایمنسیتی ۹۳۰۰ است. این امتیازها حتی از تراشه‌های میان‌رده بازار هم کمتر هستند.

اگر بخواهیم مقایسه کنیم، تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ امتیازهای ۱۷۴۱ و ۴۵۸۴ را در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ ۶ دریافت کرده است. سال گذشته سری P60 هواوی از نسخه ۴G این تراشه استفاده کرده بود. همچنین تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ در گوشی پوکو F5 امتیازهای ۱۶۸۷ و ۴۳۷۸ را کسب کرده است.

از نظر گرافیکی هم عملکرد Pura 70 اولترا ناامیدکننده بوده است و این گوشی در بنچمارک ۳DMark Wild Life Extreme Unlimited امتیاز ۱۵۳۱ و در تست گرافیکی آنتوتو امتیاز ۱۹۵۳۸۰ را کسب کرده است. این در حالیست که اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ در گوشی شیائومی ۱۲S پرو به ترتیب امتیازهای ۲۷۴۰ و ۴۷۹۶۰۴ و اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ امتیازهای ۱۹۵۶ و ۳۳۷۹۱۵ را کسب کرده است.

 گفتنی است هسته اصلی Kirin 9010 دارای فرکانس ۲.۳۰ گیگاهرتز است که کمی کندتر از Kirin 9000s در سری P60 با سرعت کلاک ۲.۲۶ گیگاهرتز است. همچنین سه هسته با فرکانس ۲.۱۸ گیگاهرتز و چهار هسته با فرکانس ۱.۵۵ گیگاهرتز در داخل Kirin 9010 وجود دارد.



منبع

برچسب‌ها,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید