۰

ویوو V30 معرفی شد؛ اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 با دوربین‌های 50 مگاپیکسلی

ویوو V30 معرفی شد؛ اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 با دوربین‌های 50 مگاپیکسلی
بازدید 23
مدت زمان خواندن نوشته : 2 دقیقه


به تازگی شاهد رونمایی از گوشی میان‌رده ویوو V30 در بازارهای جهانی هستیم که اولین دستگاه مجهز به تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 است. بهره‌مندی از نمایشگر 6.78 اینچی امولد در کنار دوربین‌های 50 مگاپیکسلی از دیگر مشخصات این تازه وارد محسوب می‌شود. در ادامه این نوشتار از نیوز الکترونیک با ویژگی‌های این دستگاه میان‌رده بیشتر آشنا خواهیم شد.

درباره طراحی ویوو V30 باید گفت که ظاهر این گوشی شباهت زیادی به Vivo S18 دارد، اما از نظر مشخصات سخت‌افزاری دارای تفاوت‌هایی است. گوشی جدید ویوو به نمایشگر 6.78 اینچی امولد با وضوح 1260p مجهز بوده و حداکثر روشنایی پنل آن به 2800 نیت می‌رسد. پنل این گوشی لبه‌های خمیده داشته و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر قرار گرفته است.

v30-2.jpg

سایر مشخصات فنی گوشی ویوو V30

تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 برای اولین‌بار با گوشی ویوو V30 معرفی شده است. این تراشه 4 نانومتری هشت هسته پردازشی داشته و از گرافیک آدرنو 720 بهره می‌برد. گوشی مذکور همچنین با 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم و 128، 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

ویوو V30 را می‌توان اولین گوشی هوشمند در بازار جهانی دانست که با دوربین 50 مگاپیکسلی مجهز به سنسور OmniVision OV50E روانه بازار شده و اندازه 1/1.55 اینچی دارد. در کنار آن یک دوربین فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی قرار گرفته که از فوکوس خودکار بهره می‌برد. یک سنسور 50 مگاپیکسلی هم وظیفه ثبت تصاویر سلفی را برعهده دارد.

v30-2.jpg

یکی از تغییرات مهم ویوو V30 نسبت به نسل قبلی خود، استفاده از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر 80 واتی است. نکته جالب اینکه استفاده از یک باتری بزرگ موجب افزایش ضخامت گوشی نشده و ویوو V30 ضخامتی 7.5 میلی‌متری دارد.

v30-2.jpg

بر اساس اعلام fonearena این محصول به‌صورت پیش‌فرض با رابط کاربری Funtouch 14 مبتنی بر اندروید 14 عرضه می‌شود. ویوو وعده داده است که به‌مدت حداقل 4 سال از این گوشی پشتیبانی کند. گوشی V30 در چهار رنگ سفید، سبز کم‌رنگ، سبز پررنگ و خاکستری روانه بازار می‌شود. Vivo V30 در بازارهای مختلف عرضه خواهد شد اما فعلاً اطلاعاتی درباره تاریخ دقیق آن و قیمت این گوشی منتشر نشده است.



منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید